• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.954 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.946 acteurs
  • 198.985 gebruikers
  • 9.370.957 stemmen

Gebruikersmijlpalen

zoeken in:

Shadowed

• 11345 berichten
  • 6677 stemmen

Ik mocht zojuist mijn 3000ste stem en bericht plaatsen bij de film Avalon. De 2000ste stem werd geplaatst op 19 maart 2020, dus dat heb ik in een ruim jaar mooi voor elkaar gebokst gekregen.

Ondanks dat deze hoeveelheid stemmen nog lang niet genoeg is om een plek in de stemmen top 250 te veroveren, mocht ik als troostprijs wel een top 15 notering innemen in de meningen top 250. Ik vond het leuk om te zien hoeveel ik in een bepaalde periode heb mogen leren in reviews schrijven, waarbij mijn eerdere berichten vooral letterkots waren met gigantisch veel grammatica- en spellingsfouten, maar nu zijn uitgegroeid tot echte stukjes. Perfect zijn ze uiteraard nog niet, misschien nog niet eens "goed", maar ik heb er nog steeds plezier mee en blijf ze graag schrijven.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Lekker bezig Shadowd en 1000 stemmen / meningen (en uitgebreid) in circa één jaar is gewoon top

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik ben vandaag liefst 15 jaar lid van deze bijzondere site.

Enkele van mijn bijdragen:

2880 stemmen en 2880 reviews

Liefst 3 toevoegingen

1 ban

1 unban

1 gesloten voetbaltopic

Maar het is vooral de site die mij heeft heropgevoed met mijn filmsmaak die in de afgelopen 15 jaar enorm bijgesteld is en waardoor ik praktisch alle klassiekers wel eens heb gezien en veel nieuws heb leren waarderen. Ik had het niet willen missen hier.

Fisico

• 10039 berichten
  • 5398 stemmen

Voila, met Don't Look Now (Film, 1973) net mijn 2500e stem en mening bereikt sinds ik me hier begin 2017 registreerde. MM is zowaar een hobby geworden met die dagelijkse stukjes tekst!

starbright boy (moderator films)

• 22398 berichten
  • 5070 stemmen

Behalve dat ik op 5 mei 18 jaar lid was heb ik gisteren ook mijn 3800e stem geplaatst, ik begon ooit met een stem of 300. De rest heb ik gezien terwijl ik hier al was. Helaas geen echt sterke film als 3800e.

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Ik heb net mijn 4000e recensie geschreven op de site.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ik ben BTW al 16 jaar lid op de site, totaal vergeten

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Ik heb gisteren mijn 5000e stem geplaatst bij de film Les Innocents aux Mains Sales (1975)

Dit is overigens inclusief series zie ik nu, nog 55 stemmen te gaan voor de 5000 filmstemmen.

Decec

• 6741 berichten
  • 8581 stemmen

Yes, 9000 toegevoegd...

John Milton

• 24219 berichten
  • 13383 stemmen

Topper, Denise!

Mac Hammer Fan

• 6014 berichten
  • 7444 stemmen

Inderdaad een mijlpaal proficiat

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

mrmojorisin123 proficiat met je 1000ste toevoeging!

mrmojorisin123

• 1869 berichten
  • 1808 stemmen

Bedankt!

Die 1000ste dateert eigenlijk al van januari 2018 maar ik ben terug begonnen met enkele toe te voegen. Ik moet de nieuwe regels nog wat ondervinden maar hopelijk voeg ik ze als vanouds zonder fouten toe.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Afgelopen weekend stem en review 2900 bij deze dramatische film neergezet:

Space Jam: A New Legacy (2021)

Nog 96 films nu te gaan voor het magische aantal van 3000.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Oh, blijkbaar is het ook al een mijlpaal als je roept dat je een mijlpaal gaat halen, ooit.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Graaf Machine schreef:

Oh, blijkbaar is het ook al een mijlpaal als je roept dat je een mijlpaal gaat halen, ooit.

Vertel, ouwe zeurpiet, wat zit je dwars? Mijn melding ging om het recent behaalde aantal.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Kon het niet laten liggen, lieverd. Je post in het mijlpalentopic over een mijlpaal die je in een verre toekomst hoopt te halen.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Graaf Machine schreef:

Kon het niet laten liggen, lieverd. Je post in het mijlpalentopic over een mijlpaal die je in een verre toekomst hoopt te halen.

Ik geloof dat je een meneer op leeftijd bent. Het is natuurlijk niet verboden een bezoekje aan de opticien af te leggen zodat je het hele bericht kunt lezen he'.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Goed advies, dank je wel. Ik ben nooit vies van goede adviezen.

vandaag om 22:22 uur

Afgelopen weekend stem en review 2900 bij deze dramatische film neergezet:

Space Jam: A New Legacy (2021)

Nog 96 films nu te gaan voor het magische aantal van 3000.

tjemig de pemig, daar gaat iemand helemaal lijp omdat hij/zij nog films moet gaan zien om een mijlpaal te halen.

Zou die iemand misschien A&L zijn? Je weet het niet.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Misschien geven ze in je bejaardentehuis een cursusje begrijpend lezen. Ik zou 'm je adviseren.

Nou, toedels. Fijne avond.

Graaf Machine

• 9791 berichten
  • 1412 stemmen

Jij ook toedels, A&L.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Vandaag is het acht jaar geleden dat ik verscheen op de site. Tijd gaat hard, hopelijk blijft het nog lang leuk.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Kondoro schreef:

Vandaag is het acht jaar geleden dat ik verscheen op de site. Tijd gaat hard, hopelijk blijft het nog lang leuk.

Proficiat en op naar minimaal 10 jaar MovieMeter

Wie is eigenlijk degene die het langst lid is van MovieMeter, is dat Henk Stinissen (volgend jaar 20 jaar lid) ?

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Dat is Jordy

neo is al ingeschreven sinds 18 december 2000.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Inderdaad Jordy, "Number 1", maar hij was natuurlijk ook de oprichter. Is Neo dan de "Number 2" ?

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

kappeuter, jij overigens ook nog gefeliciteerd, want jij was 10 dagen geleden 20 jaar lid van MovieMeter

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Thanks, dat had ik me niet eens gerealiseerd.

eRCee

• 13441 berichten
  • 1978 stemmen

Tijd en energie een betere zaak waardig.

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Degene die vorige week vrijdag de 13e 20 jaar lid van MovieMeter was, was Armin en degene die dat over iets meer dan een maand gaat bereiken is jackie gevolgd door cornelis en Wouter (beiden in oktober) en de laatste twee 20-jarige jubilarisen van dit jaar zullen andolini en gotti (beiden in december) zijn.

Goodfella werd in juli een 20-jarige jubilaris, maar hij is al een tijdje (sinds afgelopen april) niet meer actief op MovieMeter en dat geldt ook voor Blindfold en You_bastard die dit in juni konden vieren, maar zij zijn al meer dan 10 jaar niet meer actief op MovieMeter.

Wat betreft "Number 2", ik kwam nog iemand tegen die maandje eerder geregistreerd staat dan neo en dat is dttom (23 november 2000), maar hij is ook al bijna 10 jaar niet meer actief op MovieMeter.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Best eng om te beseffen dat sommigen hier (alle opgenoemden door Theunissen) bijna net zolang zijn geregistreerd en zelfs nog actief als dat ik leef (scheelt drie jaar).

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.