- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Waar werken de MM-users?
Waar werken de MM-users?

Graaf Machine
-
- 9467 berichten
- 1269 stemmen
Ik dacht dat je iets met geschiedenis deed. Zo zie je maar hoe je je in mensen kunt vergissen. (Niet ten nadele of voordele hoor, gewoon vergissen.)

John Milton
-
- 23506 berichten
- 13022 stemmen
Ik heb geschiedenis gestudeerd inderdaad (met zoveel mogelijk film- en mediavakken tijdens mijn master), dus daar zat je best prima mee hoor. Maar behalve het (verder) leren nadenken, de algemene kennis, samenwerken en voor een groep kunnen spreken doe ik er alleen niet direct beroepsmatig iets mee
Hoop mensen waar ik zit die na de studie of na afstuderen alsnog voor doorgroeien binnen het bedrijf hebben gekozen, ook al lag dat niet direct in het verlengde van hun studie. Maar het ligt bij geschiedenis niet direct voor de hand, I'll give you that!

Graaf Machine
-
- 9467 berichten
- 1269 stemmen
Ik heb geschiedenis gestudeerd inderdaad, dus daar zat je best prima mee hoor.
Dat zal je dan ergens gezegd hebben, en dat is blijven hangen, en sinds die tijd ben je altijd John Milton, de geschiedenisleraar, gebleven.
Maar veel succes in je nieuwe baan. Maak er wat van !
Zelf ben ik ook nooit terechtgekomen in het doelgebied van mijn studie.

John Milton
-
- 23506 berichten
- 13022 stemmen
Dank. Dat gaat goedkomen!
Zal flink aanpoten worden, als ik zo wat doorklik in al die onderdelen van het portfolio. Lots of stuff I don't know. Maar dat kan ik wel gebruiken denk ik, even weer de grijze cellen stimuleren.

scorsese
-
- 12798 berichten
- 10822 stemmen
Van 32 naar 40 uur per week. Dat zijn -4 films per week. En dat zijn -40 shorts per week.

John Milton
-
- 23506 berichten
- 13022 stemmen
Ja zeker! wellicht kan ik die culturele aderlating wat opvangen in de trein, maar dat is toch meestal eerder muziek en podcasts

madmadder
-
- 369 berichten
- 3010 stemmen
Succes en veel plezier John Milton!