• 10.971 nieuwsartikelen
  • 162.736 films
  • 10.290 series
  • 30.027 seizoenen
  • 616.443 acteurs
  • 193.508 gebruikers
  • 9.000.566 stemmen

Waar werken de MM-users?

zoeken in:

Graaf Machine

• 8048 berichten
  • 1050 stemmen

Ik dacht dat je iets met geschiedenis deed. Zo zie je maar hoe je je in mensen kunt vergissen. (Niet ten nadele of voordele hoor, gewoon vergissen.)

John Milton

• 21594 berichten
  • 11753 stemmen

Ik heb geschiedenis gestudeerd inderdaad (met zoveel mogelijk film- en mediavakken tijdens mijn master), dus daar zat je best prima mee hoor. Maar behalve het (verder) leren nadenken, de algemene kennis, samenwerken en voor een groep kunnen spreken doe ik er alleen niet direct beroepsmatig iets mee

Hoop mensen waar ik zit die na de studie of na afstuderen alsnog voor doorgroeien binnen het bedrijf hebben gekozen, ook al lag dat niet direct in het verlengde van hun studie. Maar het ligt bij geschiedenis niet direct voor de hand, I'll give you that!

Graaf Machine

• 8048 berichten
  • 1050 stemmen

John Milton schreef:

Ik heb geschiedenis gestudeerd inderdaad, dus daar zat je best prima mee hoor.

Dat zal je dan ergens gezegd hebben, en dat is blijven hangen, en sinds die tijd ben je altijd John Milton, de geschiedenisleraar, gebleven.

Maar veel succes in je nieuwe baan. Maak er wat van !

Zelf ben ik ook nooit terechtgekomen in het doelgebied van mijn studie.

John Milton

• 21594 berichten
  • 11753 stemmen

Dank. Dat gaat goedkomen!

Zal flink aanpoten worden, als ik zo wat doorklik in al die onderdelen van het portfolio. Lots of stuff I don't know. Maar dat kan ik wel gebruiken denk ik, even weer de grijze cellen stimuleren.

Kondoro

• 10719 berichten
  • 2499 stemmen

Succes John Milton

scorsese

• 11825 berichten
  • 10215 stemmen

Van 32 naar 40 uur per week. Dat zijn -4 films per week. En dat zijn -40 shorts per week.

John Milton

• 21594 berichten
  • 11753 stemmen