- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
Welke dieren heb jij? (+ Dierendag)
neo
-
- 15435 berichten
- 10035 stemmen
Ik had een cavia, maar die is dood geslagen door een oppas kindje. Heel zielig.
Ik had er eens een die Loek heette die en die werd zo opgejaagd door een elektrische trein met als gevolg dat een spoorboom zijn ene oog doorboorde.
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Ah
Dat is zielig.
Toen ik laatst Villa Achterwerk keek was er iemand die bij schepper de schep zijn dode cavia aan een bestuurbare auto bevestigde, na hem eerst gevuld te hebben met het binnenste spul van een teddybeer.
Erg creatief.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
is echt erg als je op dierendag jarig bent..
Art
-
- 13507 berichten
- 3659 stemmen
Want?
Ik ken ergere dagen om jarig te zijn... IcU, is dat een serieus verhaal? Ik vind het erg luguber namelijk.
kArIzMa_TuRk
-
- 3642 berichten
- 0 stemmen
ja zoals vandaag.. 'Friday The 13th' maar is erg want, de diereneigenaars zijn extra speciaal voor hun dieren en dan daarnaast nog jou verjaardag
is toch erg.. man
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Mijn buren hebben een Border Collie. Ongelooflijk intelligent, energiek, trouw én lief tegenover iedereen. Hij is zelfs 'bevriend' met ons dwergkonijn (al zou ik ze niet alleen durven laten). Daar zou ik zeker een pup van willen.
(afbeelding)
Mijn tante heeft ook een border collie. Schat van een beest! Ik zou zelf niet zo gauw een hond nemen, maar áls ik er een neem dan wordt het een border collie. 
Voorlopig hou ik het nog maar even bij mijn kat Dushi! 
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Over cavia's gesproken..Ik had er een die Ringo heette, mijn vader zette hem op een mooie zomerdag eens met kooi en al buiten in de schaduw. Maar de zon verschoof en weg was de schaduw. Toen ik thuiskwam van school was Ringo dood door de zon en de warmte...Ik heb wekenlang niet tegen mijn vader gepraat
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Toen ik thuiskwam van school was Ringo dood door de zon en de warmte...Ik heb wekenlang niet tegen mijn vader gepraat
Oh Linn, dat is vreselijk, wat een erg verhaal.
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
whhahaha je moet er niet zo mee zitten, tis al lang geleden en papa en ik zijn allang weer on speaking terms 
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Bovenste is zeker een leuke foto, maar die onderste is dan wel weer freaky 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Poes
Ze noemt toch toevallig niet 'Zorro'? 
Dead01
-
- 1167 berichten
- 1975 stemmen
Heb een hond(goldenretriever) genaamd Lisa.
Heb 3 luipaardgekko's, genaamd Bibi,Baba en Bobo
en nog soort wandelende takken,zeer kleine stekelige soort die hebben wel geen namen:-)
V
-
- 8369 berichten
- 3362 stemmen

soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Aahhhhhh, wat een schatje Matthijs! *Smelt bij het zien van foto..*
Goodfella_90
-
- 10407 berichten
- 2595 stemmen
Zijn pa is minder schattig, 75 kilo schoon aan de haak. 
somebody
-
- 183 berichten
- 0 stemmen
ik heb 15 jaar lang een kat gehad gizmo en die is jammer genoeg gestikt toen er brand was bij mijn moeder thuis
Falkor
-
- 45 berichten
- 0 stemmen
Ik heb een kat ZWABBER. hij is zwart met wit.
en hartstikke lief!!!! 
kiriyama
-
- 9849 berichten
- 0 stemmen
Wij hebben thuis 2 katten en 2 honden. Alle 4 met een erg eigen (en vaak aanwezige) persoonlijkheid. 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
1 hond (Golden retriever) en 2 Katten (Pikzwarte en een zwart witte).
V
-
- 8369 berichten
- 3362 stemmen
De eerste foto van onze nieuwe aanwinst:

Ik had hem graag samen met De Niro op de foto gezet, ware het niet dat laatstgenoemde tot nog toe een pleurishekel aan de kleine heeft. Niet helemaal onterecht, want de naam van de kitten luidt: Pacino. 
Dustyfan
-
- 5607 berichten
- 0 stemmen
Wat een schat van een aanwinst, heerlijk heldere blik heeft die kleine.
Veel geluk met je nieuwe huisgenoot!
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
IcU, is dat een serieus verhaal? Ik vind het erg luguber namelijk.
Misschien een beetje late reactie, maar toch...
Ze deden laten geloven dat het om een echte cavia ging, maar het zou best een stofje kunnen zijn met cavia print en alles er op en er aan.