- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Welkom terug Kr!kke 
Ik ga zelf morgen een weekje naar Engeland ^^
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Veel plezier daar!
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Bedankt!
Met de nieuwe Harry Potter die daar vanaf vanavond draait zal dat zeker geen probleem worden 
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Metallica, The Killers, Kings of Leon, Coldplay en Placebo waren fantastisch, en uiteraard waren er ook nog groepen als Oasis, Nine Inch Nails, Bloc Party,... die het ook zeer goed deden
Wat een ongekend aantal fantastische optredens gezien. Aan dit lijstje voeg ik graag nog namen als Elbow, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Seasick Steve en onze eigen Jeugd van Tegenwoordig
Maar daarnaast gaat het ook om de sfeer, het weer en de gezelligheid, en dat zat helemaal goed dit jaar.
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Wat een ongekend aantal fantastische optredens gezien. Aan dit lijstje voeg ik graag nog namen als Elbow, Franz Ferdinand, Limp Bizkit, Seasick Steve en onze eigen Jeugd van Tegenwoordig
Maar daarnaast gaat het ook om de sfeer, het weer en de gezelligheid, en dat zat helemaal goed dit jaar.
Maar je vergeet de drank
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
ja het weer was wel fantastisch (net iets te warm maar het gratis drink- en verfrissingswater maakte het wat dragelijker)
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
Als de pc's hier niet zo rete traag waren had ik even een foto'tje geplaatst vanuit een zonnig Paramaribo. Maar ik schets het plaatje even: zon, schaafijs en mooie vrouwen.
Nog een weekje genieten van alle drie...
Cosoco
-
- 10908 berichten
- 5185 stemmen
Als de pc's hier niet zo rete traag waren had ik even een foto'tje geplaatst vanuit een zonnig Paramaribo. Maar ik schets het plaatje even: zon, schaafijs en mooie vrouwen.
Nog een weekje genieten van alle drie...
Da's ook toevallig, ben net een weekje terug uit Suriname (paar dagen Paramaribo, maar vooral binnenland).
Mooi land, geniet ervan. 
Quido
-
- 14649 berichten
- 6106 stemmen
... en mooie vrouwen
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5754 stemmen
Terug van een klein weekje IJsland, de (Europese) walhalla voor natuurliefhebbers. In tegenstelling tot dat de naam doet vermoeden is er voornamelijk groen (maarja, ik was er dan ook in de zomer). Dat er 24 uur daglicht is in dit seizoen was wel een aangename verrassing.
Paar fotootjes:
Imageshack - ijsland6 - img5.imageshack.us
Imageshack - ijsland8 - img22.imageshack.us
Imageshack - ijsland9 - img13.imageshack.us
niethie
-
- 7319 berichten
- 7246 stemmen
Wauw! Mooie foto's Matthijs. 
Zou er ook graag nog eens naar toe willen, lijkt me een geweldig sfeer land.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen
Zeer mooie foto's MMatthijs! Ook ik zou er wel eens naartoe willen gaan. Ik wil eigenlijk nog naar best veel landen. Gelukkig ben ik nog jong 
doodah
-
- 1538 berichten
- 1236 stemmen
Inderdaad, mooie foto's matthijs_013!
Zelf vertrek ik vanavond op berghuttentocht. 8 dagen trekken in Zwitserland van de ene hut naar de andere; 'k kijk er al naar uit!
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen
Lijkt me ook eens leuk om te doen Doodah. Veel plezier!
Ik vertrek maandag naar Texel om daar 3 dagen te camperen. Hopelijk wordt het weer wat beter.
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
In De Site > Gebruikers > Ik ben niet dood of spoorloos verdwenen:
Back from Tunesia
Kijk eens aan 
Leuke vakantie gehad? Je zal wel bruin geworden zijn.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Kijk eens aan 
Leuke vakantie gehad? Je zal wel bruin geworden zijn.
Jawel, was erg leuk!
Behalve het feit dat we halverwege de vakantie 's nachts beroofd zijn, op nog geen 10 meter afstand van het hotel, nadat we in de supermarkt water waren gaan kopen... Gevolg: mijn vriendin dr bankpassen gejat, dr rijbewijs, fotocamera... Spijtig. 
The Oceanic Six
-
- 60515 berichten
- 4107 stemmen
Shit, dat is balen. Ik herken het overigens heel erg want het is mij in Spanje in Malgrat de Mar overkomen toen ik even alleen terug de hoek alleen omliep naar het hotel om een pakje kauwgom te halen voor het uitgaan. Ook portomonnee met wat geld en dus belangrijke pasjes enzo gejat.
Jullie zullen wel goed geschrokken dan zijn he? Tunesie staat ook wel wat bekend dat het niet altijd even toeristenvriendelijk is.
Quentin
-
- 10202 berichten
- 8558 stemmen
Ben even twee weken door Spanje aan het reizen,
!
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
!
doe ze daar de groeten ! 
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
!
Ik volg vanaf morgenochtend dezelfde weg. Iedereen een prettige vakantie gewenst en tot over een paar weken.
DES-Niels
-
- 448 berichten
- 732 stemmen
Woensdagochtend heel vroeg, ga ik op vakantie voor 3 weken met de vouwwagen. En dan ga ik naar Frankrijk en België. Tot ooit!
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4900 stemmen
Veel plezier Co Jackso, Quentin en Niels!