ad
  • 141.905 films
  • 6.881 series
  • 20.945 seizoenen
  • 471.259 acteurs
  • 285.420 gebruikers
  • 8.185.581 stemmen

Freak's Marathon

zoeken in:

Reinbo

• 70661 berichten
  • 0 stemmen

moviefreak#1 schreef:

1. Acción Mutante (95 minuten) 4,5*

Leuk om te zien dat je m'n tip waardeert.

moviefreak#1

• 14104 berichten
  • 14581 stemmen

Reinbo schreef:

(quote)

Leuk om te zien dat je m'n tip waardeert.

Ja was een erg leuke tip Reinbo

soom

• 24611 berichten
  • 2512 stemmen

Wat is nou het record, en op wiens naam staat het record? Ik heb trouwens een ideetje . Kunnen we niet eens een keer proberen om het wereldrecord zoveel uur filmkijken, verbreken met zijn allen?

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Dat is geloof ik al een Nederlands record en Moviefreak heeft daar dacht ik nog aan mee gedaan. Of niet?

moviefreak#1

• 14104 berichten
  • 14581 stemmen

Dat klopt. De cinemarathon in de Cinerama te Amsterdam destijds. Het record staat nog altijd op naam van de Duitsers geloof ik. 70 uur en één minuut

Als jij een groepje bij elkaar krijgt wil ik natuurlijk ook best mee doen

Tich

• 130 berichten
  • 176 stemmen

Moviefreak, weet jij of er nog een vervolg komt op de cinemarathon? Ik was er ook (als toeschouwer, niet als deelnemer), en toendestijds zei die organisator dat het een paar jaar later nog een keer gedaan zou worden.

moviefreak#1

• 14104 berichten
  • 14581 stemmen

Nee, daar weet ik niets van. Ik check om de zoveel tijd nog een keer de site maar er komt niet veel nieuws bij. Ik denk dat de klap die die Duitsers uitdeelde toch een beetje hard is aangekomen

soom

• 24611 berichten
  • 2512 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Dat klopt. De cinemarathon in de Cinerama te Amsterdam destijds. Het record staat nog altijd op naam van de Duitsers geloof ik. 70 uur en één minuut

Ik denk dat er wel een paar diehards van de site mee willen doen. Degenen die ook een marathon hebben gehouden? Het lijkt me echt geweldig om een poging te doen om 75 uur film te kijken, alleen zou ik na 15 uur al afhaken.

Chainsaw

• 8549 berichten
  • 3012 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Wees eerlijk, als wij onze welgetrainde krachten zouden bundelen, moeten we toch makkelijk over 70 uur filmkijken komen, toch?

moviefreak#1

• 14104 berichten
  • 14581 stemmen

Eitje, we dubbelen die tijd gewoon

streeter

• 1437 berichten
  • 6799 stemmen

waar is die site?

als je een marathon van zo lang doet moet je wel een goeie filmselectie hebben. Voor de 70-uur marathon lieten ze Alex & Emma zien, nietwaar??

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4041 stemmen

Leuk hoor, zo'n marathon, maar ik doe alvast niet mee. Mijn record van vijf films is lang genoeg

moviefreak#1

• 14104 berichten
  • 14581 stemmen

streeter schreef:

waar is die site?

als je een marathon van zo lang doet moet je wel een goeie filmselectie hebben. Voor de 70-uur marathon lieten ze Alex & Emma zien, nietwaar??

Ja Alex & Emma inderdaad. Gelijk na alle 4 de delen van Alien en als je Alex & Emma had overleefd kreeg je gelijk Abba the Movie nog om je oren.

De site is overigens cinemarathon.nl en moet je even bij programma chronologisch kijken en daar staat de filmlijst.

Om het compleet te maken : de verassingsfilm was Cabin Fever en we zijn gestopt na 6 minuten Noi Albinoi omdat we toen precies 70 uur hadden.

Edit : In eerste instantie zat Liever Verliefd wél in de selectie tussen The Usual Suspects en Texas Chainsaw Massacre (2003) in maar de zaal had unaniem liever niet dat Liever Verliefd kwam en die hebben ze toen vervangen door Freddy Vs Jason.

BlueSword

• 1725 berichten
  • 0 stemmen

31 uur, kan ik je nooit nadoen!

ik zelf kan 48 uur wakker blijven, maar dat lukt mij niet met films!

soom

• 24611 berichten
  • 2512 stemmen

moviefreak#1 schreef:

Als je Alex & Emma had overleefd kreeg je gelijk Abba the Movie nog om je oren.

Wat is er mis met ABBA, the Movie?

Ik denk erover om ook eens een keer een poging te doen om een film-marathon te houden, al is dat niet zo leuk in je eentje.. Lijkt me in elk geval wel eens leuk om te proberen 31 uur of langer film te kijken.

moviefreak#1

• 14104 berichten
  • 14581 stemmen

Je stelt de verkeerde vraag soom. Je moet vragen : Wat is er mis met ABBA the Movie na 24 uur lang filmkijken terwijl je al moe bent van Alex & Emma en 4 Alien-films achter elkaar ?

soom

• 24611 berichten
  • 2512 stemmen

Ok, als jij het zegt.

Wat is er dan mis met ABBA the Movie na 24 uur lang filmkijken terwijl je al moe bent van Alex & Emma en 4 Alien-films achter elkaar ? Haha, ik kan het eenvoudig niet laten...

moviefreak#1

• 14104 berichten
  • 14581 stemmen

En om een antwoord te geven : Het is gewoon TE SAAI

Tich

• 130 berichten
  • 176 stemmen

Ik weet wat je bedoeld, na het zien van die film op dat moment heb ik een diepgegronde afkeer tegen ABBA gekregen...

streeter

• 1437 berichten
  • 6799 stemmen

30 uur klinkt lang maar vergeleken met 70 is dat niet zo veel. Ik heb een aantal langzame films gekeken tijdens mijn marathon, maar die van mij was slechts 33 uur. Voor een marathon die langer is is selectie ZEER belangrijk. Als je zo lang wakker moet blijven, zittend, kun je je het niet veroorloven om door ABBA en Alex & Emma heen te zitten.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.