menu

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
In het topic: 84C MoPic (1989)

'Voor de preis van 1,50 is het nog zon slechte film vind ik.'

'Ik vond het een mooie en goede film, zeker voor de prijs (1 euro).'

Er staan nog meer van deze reacties in het topic en te bedenken dat er niet veel reacties zijn. Ik vraag me af wat de prijs van doen heeft of het wel of geen goede film is.

Dick2008
Ik kom zelf heel vaak zulke reacties. In de tijd dat men nog veel dvd's kocht (uit de aanbiedingenbak).

Killer Flood: The Day the Dam Broke (2003)

(ik wil mijn geld terug, slecht geluid of slecht beeld zoiets lees ik ook regelmatig).

Maar heeft niets te maken met de film zelf, dat klopt.

(Maar ik doe het zelf ook wel. Bijvoorbeeld dat de film mee is gevallen en dat ik daarom geen miskoop heb gedaan. Onduidelijk spreken bij Nederlandse films. Maar in buitenlandse films wordt ook onduidelijk gesproken alleen met ondertiteling merk je daar niet zo veel van)

Het is wel de vraag hoeveel nut een recensie/bericht heeft. Wat hebben andere mensen aan die informatie. Anders dan de motivatie waarom je een film goed/slecht vindt.

(Ik heb de film in de bioscoop gezien). Nou fijn voor je

Ik heb me het schompes gelachen om dit topic: Birdemic: Shock and Terror (2008) - MovieMeter.nl

Bij Filmclub De Spiegel

& Song to Song speelt niet in België

timmienoelie song to song speelt wel in Belgie. Verschijnt binnenkort zelfs in de Euroscoop.

Bij Rabbit Hole (2010)

frans123 schreef:
vanavond op tv. wilde hem opnemen. maar ik heb niks met kidmann,en helemaal niet met het verhaal....dus niet opnemen. Ook de reacties hier zijn niet overtuigend.

MM top 1000 topic:

Wie is Chuck Norris?

horizons schreef:
MM top 1000 topic:
(quote)

Wat is hier memorabel aan ? Niet iedereen volgt darts....

Timmy757 schreef:
(quote)

Wat is hier memorabel aan ? Niet iedereen volgt darts....

Lol.

Sergio Leone schreef:
Mijn schoonzus die ik niet serieus neem vond hem super slecht dus reden te meer voor mij om hem zeker wél te zien, en het moet gezegd dat ik hem inderdaad wél goed vind.

Far and Away (1992)
k werd geil van Nicolleke....hihihihi

Van zo'n losgeslagen griet zoals Anna (Elli Triggou) zou ik zelf ook ontzettend geil van worden. Maar... en dit is ook mijn ervaring; Je moet op dit soort dames niét verliefd worden. Gevolg is dat je zo iemand gaat claimen, stalken en nog zoiets meer. In het kort gezegd; Je gaat jezelf als een dwaas gedragen. Het resultaat is het tegenovergestelde wat je zou verlangen.
Ik ben gek op dit soort net iets te openhartige berichten.

kos
Hahaha, prachtig!

bij welke film is dat.

Capablanca bij Son of a Gun: "Strak gemaakt en van tijd tot tijd zo hard als het brood van de Lidl."

Verder is deze feilloze karakterisering van Montorsi bij deel 2 uit de Millenium-trilogie mij al jaren bij gebleven:

"Het helpt ook niet dat het ene hoofdpersonage (Blomkvist) ook in dit deel een karakterloze zak aardappelen is. Ze hebben nog geprobeerd hem een soort ruige, koppige, eigenwijze eenzaat te maken aan de hand van zijn leren jasje, maar buiten eigenwijsheid heeft hij totaal geen karaktereigenschappen."

geplaatst:
Deze film werd getoond tijdens de maandelijkse filmmiddag in de gevangenis. Ondanks dat er halverwege de film met wc papier werd gegooid, toch genoten! Moest daarna helaas terug naar mijn cel. Als ik over 7 jaar vrij ben hoop ik hem af te kunnen kijken.

Opmerkelijk.

geplaatst:
Warp schreef:

Opmerkelijk.

Van wie komt de quote?

geplaatst:
Alexander1900 schreef:
(quote)

Van wie komt de quote?

Van jacolijn123 bij Se7en.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Bij Shield for Murder (1954):

Biosguru schreef:
Dit was me te B, binnen de minuut een microfoonhengel in beeld. Zij het als enorme schaduw, zo Noir was het dan nog net wel. Tegenvaller dus, niet afgezien.

kappeuter (crew)
geplaatst:
Bij First Man (2018):

Leno schreef:
Het ruimte programma, de NASA, de ruimtewedloop, de technologie, het onbekende: allemaal interessant en voldoende stof voor (talloze) films. Minder interessant is het karakter Neil Armstrong. Een saaie eikel, slechte vader en vervelende collega. Helaas draait de film volledig om hem en zijn fixatie om naar de maan te gaan. Nu denk je tijdens deze film ook wel 'naar de maan met die vent', maar dan niet per se een retourtje. Voor Armstrong 100 anderen die de eerste stap had kunnen zetten op de maan. Helaas voor Hollywood/ de kijker moesten ze het met hem doen.

geplaatst:
maar jullie vinden het allemaal niet leuk en zeggen het lijkt niet op glee dat jullie het niet leuk vinden is niet mijn probleem maar dit glee niet en iedere film of serie moet zijn eigen genre of filmsoort dus verwacht er ook niet veel van dus zeur niet

Enige bericht (ik heb er niet in geknipt) dat deze gekrenkte ziel ooit op MM gezet heeft. Houden jullie op met stom te doen en haar lievelings af te kraken! Iedere film moet zijn eigen genre, ja!

kappeuter (crew)
Bij Birth of the Dragon (2016):

Mickey b schreef:
Altijd al liefhebber geweest van een goede kungfu film genre Ipman. Hou alleen niet van vliegende Chinezen en dergelijke. Gelukkig is dit in deze film niet aan de orde.

Ik zie net dat deze klassieker al vijf jaar niet meer is gepost, dus bij deze!

boer schreef:

ja
de film is leuk
gewoon goed
de hoofdrolspeler is kansloos
het plot is jolijt
de acteurs maken pret op de set
leuk
het is gewoon goed
gewoon pret maken
lul

remorz schreef:
Enige bericht (ik heb er niet in geknipt) dat deze gekrenkte ziel ooit op MM gezet heeft. Houden jullie op met stom te doen en haar lievelings af te kraken! Iedere film moet zijn eigen genre, ja!
Bij welke film?

FillumGek schreef:

(quote)

Ja schitterend. 5 jaar voor het laatst alweer? :O Maar direct herkenbaar.

soom schreef:
Bij welke film?

Pitch Perfect. Deel 1 volgens mij.

FillumGek schreef:

(quote)

Blijft inderdaad een prachtig staaltje proza. De woordkeuze, het enjambement, het einde: alles klopt er gewoon aan.

''de acteurs maken pret op de set''

kappeuter (crew)
Bij Le Goût des Autres (2000):

stefan dias schreef:
Echt zo'n filmwaar je geen ruk van verwacht en dan BAM. En honderd procent Frans: lullige cafés, slecht geklede mensen en maar tateren en tateren in dat provinciale nest Rouen.

kappeuter (crew)
Bij Piercing (2018):

Corcicus schreef:
De kijker blijft verbouwereerd achter zoals een museumbezoeker die zich afvraagt of de kauwgom op de grond en het spinnenweb in de hoek bij de "installatie" horen.

Gast
geplaatst: vandaag om 23:32 uur

geplaatst: vandaag om 23:32 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.