menu

De Site / Gebruikers / MM Memorabele Quotes

zoeken in:
kappeuter (crew)
Als je een arthouse film met een speelduur van 7,5 uur met je moeder gaat kijken:

Bij Sátántangó (1994)
nathaniel177 schreef:
Ik vind de film tot nu toe wel boeiend, mijn moeder vind het echter vreselijk

kappeuter schreef:
Als je een arthouse film met een speelduur van 7,5 uur met je moeder gaat kijken:

Bij Sátántangó (1994)
(quote)

?? Snap niet helemaal wat je hiermee bedoelt.

kappeuter (crew)
nathaniel177

Sorry. Ik had 'm per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst.

Ik vond het wel een grappige opmerking, vandaar.

kappeuter schreef:
nathaniel177

Sorry. Ik had 'm per ongeluk in het verkeerde topic geplaatst.

Ik vond het wel een grappige opmerking, vandaar.

HAHAHAH geniaal!

Ik hou van dit soort pretentieloosheid:
Marvinleeaday schreef:
De blote tieten waren ook meestal misplaatst, maar hiervoor toch een halfje extra.

kappeuter (crew)
Bij Grand Central (2013):

Askikker schreef:
Deze film heeft een begin en een einde, en natuurlijk ook nog een tussengedeelte.
Veel meer kan ik dr niet over kwijt.
Oja; hij is in kleur.

kappeuter (crew)
Bij Alles voor Elkaar (2017):

Big Chris schreef:
Mijn vriendin is dol op dit soort films. Mijn vriendin dus.......
Kortom, slechte flauwe humorloze pulp in een liefdesverhaaltje. Precies waar mijn vriendin van houdt.

kappeuter (crew)
Bij The Matrix (1999)

bart007bond schreef:
Overal hetzelfde, mijn mening doet er niet toe, is niet belangrijk of belachelijk.
Forum, laat me niet lachen, het is me wel duidelijk dat ik er absoluut niet toe doe.
Mijn mening is dom, niet ter zake doende en belachelijk.
Of het nu hier is of op mijn werk, ik heb mijn eigen mening, maar word door iedereen met de nek aangekeken.
Hoe kan ik the matrix en die hard niks vinden, nou dan ben je geen filmliefhebber.
Word door jullie altijd gedisst, heb ik klachten over bioscoop, 3d, ben ik een zeur.
Wat een forum, net als in het echte leven tel ik absoluut niet mee, ben ik minder dan niets.

Haha, was me ook al opgevallen. Arme Bart...

Ach, toch wel een beetje sneu dit
Kom op Bart, smaken verschillen moet je maar denken

kos
Sjongejonge wat een misantroop.

Bartje laat zijn emoties even de vrije loop. Niks mis mee.

Haha, Bart is al maanden boos op zijn lokale bioscoop (check het Pathé topic maar eens). Volgens mij heeft zijn bioscoop 1 zaal en die draaien altijd op verkeerde tijden zijn films of nog erger....ze draaien The Matrix!

Achja, leuk vermaak.

Nog even en Bart krijgt zijn eigen topic hier

Mooi ook dat volgens hem door The Matrix de nieuwe Tarantino nu in een paar achterafzaaltjes draait. Hij woont in Amsterdam blijkbaar, daar draait Once Upon A Time vandaag 41(!) keer, waaronder in de grote zaal van Tuschinski, de grote zaal van EYE, de IMAX-zaal van Arena en de Dolby Cinema-zaal van De Munt.

In het topic van The Passion of the Christ werd pablo petresco berispt om onderstaande 'niveauloze' opmerking, maar ik vind 'm wel grappig:
pablo petresco schreef:
Paul Verhoeven had deze film moeten maken! Met een menselijke Jezus Christus die tegen Maria Magdalena zegt: Ik lik de stront van je reet!

Ik ook, moet ik toegeven.

Man wat heeft die film veel extreme reacties los gemaakt destijds. Je vond hem geweldig of absoluut verschrikkelijk. Over 1 ding was iedereen het in ieder geval wel eens: Het was een lijdensweg...

Gast
geplaatst: vandaag om 07:28 uur

geplaatst: vandaag om 07:28 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.