- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Ik zie ook niet echt in wat dit nou met volwassenheid te maken heeft. Ik ben naast mijn werk als boekhouder ook invaller voor de receptie en krijg ook erg vaak ziekmeldingen. Gebeurt ook erg vaak dat een vrouw wel eens belt maar wij gaan daar gewoon mee akkoord. Je weet dan toch alles wat je moet weten.
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Ik vind het ook geen gigantisch probleem, alleen ik ben wel van mening dat je wel je eigen boontjes moet kunnen doppen. Niet alleen in deze situatie, maar over het algemeen. Dit is gewoon pure luiheid en meer niet.
Trouwens, is het zo raar dat een vrouw belt bij jullie? 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
De vrouw bedoel ik
.
Al heeft het niet zoveel van doen met je eigen boontjes kunnen doppen. Als er geen ander alternatief is bel je zelf, maar indien je goed ziek bent slaap je gewoon veel, en als er dan een alternatief voor handen is, waarom niet?
rep_robert
-
- 27517 berichten
- 4082 stemmen
Je moet het natuurlijk ook per situatie bekijken he. In dit geval was het gewoon pure luiheid en wilde hij uitslapen 
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Als 17 jarige zijnde mag je ook best wel lui zijn hoor
.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12837 stemmen
maar indien je goed ziek bent slaap je gewoon veel
Ja, met een blessure aan je hand moet je echt goed inslapen, veel rusten en vooral geen gsms vastpakken om verdere verwondingen te vermijden.
Naomi Watts
-
- 54554 berichten
- 3155 stemmen
Oke, true. Dit gevalletje is wel excessief en een handblessure is inderdaad maar zo/zo. Daar had ik overheen gelezen, i stand corrected.
brujeria
-
- 215 berichten
- 0 stemmen
ik ben rechercheur en werk momenteel under cover bij de hells angels
.................
ok, vooruit dan, ik ben applicatiebeheerder 
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen