- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Freak's Marathon
Freak's Marathon
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Omdat Festival Express iets te lang duurt ga ik maar alvast een film opzetten waarvan ik zeker weet dat ik daarna WEL moe ben :
Steven Seagal's Today You Die 
damon
-
- 1887 berichten
- 0 stemmen
en dan maar hopen dat je daarna niet van uitputtingsverschijnselen "Today die.......
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Nou ik hou het hierbij. 26 uur en 45 minuten 
Vera Drake 4,5 *
Green Street Hooligans 3,5 *
Bin-jip 4,5 *
Last Days 4 *
The Baxter 3,5 *
Un Long Dimanche de Fiançailles 4 *
Supercross 2*
Charlie and the Chocolate Factory 3,5 *
The Marksman 2*
The 40 Year Old Virgin 1*
Muppet Treasure Island 2,5*
The Aristocrats 4*
Wedding Crashers 2*
Today You Die 1,5*
Steven Seagal is dus nu ook al moe van het vechten en laat dat nu ook aan stuntmannen over 
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Nou ik hou het hierbij. 26 uur en 45 minuten 
Je hebt altijd weer baas boven baas 
Proficiat! We moeten nog even oefenen voor die 70+ uur !

moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik baal nog steeds dat ik niet voor wat meer goede films heb gezorgd, ik zat er net lekker in 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Is het niet verstandiger om er een apart topic over te maken in plaats van voor elke user 1? Ik denk dat ik ook eens zoiets ga proberen in de vakantie. Werkt aanstekelijk. Alleen 24? Nee, dank je.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik kreeg juist een pm van Kappeuter dat hij liever had dat ik mijn eigen topic opende dus vandaar One Ring.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Voor mijn nieuwe poging zoek ik nog wat tips.
* Komedies in de trend van Naked Gun, Loaded Weapon, Hot Shots ! en dergelijken.
* Oosterse films in de trend van Hero, House of Flying Daggers en Crouching Tiger, Hidden Dragon.
Cat & Mouse heb ik al.
* Films als Pieces of April, The Station Agent of Igby Goes Down met een mooie cast waarin het acteerwerk centraal staat.
Ik heb al Ellie Parker en Lonesome Jim.
Nou hopelijk krijg ik een paar leuke tips 
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
* Films als Pieces of April, The Station Agent of Igby Goes Down met een mooie cast waarin het acteerwerk centraal staat.
Secrets & Lies en The Remains of the Day al gezien?
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Secrets & Lies en The Remains of the Day al gezien?
Beiden niet gezien maar ik twijfel of ik deze films op DVD zal aantreffen bij de plaatselijke videotheek 
Maar ik zal er zeker eens achteraan gaan. Dank voor de tips 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Goede film, The Remains of the Day, maar totaal niet te vergelijken met Pieces of April.
Niet zo serieus als bovenstaande maar wel erg mooie actiescene's: Fong Sai-Yuk deel 1 en 2, Fist of Legend, Twin Warriors, Drunken Master 1 en 2.
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Komedies in de trend van Naked Gun, Loaded Weapon, Hot Shots ! en dergelijken.
Dan zou ik als ik jou was eens op zoek gaan naar Top Secret!
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
Ik geef als kijktips The Ice Storm en You Can Count on Me. Passen allebei prima in dat rijtje van Pieces of April, The Station Agent, Igby Goes Down etc.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ik geef als kijktips The Ice Storm en You Can Count on Me. Passen allebei prima in dat rijtje van Pieces of April, The Station Agent, Igby Goes Down etc.
Kijk dat lijken me inderdaad de films die ik zocht
Bedankt Art 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Ja dat ik die niet meteen gevonden heb zeg. Ik dacht nog laat ik eens zoeken op de Zuckers, geen idee waarom ik dat niet meer gedaan heb 
Dank Zaag 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Goede film, The Remains of the Day, maar totaal niet te vergelijken met Pieces of April.
Niet zo serieus als bovenstaande maar wel erg mooie actiescene's: Fong Sai-Yuk deel 1 en 2, Fist of Legend, Twin Warriors, Drunken Master 1 en 2.
Aangezien ik Fist of Legend op 4,5* heb staan denk ik dat ik de rest ook wel kan gaan zoeken 
Dank BA 
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
En wanneer ga je de nieuwe poging wagen? 
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Goede vraag. Dat is morgen of overmorgen. Ik wacht eigenlijk nog op The Big Red One (The Reconstruction/1980) .
Art
-
- 13507 berichten
- 3658 stemmen
Ik ben benieuwd hoe hoog je de lat nu gaat leggen en ik ben ook zeker nieuwsgierig naar je filmlijstje.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Nou Chainsaw heeft de lat op 1811 (30 uur en 11) minuten gelegd. Ik vind het zuur om zo'n topprestatie maar met een paar minuten te verbeteren maar ik wil ook niet de lat zo hoog leggen dat niemand meer een poging wil wagen om het te breken.
Dus mocht ik de tijd halen (wat wel heel erg pittig word) wil ik ook minstens een uur op die tijd gooien. Dus ik probeer een planning tussen de 1875 en 1900 minuten te maken.
timbo_
-
- 13116 berichten
- 3859 stemmen
Als je nog een film zoekt waarin het acteerwerk centraal staat dan kan ik je Mar Adentro nog aanraden.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
Nou dit moeten ze worden.
Start : 10:30
Einde : morgenavond 21:00 
Chainsaw wat doe je me aan 
George of the Jungle (92)
Dungeons & Dragons : Wrath of the Dragon God (105)
Lonesome Jim (91)
Black Dawn (100)
Broken Flowers (105)
Wolf Creek (99)
Cinderella Man (144)
Venom (85)
Ellie Parker (95)
Red Eye (85)
Bloodsuckers (95)
Bob the Butler (90)
Transporter 2 (87)
Blade Trinity Director's Cut (123)
Revolver (115)
Dirty Love (91)
Resident Evil : Apocalypse (94)
Dodgeball (92)
Top Secret! (88)
Totaal : 1876
Mocht ik in één van deze films geen zin hebben heb ik niet veel meer achter de hand :
Tamara (99)
American Pie : Band Camp (87)
Garfield (80)
Alien vs. Predator Director's Cut (115)
Wake of Death (86)
The Defender (90)
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Chainsaw wat doe je me aan 
Mijn oprechte excuses! 
Ik heb trouwens wel een beetje een dubbelgevoel bij deze marathon. Aan de ene kant wens ik je erg veel succes en hoop ik van harte dat je het haalt, maar aan de andere kant ..... ik moet er niet aan denken om dat nieuwe record dan weer te moeten verbreken!! 
Maar één troost: bij 1812 minuten mag je al stoppen! In ieder geval heel veel succes, plezier (en koffie)! 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Veel succes, Moviefreak!
Als je vermoeidsverschijnselen krijgt: Koffie, Red Bull en stokjes tussen je oog-leden zullen wel helpen, denk ik! 
Agony
-
- 1985 berichten
- 1256 stemmen
moet er zelf niet aan denken, maar veel succes! Ik begrijp ook ineens die "freak" in je nickname 
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Wat doe je jezelf aan! Ik vrees dat je met deze selectie het einde niet gaat halen. Wel een erg goede afsluiter, dat dan weer wel
.
moviefreak#1
-
- 14390 berichten
- 25163 stemmen
moet er zelf niet aan denken, maar veel succes! Ik begrijp ook ineens die "freak" in je nickname 

Zo dat was een leuk begin.
George of the Jungle 2,5 *
en dan nu gauw door met :
Dungeons & Dragons : Wrath of the Dragon God
feanaro surion
-
- 5765 berichten
- 1770 stemmen
Sterkte, lijken me allemaal verschrikkelijke films