- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik wou eerst gewoon The One als nickname nemen. Die bestond al, dus heb ik er, naar Lord of the Rings, Ring achter gezet. Ik weet niet in wat voor een verschrikkelijke bui ik toen was, maar ik vind mijn nickname nu erg lelijk.
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
neeeeeeeeeeeeeeeee 
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
Timmy757; zo heet ik op Red Alert 2 en Timmy is van dat maffe ventje uit south park
Danielle*
-
- 13 berichten
- 13 stemmen
Danielle is mijn voornaam, denk ik.
En bij CoD vind ik het wel schattiger staat, zo'n sterretje. Simpel, maar wel leuk. Toch? 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Denk je? 
Danielle*
-
- 13 berichten
- 13 stemmen
Zoals ik al eerder vermeld heb op een andere topic. Lang verhaal niet boeiend. Maar heb even op mn Id gekeken. En het klopt dat ik Danielle heet.. 
Respekked
-
- 6286 berichten
- 1229 stemmen
REné
SPEKschoor
kED
klonk wel geinig respekked.. toch? hehe
Keutul
-
- 299 berichten
- 1118 stemmen
ik had 'ooit' een vriendengroep met nogal een hoge dosis aan poep en pies humor. Bij computerspelletjes hadden we dan ook allemaal een aan poep verwante naam. Ik dus keutul. Daarnaast noemde mijn moeder mij ook vaak keutel. De 'U' aan het eind is er zonder speciale reden; gewoon omdat het hetzelfde klinkt. Toen was het nog 'grappig' om dingen fout te schrijven.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een moeder die haar zoon keutel noemt. Wat een hoop shit. 
Keutul
-
- 299 berichten
- 1118 stemmen
Het was liefkozend bedoeld; noemen jullie een kleine baby of peuter nooit drolletje of keutel dan?
En nu heb je vast spijt... 
Nog niet 
Keutul
-
- 299 berichten
- 1118 stemmen
Een moeder die haar zoon keutel noemt. Wat een hoop shit. 
by the way: ik ben haar dochter 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Zoon of dochter, wie ziet het verschil?
(grapje).
En zo'n prachtige naam als Anke hebben.
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Drolletje, keutel, prutske, kleintje, poppetje, bolleke, suske, muizeke, deugeniet, mossel, ventje
Wat is moederliefde toch schoon 
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Uuuhhh hoe kom ik aan me nickname, pff... Vond het spel Doom niet eens zo vet, was wanhopig opzoek en toen kwam ik op deze uit... Doom duz, nou tja, zit ik dan aan vast.
Als iemand suggesties heeft, brand los 
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Goede reden
'Doom' betekent in het Nederlands 'damp, mist, nevel, wasem (van verwarmde vloeistoffen), uitwaseming (van het menselijk of dierlijk lichaam)' Misschien kun je doen alsof het daarvan komt
Hoewel 'uitwaseming van dierlijk lichaam' wel een bizarre nickname is natuurlijk.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Goede reden
'Doom' betekent in het Nederlands 'damp, mist, nevel, wasem (van verwarmde vloeistoffen), uitwaseming (van het menselijk of dierlijk lichaam)' Misschien kun je doen alsof het daarvan komt
Hoewel 'uitwaseming van dierlijk lichaam' wel een bizarre nickname is natuurlijk.
haha, ja uuhh klinkt geweldig! 
Nee maar ok, ik ben dus een uitwaseming van dierlijk lichaam, hmmm klinkt best interessant 
Moeten we onthouden 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
mikoz .. zo heeft een vriend me ooit eens genoemd en ga nu zowat zo door het leven ! haha''
kom er overgens eigenlijk pas bnet achter dat me nick hier geen hoofdletter heeft ! aah! 
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Ik dacht dat je buiten een username nog een aparte Nick kon maken, maar dat bleek niet zo te zijn. Dus nu zit ik opgescheept met een Nick die lelijk, aan elkaar geschreven en zonder hoofdletters is...
Ik wilde hem eens veranderen, maar dat was niet mogelijk
Dan had ik voor Nino Vitti gekozen, vind ik wel een mooie naam. Is een boef uit de politieserie Unit13
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
kom er overgens eigenlijk pas bnet achter dat me nick hier geen hoofdletter heeft ! aah! 
Schaam je!! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
haha , nah maakt me niet zo uit maar zoals jordy al zij zou ik hem best willen veranderen , nou niet de naam maar wel zou wel ff een hoofdletter willen zetten 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
ik zou hierbij oo kwillen vragen of de mensen die hieraan iets willen doen , het kunnen veranderen .. ?
Rujar
-
- 2871 berichten
- 3816 stemmen
Zoals ik al eerder vermeld heb op een andere topic. Lang verhaal niet boeiend. Maar heb even op mn Id gekeken. En het klopt dat ik Danielle heet.. 
Kom je uit Mijdrecht??? en woon je in Amsterdam?
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
ik zou hierbij oo kwillen vragen of de mensen die hieraan iets willen doen , het kunnen veranderen .. ?
haha wat boeit de gehele hoofdletter nou, who cares! 
mikoz
-
- 11297 berichten
- 867 stemmen
haha wat boeit de gehele hoofdletter nou, who cares! 
ik ben zo iemand die dat gewoon perfect wil hebben 
its my life
-
- 200 berichten
- 0 stemmen
.........even na denken......................
Iets met een bon jovie.
Doom
-
- 8214 berichten
- 1540 stemmen
Hmm is volgens mij een strikvraag