- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Voorspelbaar
Voorspelbaar

RealLife
-
- 112 berichten
- 137 stemmen
Ik zou graag een oproep willen doen aan alle interessante mensen die telkens weer opnieuw een film direct zagen aankomen en het einde voorspelbaar vonden. Het stoort mij enorm, dat zelfs bij films die een leuk plot hebben, er toch weer mensen klaarstaan met hun cliché zinnetjes, die ze dan met hun "ik ben slim en geen enkele film is goed genoeg om mij op het verkeerde pad te brengen" mentaliteit.
Het is NIET stoer, quit it, breng argumenten aan waaruit het einde zou kunnen afgeleid worden (tussen spoilertags weliswaar), ipv die clichézin alweer te copy pasten.

starbright boy (moderator films)
-
- 21105 berichten
- 4280 stemmen
Ik vind jouw post bij Gothika anders stukken irritanter dan alle posts met het woord voorspelbaar erin op de hele site bij elkaar. Niet de manier om iemand serieus op je onzinergernis in te laten gaan.

moviefreak#1
-
- 14231 berichten
- 18592 stemmen
Ik geloof dat ik dit toch bijna het meest nutteloze topic op deze site vind. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening en iedereen ervaart films (en het plot van die films) op hun eigen manier. Ook ben ik van mening dat iedereen hier hun mening over films op hun eigen manier mogen posten en als dat je niet bevalt heb je in principe gewoon pech.

mikey
-
- 28022 berichten
- 4790 stemmen
Ja, het lijkt me handiger om bij de desbetreffende films een discussie aan te gaan. als je het niet met sommige irritante schrijfsels eens bent. ik snap je frustraties trouwens wel hoor.

Redlop
-
- 8962 berichten
- 3566 stemmen
Zijn de flyers bij de uitreiking in het supportershome van FC Utrecht blijven liggen?
Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.