• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.035 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.063 acteurs
  • 198.999 gebruikers
  • 9.371.629 stemmen

Vakantie

zoeken in:

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Ik ga morgen een weekje naar Rome!

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Doe Rome de groeten!

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Ben even een weekendje naar de Ardennen.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Amuseert u, zou ik zo zeggen.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

jassonn schreef:

Ben even een weekendje naar de Ardennen.

Is hij net terug... Gaat hij weer weg...

Veel plezier iig..

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Nog bedankt U-96 , en zoals je ziet ben ik alweer terug

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Nog 28 dagen dan zit ik even in Turkije.

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Jullie zullen mij de komende week moeten missen op MM want ik ga op excursie naar Berlijn. Morgenochtend vertrek ik en vrijdagavond/nacht ben ik weer terug (en ik ga dan uiteraard tot diep in de nacht Moviemeteren ). We gaan een hoop dingen bezoeken zoals Checkpoint Charlie, Potsdamer Platz ed. Ook nog elke avond lekker uit eten en daarna nog een avondprogramma: waarschijnlijk naar een metalband, naar de film (Der Untergang) en de avond voor we vertrekken een kroegentocht (zal wel gezellig worden de volgende dag...). Kan bijna niet anders dan een topweek worden!

Rujar

• 2871 berichten
  • 3816 stemmen

Berlijn is de leukste/sfeervolste/gezelligste stad van Europa.

Ben zelf al aantal malen geweest.

Uiteraard verwachten wij wel een uitgebreid verslag.

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Berlijn staat al jaren op plaats een van steden die ik absoluut wil bezoeken. Maar in de Paasvakantie gaat het er zo goed als zeker van komen!

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Zeker doen

Freud

• 10772 berichten
  • 1153 stemmen

Mijn vader is een beetje een Berlijn-freak (hij is er al zeker vijftien keer geweest, met leerlingen vroeger toen de muur er nog was, en alter gewoon in zijn vrije tijd, maar ik mocht nooit mee wegens te duur) Maar nu heb ik hem overtuigd dat het essentieel is voor mijn opleiding als architect, en ik mag mee!

herman78

• 3176 berichten
  • 1281 stemmen

Berlijn is geweldig, veel plezier Linda! (En Freud ook alvast )

Ben er zelf in maart voor het eerst geweest (als tussenstop, want we gingen naar Krakow), maar ik wil zo snel mogelijk terug en dan wat langer de tijd nemen om dingen et zien. Misschien dat ik volgend jaar wel ga

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Ik zou ook erg graag weer eens terug gaan.

Tommeh

• 7317 berichten
  • 3296 stemmen

Erg indrukwekkende stad idd. Vooral als je op de Fernsehturm staat en aan de ene kant west-Berlijn ziet en aan de andere kant oost-Berlijn.

Wat een verschil zeg..

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Zeker, dat viel me ook op, dat het contrast zelfs nu nog zo groot is. Ik vond ook dat je de geschiedenis nog zo goed voelde in die stad. Het zien van de overgebleven stukken muur vond ik ook wel indrukwekkend.

Maar buiten dat alles worden er ook geweldige feesten gehouden daar, ik ben destijds zo ongeveer per ongeluk op een Morr feestje terecht gekomen, ik had het zeker niet willen missen.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Op zich niet zo vreemd natuurlijk aangezien de muur pas in 1989 viel, net 16 jaar geleden.

Tommeh

• 7317 berichten
  • 3296 stemmen

Maar dan is het nogwel indrukwekkend om te zien dat nog maar 16 jaar geleden mensen door middel van een muur op hun plek werden gehouden.

Linda

• 1336 berichten
  • 0 stemmen

Ik ben weer terug. MM ontzettend gemist (ook al ben ik nog 3 keer naar een internetcafe geweest) en gister gelijk snel even de updates gelezen. Berlijn is inderdaad een geweldige stad!! Er is zo ontzettend veel te zien dat je soms uren achter elkaar aan het wandelen bent. Al die gebouwen zijn ook verschrikkelijk mooi, alleen al die hoge flats overal vond ik erg apart (ik heb amper een 'normaal' huis gezien zoals wij die kennen). 's Avonds is er ook genoeg te doen. Er zijn heel veel leuke straatjes vol met cafés en restaurants, vooral Kurfürstendamm en de Oranienburgerstraße zijn te gek. Ook in het Sonycenter zitten heel veel gezellige cafés en mooie bioscopen. Wij zijn naar de Cinestar geweest en die was errug mooi. Van de reclames voor de film word je wel helemaal gek, pas na een half uur begint de film . Maar ik heb iig een topweek gehad!

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Hartstikke leuk voor je Linda

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

jij hoort toch om 10 uur op bed te liggen, hoe kan je dat dan weten?

KillaJah

• 356 berichten
  • 856 stemmen

Ik ben terug van een tijdje backpacken in Italië. Erg mooi land, vriendelijk mensen en erg lekker eten. IK heb het vliegtuig naar Rome genomen en ben van daaruit met de trein terug naar Antwerpen gespoord. Ik heb oa Bracciano, Viterbo, Siena, Empoli, Pisa, La Spezia, Cique Terre (ERG mooi daar), Genua, Turijn, Chamberix en Lyon aangedaan. Meestal heb ik overnacht in een jeugdherberg of met mijn tentje in het wild (soms wel lastige honden). Al bij al een erg leuke reis waar ik veel geleerd heb (ook veel mensen). Volgende keer Zuid-Amerika .

Yak

• 4950 berichten
  • 829 stemmen

Ik ga even twee weekjes op bezoek bij mijn zusje in Seattle. Geen idee hoe online ik daar ben, dus ik zal mijn gezicht hier tijdelijk wat minder laten zien.

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

veel plezier

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Yak schreef:

Ik ga even twee weekjes op bezoek bij mijn zusje in Seattle. Geen idee hoe online ik daar ben, dus ik zal mijn gezicht hier tijdelijk wat minder laten zien.

Wow man! familie in Amerika, waarom heb ik dat nou niet . Laat ons weten hoe je het gehad hebt. En vertel wat over Seattle als je wilt

kos

• 46688 berichten
  • 8845 stemmen

@Killajah: Klinkt erg goed!

@Yak: Veel plezier

Phoenix

• 7846 berichten
  • 1418 stemmen

Idd Jassonn, mijn verste familie woont in Soest (40 km hiervandaan ).

speedy23

• 18945 berichten
  • 14043 stemmen

Bij mij 20-tal kilometer, in Herdersem...

petey

• 1901 berichten
  • 3828 stemmen

de mijne in Brazilie en daar ga ik over 5 weken ook gezellig 2 weken naar toe.

jassonn

• 5303 berichten
  • 3229 stemmen

Toe maar weer ..

Naja.. grote kans dat ik ook nog wel familie in de Dominicaanse Republiek heb, maar die ken ik niet dus....

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.