• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.914 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.970 gebruikers
  • 9.370.274 stemmen

Gebruikersmijlpalen

zoeken in:

Lola3

• 892 berichten
  • 1556 stemmen

Dank u

ps: ik denk dat we goeie maatjes gaan worden op Bome

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

Het viel mij op dat Alittleromance de 2e gebruiker is om de 5000-stemmen mijlpaal te halen. Pas op Henk!

Art

• 13507 berichten
  • 3658 stemmen

Hij heeft er op dit moment al 5016.

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Hij is bij de letter S, een grote letter, maar of hij de 10.000 haalt?? TUVWXYZ zijn waarchijnlijk niet nog 5000 films of hij moet een grote fan zijn van films die beginnen met deze letters....

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

Yekezzez schreef:

Hij is bij de letter S, een grote letter, maar of hij de 10.000 haalt?? TUVWXYZ zijn waarchijnlijk niet nog 5000 films of hij moet een grote fan zijn van films die beginnen met deze letters....

Als hij alphabetisch gaat dan zal hij dat denk ik niet halen.

Maar toch, om 5000+ films gezien te hebben is wel veel!

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Volgens mij is alittleromance zelfs de derde user die de 5000+ stemmen mijlpaal heeft gehaald. Er was ook nog een user die zelfs Henk had ingehaald

gelukkig is die gebanned want Henk inhalen is a big no-no

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

Zeker een prestatie !

Nou is de betrouwbaarheid bij die ''onbekende'' users natuurlijk nooit optimaal.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

mikoz schreef:

Nou is de betrouwbaarheid bij die ''onbekende'' users natuurlijk nooit optimaal.

En houd de nummer drie ook maar in het oog. Die stemt al maanden aan een stuk voor zes tot tien films per dag.

Lola3

• 892 berichten
  • 1556 stemmen

Ja, inderdaad Henkula is ook goed bezig. Maar die stond tot over laatst nog op 0 berichten!!Maar nu is hij eindelijk wakker geworden

BoordAppel

• 14274 berichten
  • 3279 stemmen

moviefreak#1 schreef:
Volgens mij is alittleromance zelfs de derde user die de 5000+ stemmen mijlpaal heeft gehaald.

Niet echt een filmliefhebber zo lijkt het. Een 2,15 gemiddeld is wel érg laag.

gelukkig is die gebanned want Henk inhalen is a big no-no

Waarom die gebanned is is me nog steeds een raadsel.

aegron

• 4030 berichten
  • 1265 stemmen

Wees dan ook zo vriendelijk om te melden wie er is gebanned? (niet zo pochen met je lange lidmaatschap )

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Je was inderdaad 3 maanden te laat om het te kunnen weten.

aegron

• 4030 berichten
  • 1265 stemmen

Het grote onderscheid tussen de oude getrouwen en de nieuwelingen dus?

Yekezzez

• 2512 berichten
  • 1126 stemmen

Ik weet niet of die beerput, de zwarte bladzijdes uit de geschiedenis van MovieMeter, weer open getrokken mag worden, maar ik vind wel dat het een beetje bij je MovieMeter-opvoeding hoort.

Alhier de bewuste thread/soap in het inmiddels gesloten topic (Wat overigens weer aangeeft dat het een beetje taboe is om hierover te praten ):

http://www.moviemeter.nl/forum/1/599/234#234

ROOSKY

• 29923 berichten
  • 7936 stemmen

Grappig om te lezen, alleen jammer van het einde! Begon echt razend nieuwschierig te worden hoe Birdy uiteindelijk tegen de lamp is gelopen...Is zeker TE zwaar taboe om te vragen?

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

speedy23 schreef:

(quote)

En houd de nummer drie ook maar in het oog. Die stemt al maanden aan een stuk voor zes tot tien films per dag.

Precies!!

Maar vroeg of laat..........

Goud van oud

aegron

• 4030 berichten
  • 1265 stemmen

ROOSKY schreef:

Grappig om te lezen, alleen jammer van het einde! Begon echt razend nieuwschierig te worden hoe Birdy uiteindelijk tegen de lamp is gelopen...Is zeker TE zwaar taboe om te vragen?

Helemaal mee ens. Dit mag wel in de wiki vermeldt worden bij mm geschiedenis

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

Haha, dat was grappig om weer terug te lezen! Henk, het leek wel alsof je de scheermesjes al klaar had liggen . Het is maar goed dat ze weg is - en, als je alleen maar wil stemmen en niet discussieren dan vind ik dat je het net zo goed bij het IMDb kan houden. Maar wat een hoepla, lol!

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Hoe kan hij/zij (alittleromance) op een dag nou zoveel films stemmen?

Lola3

• 892 berichten
  • 1556 stemmen

lowhusky schreef:

Hoe kan hij/zij (alittleromance) op een dag nou zoveel films stemmen?

Volgens mij stemt hij/zij op elke film die hij/zij denkt ooit te hebben gezien, al ben ik daar geen voorstander van omdat je onmogelijk details (belangrijk soms ) nog kunt herinneren. Ofwel is het een werkloze psychopaat die niks anders doet dan films bekijken

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Of een schoolmeester die zich verveelt. Daar zijn we dan op 1 september vanaf.

Edit: O jee, hij is opnieuw aan de letter A begonnen.

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

Het is toch niet meer mogelijk om het hele alphabet door te gaan, van alle films op MM?

Misschien kijkt hij naar de lijsten van stinissen en andere top-stemmers en stemt hij zo op de films?

Omdat je niet alphabetisch kan browsen, deed ik ook zoiets: Een paar weken geleden ben ik door de hele lijst van stinissen gegaan en heb ik gestemd op alle films die ik had gezien maar nog niet op had gestemd. (er was een poos dat ik maanden lang niet op MM was en niet meer stemde, dus het waren een hoop films die ik in die tijd had gezien, of in die tijd waren toegevoegd)

Maar nu ik eraan denk, die lange lijsten waren alphabetisch georganiseerd per stem (0,5 , 1 , 1,5 , enz.)

stinissen (crew films & series)

• 23434 berichten
  • 76919 stemmen

Hij komt uit Begie en zijn naam moet Eric zijn heb hem ge pm't om hem welkom te heten en te vragen naar zijn hobby's, leeftijd, etc etc.

Maar geen respons.............

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Vreemd gedoe, ik zag naast het enorme aantal waarderingen voor de meest onbekende films, ook een aantal absurd lage waarderingen voor films die in de top 250 staan. Kan met smaak te maken hebben, maar het blijft vreemd.

Ik zal hem eens vragen om zijn 0,5 ster voor Mrs. Brown uit te leggen.

streeter

• 1436 berichten
  • 6799 stemmen

Hij heeft al berichten geplaatst, maar ik weet niet of je daarnaar kan zoeken.

Toch een aardige top 10.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Laten we het hier even bij laten. Het is niet gepast hier uitgebreid over het stemgedrag van een bepaalde gebruiker te discussieren. Daarnaast is niemand verantwoording schuldig voor zijn stemgedrag.

Als er klachten zijn svp aan een van de mods melden via pm.

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Ja precies, het zou jammer zijn als er een slotje op dit topic komt omdat er weer iemand richting het aantal stemmen van Henk gaat

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

speedy23 schreef:

Of een schoolmeester die zich verveelt. Daar zijn we dan op 1 september vanaf.

neo

• 15435 berichten
  • 10035 stemmen

stinissen schreef:

Hij komt uit Begie en zijn naam moet Eric zijn heb hem ge pm't om hem welkom te heten en te vragen naar zijn hobby's, leeftijd, etc etc.

Maar geen respons.............

Ik mag hopen dat het nu wel bij 1 enkele vriendelijke pm blijft...

catweasel

• 1571 berichten
  • 951 stemmen

Ik heb netjes en vriendelijk antwoord ontvangen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.