• 12.319 nieuwsartikelen
  • 166.238 films
  • 10.735 series
  • 30.944 seizoenen
  • 623.982 acteurs
  • 195.107 gebruikers
  • 9.112.026 stemmen

verwijder gebruikers bij 6 maanden afwezigheid met <10 stemmen

zoeken in:

Beek

• 73 berichten
  • 232 stemmen

Ik, en meerdere met mij aan sommige reacties te lezen, erger me af en toe kapot hoe hoog er op films gestemt wordt die het kijken niet waard zijn. Zo keek ik bij de gids en kwam bij "The Lizzie McGuire Movie (2003)" die heeft bijna 3 sterren. Wanneer je dan kijkt bij de gebruikers die bijvoorbeeld 5* gegeven hebben zijn dit vaak mensen die minder dan 10 stemmen uitgebracht hebben en al lang niet online zijn geweest. Ik vind dat deze stemmen verwijderd moeten worden net als hun account na bijvoorbeeld 6 maanden..

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Die discussie is al tientallen malen gevoerd. Nope!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

De stemmen verwijderen is iets anders dan de gebruiker schrappen nochtans .

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Beek schreef:

net als hun account na bijvoorbeeld 6 maanden..

Beek

• 73 berichten
  • 232 stemmen

Freud schreef:

De stemmen verwijderen is iets anders dan de gebruiker schrappen nochtans .

Het is inderdaad een moeilijk verhaal maar het geeft vaak een heel erg scheef beeld zoals mijn voorbeeld The Lizzie McGuire Movie (2003).......

Turkeyloverz

• 4239 berichten
  • 1459 stemmen

Het is geen feit ofzo dat Lizzie Mcguire een slechte/goede film is. Jij vindt hem misschien superslecht, mijn zusje is er gek op..

Maar als ze echt zo weinig stemmen hebbenn geef ik je gelijk. Meestal schrijven ze zich alleen in om ''hun'' film een 5 te geven.

Beek

• 73 berichten
  • 232 stemmen

Turkeyloverz schreef:

Het is geen feit ofzo dat Lizzie Mcguire een slechte/goede film is. Jij vindt hem misschien superslecht, mijn zusje is er gek op..

Maar als ze echt zo weinig stemmen hebbenn geef ik je gelijk. Meestal schrijven ze zich alleen in om ''hun'' film een 5 te geven.

Juist en dat is waar ik naar toe wil. Het gaan nu helemaal niet om The Lizzie McGuire Movie, maar om het laatste wat je citeerd..

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Nu goed, als dat de enige film is die een gebruiker interesseert, dan heeft hij wel het recht om erop te stemmen. Ik vind het een on-democratisch voorstel . Ik wou er enkel op wijzen dat Beek een andere benadering tot het 'probleem' voorstelde, maar dat had ik dan nog fout gezien ook.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ik zie ook wel eens users waarvan ik denk van; is dat nou nodig. Die geven 5*-en aan een film omdat er geweld in zit of omdat er een blote tiet door het beeld springt. En dan met commetaar van 'Leuke film...'

Zulke users hebben toch geen meerwaarde op deze site. Laatst klikte ik eens op een user en die had alles gewoon 5 *-en gegeven.

Je hoeft ze niet meteen van de site te gooien, en ik weet dat het moeilijk en lastig is om ze allemaal te waarschuwen, maar toch.

moviefreak#1

• 14310 berichten
  • 22089 stemmen

Niet dat het veel uitmaakt, als je die stemmen bij Lizzy Mcguire gaat verwijderen verschuift de film misschien 0,20 en als je dan ook alle 0,5* stemmen gaat verwijderen om dezelfde reden hou je misschien een verschil van 0,10 of minder over. So.. what's the point ?

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Het volgende heb ik letterlijk van een user gekopieerd:

Laatste bezoek: 31 december 2003

Aantal stemmen: 6 (gemiddelde: 4,17, standaarddeviatie: 1,68)

Aantal berichten: 0

Recente stemmen

Freaky Friday (2003) 5,0

geplaatst: 31 december 2003

Charlie's Angels: Full Throttle (2003) 5,0

Thirteen (2003) 5,0

Godfather, The (1972) 0,5

geplaatst: 30 december 2003

Lizzie McGuire Movie, The (2003) 5,0

Scary Movie 3 (2003) 5,0

moviefreak#1

• 14310 berichten
  • 22089 stemmen

En je punt is ?

Jeugdfilms vind de user goed en The Godfather vind ie niet goed, het kan ook dat mensen The Godfather niet goed vinden hoor !

Het is in elk geval niet naar beneden stemmen om je favoriet hoger te krijgen want de films waar wel een stem op gebracht is staan niet in de top250 en al helemaal niet in de buurt van The Godfather's positie.

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ja, dat soort gebruikers zijn er genoeg, maar Jordy wilt ze niet verwijderen en daar moeten we ons bij neerleggen. Het is tenslotte zijn site.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

Ja, de punten die ik wilden geven waren:

1 De film was leuk is 5,0

De film was stom is 0,5

Niets daar tussen in. Het ging er niet om dat hij the Godfather goed of niet goed vond, maar om het voorgaande.

2 De user is 1 dag online geweest, en dat is 2¼ (!) jaar geleden.

Maargoed, wat Angrod_Pallanén zegt, dan heb ik het er niet meer over.

moviefreak#1

• 14310 berichten
  • 22089 stemmen

IcU schreef:

1 De film was leuk is 5,0

De film was stom is 0,5

Niets daar tussen in. Het ging er niet om dat hij the Godfather goed of niet goed vond, maar om het voorgaande.

Iedereen mag voor zichzelf bepalen HOE hij zijn stemmen berekend. Ik weet ook nog wel voorbeelden van users die alle films die ze gezien hebben automatisch 5* geven. Ik vind het wel jammer voor de users die proberen serieuze stemmen te geven maar daar is niets aan te doen. Het is niet alsof er richtlijnen voor zijn.

2 De user is 1 dag online geweest, en dat is 2¼ (!) jaar geleden.

Ook dat maakt niet uit. Het gebeurt wel eens vaker dat je ineens stemmen van een user vind die al een jaar geen stemmen meer had geplaatst. Sommige users komen gewoon weer een keer terug en dan zou het zuur zijn als hun stemmen of zelfs hele account verwijderd zouden zijn.

Werwolf

• 4604 berichten
  • 1197 stemmen

Veel users die hier een keer zijn, gebruiken de site alleen maar voor hun school om informatie van andere MM users te winnen. Jammer...

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

Werwolf schreef:

Veel users die hier een keer zijn, gebruiken de site alleen maar voor hun school om informatie van andere MM users te winnen. Jammer...

Maar wat is daar dan mis mee? Dat is dan toch een zekere waarde die deze site heeft.

Je zit nu eenmaal op internet, en inschrijven is vrij.

moviefreak#1

• 14310 berichten
  • 22089 stemmen

Je doelt op de users die 10 filmtitels vragen waarin schoenen centraal staan ?

Je denkt heel even, je tikt een paar titels en je helpt die mensen , dan ben je een halve minuut van je tijd kwijt en je hebt iemand geholpen met een probleem.

Als er van die 20 personen 1 terugkomt en wat stemmen uitbrengt of aan wat discussies meedoet is het dat toch al waard ?

Mug

• 13981 berichten
  • 5969 stemmen

Voor klachten en opmerkingen over de site kan men terecht in dit topic

Daarin is ook al meerdere malen uitgelegd dat we de zogenaamde 'eenmalige' accounts natuurlijk niet gaan sluiten. Tenzij er sprake is van fraude natuurlijk.

U raadt het al...een slotje. Over naar de orde van de dag.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.