menu

De Site / Gebruikers / Welke versnapering bij welke film?

zoeken in:
Autodrop.

Inderdaad, graag snoep (en dit is één van mijn favorieten) bij een film. Al haalt zo'n doosje vaak net het eerste half uur. Wil ook nog wel eens richting Kruidvat rijden voor een flinke unit schepsnoep.

Driewerf hoera voor kinderchocola. Hoera. Hoera. Hoera!

Heb vandaag ook 's dat Mountain Dew geprobeerd, maar getverdemme zeg, die meuk is echt niet te drinken. Zat bij mij trouwens in flesje, bij de Plus gehaald. Bij AH XL kon ik het niet vinden, geen blikjes en ook geen flesjes.

Weet iemand trouwens een winkel waar je Budweiser kan krijgen? Bij Plus en AH XL hadden ze het niet. Had ik graag hierbij gedronken.

Dick2008
Apollinisch schreef:
Weet iemand trouwens een winkel waar je Budweiser kan krijgen? Bij Plus en AH XL hadden ze het niet. Had ik graag hierbij gedronken.

Weet je het al?

Anders hier. Hier zitten de bierkenners:
Overigen >> Algemeen >> Bier en andere alcoholische dranken

Apollinisch schreef:

Waarom Budweiser met zo'n slechte smaak-reputatie ?
Budweiser (Anheuser-Busch) - Wikipedia - nl.wikipedia.org

De Amerikaanse bieren zijn sowieso niet de moeite waard.
Ik ben ooit in de brouwerij van Bush beer geweest, in Florida, erg "waterig" zootje vond ik dat bier.

Mijn nieuwe favoriet:

Dit bericht bevat ingevoegde media van de volgende externe locatie:

https://www.moviemeter.nl/callbacks/imageproxy.php?img=http://www.dutchfoodexpress.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/l/a/lay_s_chips_deep_ridged_american_bbq.jpg

Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven.

Met het tonen hiervan wordt er mogelijk door een andere partij cookies geplaatst en/of wordt je ip-adres geregistreerd, zonder dat MovieMeter hier invloed op heeft. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat.

Merk wel op dat ik altijd wacht tot een actiescène. Kwestie dat ik mezelf niet stoor met dat gekraak, tijdens de meer 'stille' momenten.

Brix schreef:
(quote)

Waarom Budweiser met zo'n slechte smaak-reputatie ?
Wat gaat er beter samen met american football? (Zie het forumtopic waar ik in mijn vorige bericht naar verwijs.)

Maar ik ben sowieso niet zo'n fijnproever. Heb afgelopen woensdag nog een aantal speciaalbieren gedronken (Kwak, Brugse Zot en van St. Bernardus Pater en Tripel) en dat vond ik lekker, maar ik drink het als pils. Sterker nog, ik drink het mèt pils want diezelfde avond dronk ik ook Amstel. En Wieckse Witte trouwens ook nog!

Het smaakte allemaal goed. Het één anders dan het andere, maar niet per se beter of slechter.

Nog niet gevonden trouwens, Dick2008. Van de week eens bij de slijterij kijken.

AGE-411 schreef:
Mijn nieuwe favoriet:
(afbeelding)

Merk wel op dat ik altijd wacht tot een actiescène. Kwestie dat ik mezelf niet stoor met dat gekraak, tijdens de meer 'stille' momenten.
Die Sweet Chili!
Die nieuwe Doritos Jacked zijn trouwens ook goed te doen!

Even een update van mijn zoektocht naar de king of beers. Bij Gall & Gall hadden ze het niet, maar de verkoper wist me te melden dat ik mogelijk succes zou hebben bij Jumbo. Ik moest dan niet kijken bij het bier, maar bij de importproducten. Dus ik vol goede moed naar de Jumbo; blijkt er überhaupt geen schap met importproducten te zijn.

Vandaag kwam ik langs Iwan Brands, dus vanzelfsprekend ben ik ook daar ook even wezen kijken. En ja hoor, daar staarden ze me aan: drie rijen Budweiser. M'n hart had al een sprongetje gemaakt toen ik me realiseerde dat het de Tsjechische versie was... Met die dooie mus was ik bij de Biertuin ook al een keer blij gemaakt. Gelukkig stonden ernaast ook nog een paar flesjes Bud.

Nu nog het juiste moment vinden om het te drinken. 49ers @ Seahawks zou perfect zijn, maar dat is pas over een paar dagen en ik denk niet dat ik dat geduld kan opbrengen. Ik heb 3 days of normal vanavond op het programma staan en dat is volgens mij ook een meer dan geschikte gelegenheid. Lijkt me zo'n heerlijk, typisch Amerikaans filmpje.

Beter vind ik het geen bocht.

Gast
geplaatst: vandaag om 14:19 uur

geplaatst: vandaag om 14:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.