menu

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
kos schreef:
Ik vind dit wel mooie lijstjes, al vaker tegengekomen. 'geen interesse' .
http://www.moviemeter.nl/user/119484/films/21#films

Ja ook al regelmatig tegengekomen. Heerlijk nutteloos

Bij Gone Girl (2014)
Op zich het kijken waard voor een door de weekse avond maar niet voor de zaterdag avond.

Bij Coherence (2013)
2: Het hele quantam fysica klopt letterlijk niets van. Ik hoef daar niet in details te treden maar het klopt niet.

3: Ik begreep het einde niet helemaal. Als iemand dat nog aan mij uit kan leggen graag

Dan vraag ik me wel of hoe het met zondagavond of donderdagmiddag zit.

Deze quote vind ik op de een of andere manier al tijden hilarisch. Het 'blonde punt' en 'weerszijde' gedeelte dan. Er zijn nog enkele legendarische quotes bij films die ik blijkbaar vaak opzoek, maar alleen deze schoot nu te binnen.

andrehoek schreef:
Voordat de sneak begon werd er een Jennifer's Body filmposter uitgedeeld aan iemand die 'm wilde hebben. Ik begin in die zaal te roepen dat ik 'm wel wilde hebben en uiteraard beginnen er meer mensen dat te roepen. Dus ik sta op en ga wat wat harder roepen dat ik 'm wil hebben en ik blijf dat herhalen totdat ik die Pathe vent z'n aandacht heb. Gaat die vent zeggen dat ik al een vriendin heb. Ik kijk naast me en inderdaad zit daar mijn vriendin. Mijn reactie daarop is dat ik ga roepen dat ik dat wijf helemaal niet ken, geen idee heb wie ze is, waar ze bij hoort of waar ze vandaan komt.
Conclusie: geen filmposter, een vrij matige film en uiteraard een geirriteerde vriendin. Altijd leuk zo'n sneak avond...

Hahaha geweldig. Zal vast eerder zijn gepost.

kos
Blijft een episch topic.

Wildwechsel

Jong meisje valt op oudere man ...., daar zijn filmers dol op. En ik kan me zo voorstellen dat Fassbinder zijn ogen niet van de toen 18-jarige Eva kon afhouden.

Bij Michiel de Ruyter:
Ik ben blij verrast! Zelden zo'n goede film gezien van Nederlandse makelaardij!
Blijkbaar verkoopt deze filmproducent ook huizen...

wendyvortex schreef:
Jong meisje valt op oudere man ...., daar zijn filmers dol op. En ik kan me zo voorstellen dat Fassbinder zijn ogen niet van de toen 18-jarige Eva kon afhouden.

Ik vermoed dat niet iedereen op de hoogte is van het feit dat Fassbinder een van de meest notoire homo's is uit de filmgeschiedenis...

Dick2008
Ik ook niet. Maar in Wiki staat Throughout his life, Fassbinder had sexual relationships with both men and women
Ik snap de quote niet helemaal, of gaat het om het eerste gedeelte?

Fassbinder was jarenlang getrouwd met actrice Ingrid Caven maar onderhield relaties met zijn acteurs, waarvan Armin Meier (die ergen medio jaren 70 zelfmoord pleegde) de belangrijkste was. Dus notoir homoseksueel was-ie sowieso niet, al was de verhouding met Caven niet noodzakelijk een liefdevolle. wendyvortex lijkt me iemand die wel op de hoogte is van Fassbinders handel en wandel. Geen idee waarom dit een Memorabel Quote zou kunnen zijn. Het lijkt me sterk dat de casting iets te maken had met Fassbinders voorkeuren, hoewel hij bepaalde personen wel degelijk castte vanwege hun looks. Ook andersom, hij schijnt meerdere malen tegen Irm Hermann gezegd te hebben dat-ie haar zo graag in zijn films had, omdat ze zo lelijk was. En dat kun je moeilijk ontkennen. Maar Irm Hermann is wel altijd perfect als de zuinige, rascistische, kortzichtige huisvrouw die wegkwijnt. In Wildwechesel moet het verhaal ook draaien om een jonge meid, met charisma en een vrije levensopvatting. Dan cast je het liefst een lekker jong ding.

Lol. Dat was ie wel, daar was hij heel open over. Alsof getrouwd zijn met een vrouw je automatisch geen notoir homoseksueel kan zijn.

Is de gaap smiley er nog? Die is wel weer op zijn plaats.

Nee, ik heb bij Fassbinder echt puur de associatie = homoseksueel en vond daarom het idee wel grappig dat ie hijgerig naar jonge meisjes zou kijken.

Ik hou met verder zelden bezig verder met het liefdesleven van regisseurs, acteurs en actrices dus best mogelijk dat ie bi-seksueel was, maar dat haalt inderdaad de lol wat van de quote af.

Kom op jongens, om die makelaardij moest ik ook wel lachen hoor!

Bij Beautiful (2009)

*jigsaw* schreef:
wel stemmen geen berichten?

jacobine_rodijk schreef:
Het is inderdaad mogelijk om te stemmen zonder een bericht achter te laten.

Niet memorabel verder, maar ik vond 'm wel leuk

Al de tweede keer dat ik hierom moet lachen, bij Notorious uit 1946:

Montorsi schreef:
Cary Grant als Graziano Pelle avant-la-lettre is eigenlijk nog het sterkste aspect van de film. 3*

HALVE TAMME.
Bij de film The Dead Lands (2014) kwam ik het volgende tegen.
Corcicus schreef:
Apocalypto van de Aldi.
Het bezorgde mij in ieder geval een glimlach op mijn gezicht .

Bij Solyaris:

bertito schreef:
De aankleding is ook achterhaald. Wij weten nu dat we nooit boeken of standbeelden mee in de ruimte nemen.

Dat is wat je noemt de vinger op de zere plek leggen

Erg zonde, inderdaad!

In Overigen >> Algemeen >> Verslavingen:

stinissen schreef:
De mijne is, rokend seks hebben met je partner terwijl je voetbal kijkt.

arno74 schreef:
Toch wel met een biertje erbij mag ik hopen?

stinissen schreef:
Nee mijn drank is coca cola ik lust het echt niet bier

Confusie schreef:
Kende Bryce niet echt maar ze staat in ieder geval oogverblindend op de Veronica van deze week.

Mooi lichaam in een mooie jurk, krachtige uitstraling. Eentje om in te lijsten.

Zou bijna om deze reden de film gaan zien.

Denk wel dat ik even ga kijken.

Hou wel van roodharige vrouwen. Vaak zijn ze ook een beetje bleek dat vind ik super heet.

Confusie
Het is echt waar.

Een blote roodharige vrouw kan een man gelukkig maken.

Bij The Incredible Shrinking Man:

namingway24 schreef:
Als je klein bent, is alles een avontuur.

Mooie tagline

kappeuter (crew)
Bij Tom Horn (1980):

Major Major schreef:
Te grote hoeden!

1*

En de reactie:
Te grote hoeden wat een gelul

Van, jawel, Jan met de pet.

Meneer heeft een fetisj voor kleine hoeden... begrijp ik uit zijn reactie.

Eentje uit den ouden doosch, bij Kids (1995)

Phoenix schreef:
Is sex nu met x of met sk? (zie synopsis )

Onderhond schreef:
Ik ga voor seks met "ks" als jullie het niet erg vinden

purno schreef:
dat zijn mijn initialen

Dick2008
Onderhond schreef:
(quote)

Noem jezelf dan ook geen purno.

Gast
geplaatst: vandaag om 11:31 uur

geplaatst: vandaag om 11:31 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.