- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Goed zo Tsjidde. Nog een klein beetje en je komt in de top 250. 
Waar is de tijd toch gebleven dat je met 50 stemmen al in de top 100 stond 
aegron
-
- 4030 berichten
- 1265 stemmen
Hoog tijd om een lijst van 500 gebruikers te maken 
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76917 stemmen
Gefeliciteerd tsjidde
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Gefeliciteerd tsjidde
, mr.10686. Maar 1000 is ook al een heleboel, zeker als je nog maar minder dan 2 jaar lid bent, proficiat!!
-
- 23434 berichten
- 76917 stemmen
Elke mijlpaal is er 1 
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Elke mijlpaal is er 1 
Heb je gelijk in, maar jouw prestatie is toch uniek, letterlijk!!Ik zie juist dat je nog geen lid bent van boekmeter, zeker inschrijven!! of ben je geen lezer??
-
- 23434 berichten
- 76917 stemmen
Ik lees de VI en ongeveer twee boeken per jaar, de laatste was de Da Vinci Code.
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Ik lees de VI en ongeveer twee boeken per jaar, de laatste was de Da Vinci Code.
Dus enkel een moviefreak, want je bent ook ingeschreven op musicmeter.nl maar daar sta je ook niet al te hoog in de ranking
-
- 23434 berichten
- 76917 stemmen
Als een dag uit 72 uur bestond dan zou ik waarschijnlijk hoger staan 
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Als een dag uit 72 uur bestond dan zou ik waarschijnlijk hoger staan 
Maar al die tijd dat je op moviemeter zit kun je toch wat opleggen, dat doe ik.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ja, muziekje op de achtergrond, is best te combineren (ookal ben ik meestal te druk met MM om ook maar iets van de buitenwereld op te vangen
).
streeter
-
- 1436 berichten
- 6799 stemmen
Maar al die tijd dat je op moviemeter zit kun je toch wat opleggen, dat doe ik.Een dag van 72 uur? Dan moet ik 24 uur per dag werken zeker...
Een dag van 26 uur zou ideaal zijn: 2 extra uurtjes om een film te kijken 
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Ja, muziekje op de achtergrond, is best te combineren (ookal ben ik meestal te druk met MM om ook maar iets van de buitenwereld op te vangen
).
kappeuter (crew films)
-
- 74672 berichten
- 5981 stemmen
Gisteren heb ik de film Warriors gezien (zeer indrukwekkende film!). Hiermee heb ik na enkele jaren gericht kijken een persoonlijke mijlpaal behaald; ik heb nu alle films uit de MM top 250 gezien!
Zal natuurlijk van tijdelijke aard zijn, The Man Who Shot Liberty Valance komt bijna in de top 250 (nog 3 stemmen) en die heb ik nog niet gezien. Dus ik blijf er wel mee bezig. 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Gefeliciteerd Kappeuter, mooie mijlpaal.
Zelf heb ik 666
stemmen, wat ik zelf wel een mijlpaal vind. Ik vond 666 een leuk aantal, en dat aantal wilde ik in de zomer vakantie halen. Dat is dus gelukt, en daar ben ik blij mee.
Ook heb ik 2500 berichten geplaatst. Vond ik ook wel een mijlpaaltje. Maar waarschijnlijk post ik over 500 berichten weer een nieuwe mijlpaal.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen
Mooie mijlpaal, kappeuter! Jij ook IcU.
Zelf heb ik net m'n 1000e bericht voor Donnie Darko(
) geplaatst, al ben ik trotser op de mijlpaal die ik binnenkort bereik: 500 stemmen.
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Echt wel wonderbaarlijke mijlpaal!!profi!!Mijn eerste 'mijlpaal' vind ik persoonlijk is mijn 1e toevoegen (3dagen geleden) voor mij altijd moeilijk omdat ik zo geen aangepast programma heb, en ik het ook niet kan hebben omdat mijn computer overvol staat. Ondertussen is de 4e al verstuurd!!:D
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Er is hier veel te beleven op MM. Gefeliciteerd iedereen.
En voor Kapp: er zijn er hier niet veel die de volledige top 250 helemaal gezien hebben (ik ook niet). 
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Knap werk Kappeuter. Is een mijlpaal die ik ook ooit nog hoop te verwezenlijken.
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Gisteren heb ik de film Warriors gezien (zeer indrukwekkende film!). Hiermee heb ik na enkele jaren gericht kijken een persoonlijke mijlpaal behaald; ik heb nu alle films uit de MM top 250 gezien!
Zal natuurlijk van tijdelijke aard zijn, The Man Who Shot Liberty Valance komt bijna in de top 250 (nog 3 stemmen) en die heb ik nog niet gezien. Dus ik blijf er wel mee bezig. 
Mooi mijlpaal. Die wil ik ook nog halen. Maar ik zet er niet speciaal haast achter.
Kom je wel laat mee aan, met die Man Who Shot Liberty Valance. Heeft maandenlang in de pakketservice gezeten 
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Gefeliciteerd!
Dank. Ik weet dat het eigenlijk niet veel voorsteld, maar vind het toch wel fijn.