- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Gebruikersmijlpalen
Gebruikersmijlpalen
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Ik vind het toch maar vreemd, maar zo zijn er nog hier op MM denk ik...
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
Iemand wel eens opgevallen dat de top 10 afwijkend is aan de 5* films ?
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
Heb een nette e-mail gehad 
IcU
-
- 6783 berichten
- 3051 stemmen
Heb een nette e-mail gehad 
Heeft-ie een verklaring gegeven?
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76919 stemmen
-edit Kos -
[Het is niet de bedoeling PM's of e-mails openbaar te maken. Als diegene dat aan de hele site wil laten weten kan hij dat zelf wel op het forum doen. Svp geen informatie uit PM's plaatsen.]
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
Net mijn 500ste bericht getypt (dit is nr502
)
basketballerke
-
- 4727 berichten
- 0 stemmen
Heb inmiddels 6 toevoegingen, waardoor ik nu sta op plaats 213 in de toplijst van gebruikers met meeste toevoegingen. Ik hoop op 12 te komen.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Ik sta nu op 415 stemmen, 965 berichten en 243 toevoegingen.
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Is dat een mijlpaal ? =)
Nou, ik ben er best een beetje trots op
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Gefeliciteerd met je mijlpaal catweasel!
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Gefeliciteerd met je mijlpaal catweasel!
Thanks! 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Als we dit al als een mijlpaal zien. Sluit het topic dan meteen. 
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Zegt iemand met 2 toevoegingen...
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Bedankt
.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Je punt is?
Een mijlpaal betekend een belangrijk feit. Dat komt dus meestal op 50 - 100 - 200 - 250. Niet op 243. 
Maar oke. Ik zal vanaf vandaag dan maar elke keer als ik een film zie en/of een toevoeging plaats het laten weten in dit topic. 
Lola3
-
- 892 berichten
- 1556 stemmen
catweasel
-
- 1571 berichten
- 951 stemmen
Je punt is?
Een mijlpaal betekend een belangrijk feit. Dat komt dus meestal op 50 - 100 - 200 - 250. Niet op 243. 
Maar oke. Ik zal vanaf vandaag dan maar elke keer als ik een film zie en/of een toevoeging plaats het laten weten in dit topic. 
Een mijlpaal hoeft naar mijn mening niet altijd een rond getal te zijn. Ik laat gewoon even weten dat ik in de ongeveer twee en een half jaar dat ik hier user ben, niet stil heb gezeten. En als ik overal zulke reactie's als die van jou neer zou zetten kwam ik ook al gauw op 6000 berichten. Dus wat jij doet moet je lekker zelf weten, maar kam een ander dan niet af.
us_raider
-
- 2034 berichten
- 0 stemmen

Wat heeft dit met elkaar te maken? Misschien doet Doom vrijwel nooit moeite om films toe te voegen en is catweasel non-stop op zoek naar films die nog niet op de site staan?
Ik suggereer hier alleen iets, ik zeg niet dat het ook daadwerkelijk zo is. Het maakt mij ook niets uit, ik vind het alleen maar mooi van catweasel, ga zo door!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Ik geef Doom gelijk als dat een mijlpaal voor stemmen en berichten het speciaalst is als het een rond getal is, maar met toevoegingen is dat toch iets anders? We vieren het toch ook gewoon als iemand 1 toevoeging heeft?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Het klopt dat ik vrijwel nooit moeite doe om een film toe te voegen. Jaloezie is de reden dus duidelijk niet. Begrijp me verder niet verkeerd. Ik vind het helemaal top dat catweasel zoveel toevoegt aan MovieMeter. Want laten we eerlijk zijn, hier heb ik ook profijt van. Het is alleen jammer dat er net niet even kon worden gewacht op de laatste zeven toevoegingen die zijn prestatie tot een echte mijlpaal maken.
Bij de echte mijlpaal zal ik zelfs meejuichen. 
maar met toevoegingen is dat toch iets anders? We vieren het toch ook gewoon als iemand 1 toevoeging heeft?
Lijkt me niet.
ps: Mijn excuses als ik te bot over kwam. Ik vind het alleen een erg vreemde mijlpaal.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Lijkt me niet.
Jij misschien, maar bekijk de vorige pagina's maar eens 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
De eerste toevoeging is toch wel een mijlpaal vind ik. In dit geval had ik ook gewacht tot de 250e toevoeging, dan was het net iets leuker geweest 
*Chrissie*
-
- 415 berichten
- 0 stemmen
Ha, dan heb ik een mijlpaal gehaald... 1ste toevoeging! (is al wel van ongeveer 2 weken geleden).
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
3900 berichten gehaald, geen 4.000, maar dat komt nog wel 
lowhusky
-
- 8230 berichten
- 0 stemmen
3900 berichten gehaald, geen 4.000, maar dat komt nog wel 
proficiat dan maar