• 12.208 nieuwsartikelen
  • 165.636 films
  • 10.690 series
  • 30.865 seizoenen
  • 623.193 acteurs
  • 194.909 gebruikers
  • 9.097.830 stemmen

Wat was jouw langste tijd achter MovieMeter?

zoeken in:

Angrod_Pallanén

• 6687 berichten
  • 1042 stemmen

Ik kan soms uren achter MM zitten, maar korter dan tien minuten doe ik vrijwillig niet (dus alleen als ik niet op de comp. mág zitten). Maar MM is wel de eerste internetpagina die ik bezoek als ik online kom, nog eerder dan MSN. De enige reden waarom MM mijn startpagina niet is is omdat je dan gedwongen bent om alle updates na te gaan

neo

• 15407 berichten
  • 9638 stemmen

Meestal toch vooral verdeeld over de dag. Soms kan ik 10 keer in een uur er 2 minuten op zitten. Bedenk mij nu net dat ik alweer zo'n 5,5 jaar hier op de site zit.

Gizzmann

• 5616 berichten
  • 2653 stemmen

Ik ben op dit forum vaak snel weer weg, tenzij ik een knock-out volg, maar die zijn vaak niet zo leuk als je er weinig titels/namen er van kent. Maar ik zit ook vaak naar filmtitels te zoeken. Elke dag kom ik een stuk of 10 keer terug op deze site (of veel vaker, of wat minder). Elke keer weer wat info opzoeken, updatejes checken. Ik ben ook van plan binnekort over een hele shitload aan films korte recencies te schrijven, dus dat zullen wel weer een paar uurtjes worden. Maar ik heb er nu veel de tijd voor

maxcomthrilla

• 15568 berichten
  • 2761 stemmen

Ik ben niet zo `n computermens maar als ik erachter zit, dan surf ik elke dag toch wel even naar moviemeter. Ik zit in een week zo `n 9 tot 10 uur op moviemeter. Bij de knock - outs wat vaker, maar ik blijf er niet speciaal voor thuis. Het steekt dan ook nauwelijks dat ik dit jaar Fargo had kunnen redden t.k.v. Dr. Strangelove. Naast mijn e-mail checken, huiswerk maken, vakanties uitzoeken en het voetbal/formule 1 nieuws lezen is er weinig voor mij om op internet te gaan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.