• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.896 films
  • 12.201 series
  • 33.969 seizoenen
  • 646.886 acteurs
  • 198.955 gebruikers
  • 9.369.937 stemmen

Wat was jouw langste tijd achter MovieMeter?

zoeken in:

its my life

• 200 berichten
  • 0 stemmen

Wat was jouw langste tijd achter moviemeter?

Van mijn drie uur.

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

onafgebroken?? geen idee 30 minuten.

Over de gehele dag denk ook wel iets van drie uur

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

Phoe, op mijn stage moest ik er meeestal om 9.30 zijn en we begonnen pas om 14.30 dus dan zat ik best vaak op MM, dus het langste op 1 dag zou wel ongeveer 5 uur geweest zijn...

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Ik schat zo'n 12 uur.

Remi

• 6720 berichten
  • 0 stemmen

U-96 schreef:

Ik schat zo'n 12 uur.

Dat je Online was op MM, of dat je bezig was op MM?

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

In het begin, toen ik mijn stemmen gaf aan de door mij geziene films, regelmatig een enkele uurtjes. Nu kan ik vijf, zes en meer malen per dag 'langskomen'. Dit en mijn kop koffie is het allereerste wat ik doe op mijn dag.

Jorick

• 8776 berichten
  • 2335 stemmen

Ik zit over de gehele dag gezien enkele uren op moviemeter, maar non-stop zal het niet langer dan 2 uur zijn vermoed ik.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

Ik heb zulke dagen ook wel gehad, dat ik echt de HELE dag op MM zat, nu is het ietsje minder geworden, maar zeker twee uur per dag netto MM-surftijd.

Ik heb MM meestal van 's ochtends tot 's avonds aan staan en kijk regelmatig of er weer nieuwe updates zijn.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Remi: Dat ik online was op MM. 's zomers vaak constant achter de pc, dus uit verveling tig keer op F5 drukken .

mikoz

• 11297 berichten
  • 867 stemmen

dat ik online ben ?

hangt er van af.

Als ik niks te doen heb staat de pc de hele dag aan , en dan automatsch moviemeter ook

hoe lang ik dan bezig ben op een dag ?

In het begin heb ik bijna al mijn geziene films in 2 a 3 dagen geplaatst.

en qua berichten ? pfff zo een 100 berichten per dag denk ik

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

In het begin toen ik al die films nog moest gaan zoeken die ik had gezien (zonder stemtabel nog ) was ik echt lang bezig elke keer. Nu zit ik hoogstens 2 uur achter elkaar hier als ik een keer een to-see-lijstje of zo aan het maken ben.

Timmy757

• 3365 berichten
  • 598 stemmen

Een uur of 7 ,8 mischien iets meer. Ik heb nu vakantie en zit er dus zo'n beetje hele dagen op (met tussenpauzes)

Quentin

• 10202 berichten
  • 8538 stemmen

U-96 schreef:

Remi: Dat ik online was op MM. 's zomers vaak constant achter de pc, dus uit verveling tig keer op F5 drukken .

Je kunt ook een film gaan kijken Rogier

feanaro surion

• 5765 berichten
  • 1770 stemmen

Op zijn hoogst een hele middag, en heb een keer het hele stuk bij The passion of the Christ doorgelezen, leek me interesante discussie, dat heeft ook wel een tijdje geduurd lijkt me. En zit in ieder geval elke dag wel langer dan een uur erop volgens mij.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

2 uurtjes per dag of zo.

kijkert

• 3584 berichten
  • 0 stemmen

97 minuten actief, dagen/weken lang passief.

gemak van kabelinternet, hoef je nooit uit te loggen.

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

kijkert schreef:

Ik ook niet. Ik heb ADSL via de telefoonlijn.

Jordy

• 22567 berichten
  • 2952 stemmen

kijkert schreef:

ik denk eerlijk gezegd dat minstens 95% van de vaste bezoekers dit gemak inmiddels wel met je deelt hoor

T.O.

• 2413 berichten
  • 2790 stemmen

De stijging van het aantal updates loopt omgekeerd evenredig met mijn tijd op MM, vrees ik. Ik kijk eigenlijk vrijwel alleen maar naar informatie over films die ik wil/ga zien en commentaar van voor mij 'interessante' MM'ers. Voor de rest zijn die vijf pagina's per dag een beetje teveel geworden naar mijn smaak.

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Niet echt lang om eerlijk te zeggen, ik kom meestal erg vaaaaak op een dag hier langs, effe snel forum langsgaan en dan beetje de filmupdates langsgaan

Dan weer weg, om de 30 min kom ik meestal wel effe langs als ik achter de pc zit!

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

feanaro surion schreef:

heb een keer het hele stuk bij The passion of the Christ doorgelezen, leek me interesante discussie

Zwijg daarover alstublieft, die heb ik ook dagelijks gevolgd tot ik het strontbeu was

Ik zit niet zo erg lang op MM, record zal wel geweest zijn met het knock out spelletje regisseurs, maar ook al was dat 48 uur érg intensief, ik heb toch wel een aantal keer moeten uitloggen (om mijn examen duits te gaan afleggen en om te slapen uiteraard) Lang MM'en doe ik vooral als ik iets moet doen waar ik geen zin in heb, zoals nu mijn examen gaan leren, dan blijf ik meestal een uurtje zinloos niksen op de site voor ik echt begin. Maar voor de rest valt het wel mee, ben niet zo erg verslaafd denk ik. Maar die knock-outs zijn wel erg verslavend, zeker als het zo snel gaat als bij de regisseurs, toen kon ik echt niet lang wegblijven uit vrees dat ze mijn favorieten er gingen uitstemmen als ik er niet was of zo Nu zijn ze eruit gestemd terwijl ik er wél was, dat geeft toch een veel beter gevoel

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12834 stemmen

Het gevoel dat je een regisseur had kunnen redden door aanwezig te zijn is erg pijnlijk

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Nee, het is gewoon dat ik het spijtig had gevonden mocht iemand die ik waardeer voorbij komen zonder dat ik het gemerkt had. Denk maar aan Mister Blonde, elke keer als hij langskwam bleek zijn favoriet er uitgestemd, dat is toch frustrerend voor hem. In mijn geval was het ook frustrerend, maar ik heb tenminste geprobeerd het te verhelpen

Onderhond

• 87592 berichten
  • 12834 stemmen

Tja, Miike in de eerste ronde eruit omdat ik voor het rood licht stond. Kitano verloren van Depp omdat killalot bij de kapper zat. Dat zijn anders toch dingen die bijblijven ....

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

Ik heb toen ook meer online gezeten dan gewoonlijk en dan nog is het bij knock-out: films maar één keer voor gekomen dat ik op een film uit mijn top 10 kon stemmen (Dr. Strangelove). En tijdens geen van de finales was ik online.

Maar goed, dit is een beetje off-topic.

CAPIpsv

• 766 berichten
  • 628 stemmen

(elke) dag zo,n 1 tot 2 uur,

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Voor het eerst is er een week voorbijgegaan dat ik echt elke dag wel meerdere uren op MM zit. Sommige discussies lezen kost veel tijd.

Er zijn trouwens volgens mij nog veel films waar ik nog op moet stemmen...

FillumGek

• 8987 berichten
  • 3398 stemmen

Ik kom hier minimaal 10 keer per dag om de updates en het forum te checken. Maar non-stop zal dat misschien een uurtje zijn.

IcU

• 6783 berichten
  • 3051 stemmen

MM is mijn startpagina, dus ik kom zeker ook wel 10 keer per dag langs het forum. Dat is bij elkaar mischien ½ - 1½ uur per dag.

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

8 uur, 12 minuten, 32 seconde en 2 duizendste.

Met andere woorden, geen idee. Soms heb ik MovieMeter hele dagen open eigenlijk, uiteraard ben je dan niet constant aan het surfen. Ik maak iig regelmatig uren achter elkaar gebruik van MovieMeter.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.