- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Hoe kom je aan je nickname?
Hoe kom je aan je nickname?
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Aangenaam. Deze kon je verwachten: waarom de nick Anatolia?
Zelva
-
- 2188 berichten
- 2702 stemmen
Salvatore "Caesar" Maranzano de eerste mafiakoning in New York.

jassonn
-
- 5303 berichten
- 3229 stemmen
Nu we het er toch over hebben,waar heb je Anatolia vandaan?Ik heb tijden gedacht dat je een vrouw was maar toen ik bij je profiel keek bleek je een man te zijn 
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen

Je bent niet de eerste jassonn.
Anatolia is Grieks voor 'waar de zon opkomt', oftewel het Oosten. En voor de Grieken was dat het tegenwoordige Turkse vasteland. Sterker nog: dat is het nog steeds.
Maar Anatolia is dus de oorspronkelijke en tijdloze benaming voor dat gebied. Een gebied waarop tal van beschavingen hun sporen hebben achtergelaten.
Major civilizations and peoples that have settled in or conquered Anatolia include the Hattians, Luwians, Hittites, Phrygians, Cimmerians, Lydians, Persians, Celts, Tabals, Meshechs, Greeks, Pelasgians, Armenians, Romans, Goths, Kurds, Byzantines, Seljuk Turks and Ottomans.
Voor beknopte info:
Anatolia klinkt inderdaad vrouwelijk. Vandaar misschien dat ik er verliefd op ben...
Yak
-
- 4950 berichten
- 829 stemmen
(Geheel terzijde: Wikipedia is echt een gaaf project. Kan er uren in ronddwalen.)
Anatolia
-
- 2666 berichten
- 1511 stemmen
Ja, maar pas op: je moet wel beseffen dat de meeste informatie daar niet komt van academici, maar van 'gewone' internetgebruikers (waartussen natuurlijk ook wel academici zullen zitten). Dus niet alles daar heeft een wetenschappelijke basis.
chiquita
-
- 1109 berichten
- 1683 stemmen
Toch een prettige nickname (...)

Tich
-
- 130 berichten
- 176 stemmen
jeroen TICHelaar (wordt al jaren Tich genoemd als gevolg van een overschot aan Jeroens)
tun
-
- 61 berichten
- 0 stemmen
ik zat achter de comnputer en sloot mn ogen,en rammelde met een hand wat op het toetsenbord.
toen stond er tun.
101
-
- 2 berichten
- 0 stemmen
Kijk maar goed boven morpheus, trinity en neo als ze in Matrix reloaded uit de lift stappen.
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Evelien was al in gebruik, dus werd het maar eeflien omdat ik zo ook vaak genoemd word.
bohica
-
- 254 berichten
- 307 stemmen
Bohica is een uitdrukking uit de comic Negation, bend over here it comes again, zoiets als , heb je alles gehad, krijg je nog iets ergers aan je donder
salvatore
-
- 1937 berichten
- 3236 stemmen
Evelien was al in gebruik, dus werd het maar eeflien omdat ik zo ook vaak genoemd word.
mag ik jou ook eefje noemen? Of is dat teveel gevraagt?
eeflien
-
- 383 berichten
- 261 stemmen
Dat was ook nog een optie, maar ook die naam werd al gebruikt, maar geen probleem hoor 
Menghini
-
- 1306 berichten
- 941 stemmen
Ik zocht een nickname die nog niemand op internet had... Zodoende: het merk van mijn accordeon! (dit is wel lang geleden, dus kan het zijn dat er weer meerdere Menghini's zijn...:()
BoordAppel
-
- 14274 berichten
- 3279 stemmen
Ik zocht een nickname die nog niemand op internet had...
Dan moet je zelf woorden gaan verzinnen, da's veel leuker
.
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
Angelo Badalamenti schrijft altijd de muziek voor de films van David Lynch.
Vandaar, en het klinkt nog mooi ook !
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
en het klinkt nog mooi ook !
Maar je mag niet gedronken hebben om hem uit te spreken... 
In ieder geval, nog een Belg erbij!
Freud
-
- 10772 berichten
- 1153 stemmen
Een prachtige nickname, moet ik toegeven! En het maakt al ineens een goede indruk, als iemand meteen van goede smaak blijkt te getuigen 
Badalamenti
-
- 23135 berichten
- 3565 stemmen
Een prachtige nickname, moet ik toegeven! En het maakt al ineens een goede indruk, als iemand meteen van goede smaak blijkt te getuigen 
Dank je !
MWX
-
- 341 berichten
- 1885 stemmen
MWX gebruik ik al jarren als gamers naam. staat in principe voor Maurice Wolbert Extreme (hahaha ja egotripper hahaha).
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
U-96 is ook geen verkeerde naam, hoor. 
Denk dat ik mijn kind maar zo ga noemen.
Diesel
-
- 9411 berichten
- 0 stemmen
Jij noemt je zoontje zeker Leatherface. 
of Jackson... 
Chainsaw
-
- 8845 berichten
- 3576 stemmen
Goed idee. En de rest noem ik Michael, Jason, Pinhead, Chucky, Freddy en Beatrix.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2062 stemmen
Copyright