- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie ook niet echt in wat dit nou met volwassenheid te maken heeft. Ik ben naast mijn werk als boekhouder ook invaller voor de receptie en krijg ook erg vaak ziekmeldingen. Gebeurt ook erg vaak dat een vrouw wel eens belt maar wij gaan daar gewoon mee akkoord. Je weet dan toch alles wat je moet weten.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Ik vind het ook geen gigantisch probleem, alleen ik ben wel van mening dat je wel je eigen boontjes moet kunnen doppen. Niet alleen in deze situatie, maar over het algemeen. Dit is gewoon pure luiheid en meer niet.
Trouwens, is het zo raar dat een vrouw belt bij jullie? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De vrouw bedoel ik
.
Al heeft het niet zoveel van doen met je eigen boontjes kunnen doppen. Als er geen ander alternatief is bel je zelf, maar indien je goed ziek bent slaap je gewoon veel, en als er dan een alternatief voor handen is, waarom niet?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Je moet het natuurlijk ook per situatie bekijken he. In dit geval was het gewoon pure luiheid en wilde hij uitslapen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als 17 jarige zijnde mag je ook best wel lui zijn hoor
.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
maar indien je goed ziek bent slaap je gewoon veel
Ja, met een blessure aan je hand moet je echt goed inslapen, veel rusten en vooral geen gsms vastpakken om verdere verwondingen te vermijden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oke, true. Dit gevalletje is wel excessief en een handblessure is inderdaad maar zo/zo. Daar had ik overheen gelezen, i stand corrected.
brujeria
-
- 215 berichten
- 0 stemmen
ik ben rechercheur en werk momenteel under cover bij de hells angels
.................
ok, vooruit dan, ik ben applicatiebeheerder 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Net aangenomen bij de Handyman. Begin eerst een maand in Oss, dan maand Arnhem en dan komen o.a. Nijmegen en Den Bosch er waarschijnlijk bij 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Verkoop van onderdelen voor van alles en nog wat wat betreft apparatuur. Als je een probleem met een apparaat hebt kun je daar meestal wel een oplossing vinden.
Nicolage Rico
-
- 20219 berichten
- 2364 stemmen
Verkoop van onderdelen voor van alles en nog wat wat betreft apparatuur. Als je een probleem met een apparaat hebt kun je daar meestal wel een oplossing vinden.
Oooooo, ik dacht die andere handyman. 
Metalfist
-
- 12407 berichten
- 3964 stemmen
En ik die dacht dat FillumGek dit deed in zijn vrije tijd:
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Verder geen militairen, agenten, brandweer of mariniers hier? 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Vandaag eerste werkdag gehad bij FRS. Best oké werk hoor! Achter de kassa staan is leuker dan 50 trollies met kleding door een fabriekshal heen duwen met enkel een stel polen om je heen.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Veel plezier bij de FRS dan maar, collega 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hehe thanks! Afhankelijk van mijn keuze richting Februari is het even afwachten hoe lang ik er werk. Misschien begin ik pas weer in September met m'n ...ugh...3e opleiding.
Zo'n dag van 9-6 vliegt redelijk snel voorbij. Vrijdag kan ik iig al lekker tot 23:00 werken dankzij de opening van een herbouwd winkelcentrum.
Minotaures
-
- 7810 berichten
- 2534 stemmen
Als je het maar naar je zin hebt, want dit wordt grotendeels bepaald door je collega's (actief, vrolijk, hebben humor, aardig, vriendelijk, etc.).
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Collega.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Hehe thanks! Afhankelijk van mijn keuze richting Februari is het even afwachten hoe lang ik er werk. Misschien begin ik pas weer in September met m'n ...ugh...3e opleiding.
Zo'n dag van 9-6 vliegt redelijk snel voorbij. Vrijdag kan ik iig al lekker tot 23:00 werken dankzij de opening van een herbouwd winkelcentrum.
He wat?
Ben je ook met Engels gestopt dan? Je kunt altijd samen met mij terug naar de PABO? 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Vandaag eerste werkdag gehad bij FRS. Best oké werk hoor! Achter de kassa staan is leuker dan 50 trollies met kleding door een fabriekshal heen duwen met enkel een stel polen om je heen.
Bij welke? En veel succes met al die know-nots daar 
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Hoeveel personeelskorting krijg je bij de FRS? Lijkt me echt een verademing met al die honderden Euro's die ik daar heb uitgeven aan dvd's. Als het al niet in de duizenden loopt... 
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
Als het al niet in de duizenden loopt...
. Ja, je bent een filmliefhebber of je bent het niet. Je moet er iets voor over hebben om een hobby uit te oefenen
.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Bij welke? En veel succes met al die know-nots daar
Gewoon in Veenendaal. Tot nu toe waren het vooral mensen die de nieuwe Transformers kwamen halen, niet heel origineel allemaal
Hoeveel personeelskorting krijg je bij de FRS? Lijkt me echt een verademing met al die honderden Euro's die ik daar heb uitgeven aan dvd's. Als het al niet in de duizenden loopt...
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Gewoon in Veenendaal
Haha en ik maar denken dat je Amsterdammer was 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Alleen m'n voetbalhart ligt in Amsterdam
Verder een treurig provinciaaltje..
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
"Kunt u mij een goede film aanraden
Ja zeker, Cabin Fever 2 van Ti West is een waar pareltje in de hedendaagse cinema"
Ik ben benieuwd hoe lang je daar nog blijft werken 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Nee man, even in de toplijsten kijken! Allurbesteh filmz enzo 
En Srpski Film ligt sinds kort in de winkel, voor alle huisvrouwen en kinders