• 12.674 nieuwsartikelen
  • 167.953 films
  • 10.904 series
  • 31.283 seizoenen
  • 626.326 acteurs
  • 195.672 gebruikers
  • 9.159.818 stemmen

MM'ers, leeftijd en het maatschappelijk leven

zoeken in:

kos

• 46371 berichten
  • 8602 stemmen

Naomi Watts schreef:

Wat is er nou mooier dan twee personen die pure soulmates zijn en waar elke minuut samen onbetaalbaar is .

Weinig, al denk ik het dat het percentage huidige relaties dat je op deze manier kunt beschrijven vrij laag ligt .

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Leno schreef:

Ik ga je raad eens opvolgen, maar als ik dit jaar niet weet af te studeren zoek ik je op

Een tip: je moet het ook een beetje verstandig aanpakken. Als ik het antwoord niet wist bij een mondeling examen deed ik alsof ik het wel wist maar zo zenuwachtig was dat ik er net niet opkwam. Of ik begon te vertellen over iets dat er vaag verband mee hield en als de prof dan iets zei riep ik "Ja, dat bedoel ik!". Elke prof trapte erin.

Naomi Watts

• 54554 berichten
  • 3155 stemmen

kos schreef:

Weinig, al denk ik het dat het percentage huidige relaties dat je op deze manier kunt beschrijven vrij laag ligt .

Mee eens.

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Freud schreef:

Als je aan de KULeuven de postgraduaat opleiding stedenbouw volgt (en dat is niet zó marginaal, ik denk er serieus over) dan moet je vanaf dit jaar een inschrijvingsgeld van 5000 euro ophoesten (een ver-achtvoudiging met vroeger). Maar dat vinden de mensen van ASRO geen probleem, want die opleiding wil zich meer gaan richten naar internationale studenten. En ja, die zijn natuurlijk welstellend genoeg bovendien die vuile Vlamingen hebben toch geen talent. Maar zo goedkoop is het dus ook weer niet allemaal .

Ik stam nog uit die goede oude jaren. Jaren waarin de lessen archaïsch waren, je het allemaal zelf moest uitzoeken, je niet eens wist wàt je precies moest studeren maar het was allemaal wel goedkoop.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

katie morosky schreef:

...riep ik "Ja, dat bedoel ik!". Elke prof trapte erin.

Stom maar dat werkt inderdaad altijd. Of zelfs als je het fout hebt en hij begint je te verbeteren, heel hard knikken en zeggen 'awel ja, dat bedoelde ik, precies!' .

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

Komt me uiterst bekend voor. Ik ben er zelfs in geslaagd de prof zelf een vraag te laten beantwoorden. Ik begon met een woord en dan volgde het vingergeknip van 'ik weet het hoor' en hij maakte netjes de vraag af. Heeft me geen enkel punt gekost. Je moet gewoon een beetje de trucjes kennen.

Achilles

• 1038 berichten
  • 217 stemmen

katie morosky schreef:

Komt me uiterst bekend voor. Ik ben er zelfs in geslaagd de prof zelf een vraag te laten beantwoorden.

Dat is ook een hele goeie manier. De professor een vraag stellen. Ik had vorig jaar een mondeling examen (duurt ongeveer 20 minuten) over europese geschiedenis. Op een gegeven moment vroeg ik aan hem wat hij ervan zou vinden als de oostbloklanden zouden toetreden tot de EU. Hij heeft vervolgens ruim 10 minuten gebuurt. Was echt kat in het bakkie. Leraren vinden het geweldig als je als leerling in hun geïnteresseerd bent!

katie morosky

• 1003 berichten
  • 804 stemmen

katie morosky schreef:

Zoek het even op in het groene boekje... Taalwonder .

Ik zal mezelf maar verbeteren alvorens een ander het ontdekt: het Groene boekje is met hoofdletter. Zo'n taalwonder ben ik dus ook niet.

kappeuter (crew films)

• 74055 berichten
  • 5900 stemmen

Berichten verplaatst naar Overigen > Algemeen > het grote taaltopic

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Ja zeg, we kunnen ook nooit even wat dieper op een onderwerp ingaan!

Don Gertus

• 1543 berichten
  • 0 stemmen

Dat kan wel, in een ander topic.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.