• 15.943 nieuwsartikelen
  • 178.894 films
  • 12.262 series
  • 34.061 seizoenen
  • 648.967 acteurs
  • 199.232 gebruikers
  • 9.386.916 stemmen

Vakantie

zoeken in:

Don Dijk

• 7079 berichten
  • 0 stemmen

Goed bezig Eline, je bent verdomd nog maar 21, geniet van alles en alles komt vanzelf weer goed. Het ziet er heerlijk uit in elk geval!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Over drie weken een weekendje naar Center Parcs in America (Limburg weliswaar, maar toch) met de kids. Heb er nu al zin in.

DeCol

• 7009 berichten
  • 3027 stemmen

Eind augustus naar Corfu!!

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

Krijg weer zin in vakantie als ik het hier allemaal lees. Moet alleen nog wachten tot augustus. Ga dan 3 weken naar Kroatie...

DeCol

• 7009 berichten
  • 3027 stemmen

rose schreef:

Krijg weer zin in vakantie als ik het hier allemaal lees. Moet alleen nog wachten tot augustus. Ga dan 3 weken naar Kroatie...

Welke streek of plaats ga je? Ik ben vorig jaar naar Porec geweest. Was echt goeie!

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

DeCol schreef:

(quote)

Welke streek of plaats ga je? Ik ben vorig jaar naar Porec geweest. Was echt goeie!

Umag. Ligt niet zover daarvandaan volgens mij...

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

A.s zomervakantie eerst naar Disneyland (omdat me broertje het wilt), dan naar Normandië (omdat ik dat wil) en om het goed af te maken naar Auswitch Birkenau in Polen. Ik heb er zin in!

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

rose schreef:

Ga er over twee weken heen. Lekker eilandhoppen (we verblijven in Baska, op het eiland Krk) en Istrië verkennen. Moet behoorlijk mooi zijn de Adriatische kust. Umag ligt naast Krk, meen ik?

dutchtuga

• 16970 berichten
  • 4101 stemmen

Bart Simpson schreef:

A.s zomervakantie eerst naar Disneyland (omdat me broertje het wilt), dan naar Normandië (omdat ik dat wil) en om het goed af te maken naar Auswitch Birkenau in Polen. Ik heb er zin in!

Veel plezier!

Moet Auschwitz ook eens gezien hebben. Verplichte kost.

rose

• 2280 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Ga er over twee weken heen. Lekker eilandhoppen (we verblijven in Baska, op het eiland Krk) en Istrië verkennen. Moet behoorlijk mooi zijn de Adriatische kust. Umag ligt naast Krk, meen ik?

Veel plezier. Ben benieuwd hoe het je bevalt.

soom

• 24922 berichten
  • 2754 stemmen

Heerlijk (edit:) zaterdagochtend heel vroeg, 2 weken met mijn vader naar Frankrijk, Dordogne!! Best zin in, na ongeveer een week ziek geweest te zijn en nog niet helemaal de oude.. Frans stokbrood, Franse kaas, Franse wijn, die 2 weken worden helemaal te gek!! .

DeCol

• 7009 berichten
  • 3027 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

De Adriatische kust is zeker mooi!

matthijs_013

• 3631 berichten
  • 5754 stemmen

soom schreef:

Heerlijk 2 weken met mijn vader naar Frankrijk, Dordogne!! Best zin in, na ongeveer een week ziek geweest te zijn en nog niet helemaal de oude.. Frans stokbrood, Franse kaas, Franse wijn, die 2 weken worden helemaal te gek!! .

Veel plezier soom

Ik ga in juli een weekje naar IJsland en de rest van de tijd ga ik werken & leren voor m'n theorie (rijbewijs auto). En natuurlijk ook eindelijk Untamed Heart kijken Het hoopt een rustige vakantie te worden.

Madecineman (moderator films)

• 7484 berichten
  • 1715 stemmen

dutchtuga schreef:

In 2002 ben ik ook in Kroatië geweest, als je toch op Krk bent is het best de moeite om even door te hoppen naar Kres wat ik persoonlijk wel een mooi eiland vind.

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

Bart Simpson schreef:

A.s zomervakantie eerst naar Disneyland

Daar moet ik ook nog steeds een keer heen, ben een grote Disney fan maar nog nooit in Disneyland geweest. Het is dan ook wel erg prijzig, en als ik erheen ga wil ik het ook goed doen, slapen in het echte hotel en voor enorm veel geld spullen inslaan.

Veel plezier in ieder geval!

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Have fun everyone

Het is alweer bijna vakantie gelukkig

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

dutchtuga schreef:

(quote)

Veel plezier!

Moet Auschwitz ook eens gezien hebben. Verplichte kost.

Bedankt

Ik kijk zelf het meest uit naar Normandië.

Bart Simpson

• 2153 berichten
  • 0 stemmen

Rianneke_Dan schreef:

(quote)

Daar moet ik ook nog steeds een keer heen, ben een grote Disney fan maar nog nooit in Disneyland geweest. Het is dan ook wel erg prijzig, en als ik erheen ga wil ik het ook goed doen, slapen in het echte hotel en voor enorm veel geld spullen inslaan.

Veel plezier in ieder geval!

Bedankt !

Zelf ben ik geen Disney Fan, maar ik vind het wel leuk om erheen te gaan. Zelf ben ik meer geïnteresseerd in WO2, dus kijk ik meer uit naar Normandië & Auswitsch

Iedereen die binnenkort op vakantie gaat heel erg veel plezier !

En inderdaad, de zomervakantie duurt nog niet meer zo lang

Martin Van K

• 9050 berichten
  • 4555 stemmen

Eind volgende week al vertrekken wij voor 10 dagen naar de US of A. 5 dagen stad New York en 5 dagen staat New York. Ik kijk er al naar uit

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

Martin Van K schreef:

Eind volgende week al vertrekken wij voor 10 dagen naar de US of A. 5 dagen stad New York en 5 dagen staat New York. Ik kijk er al naar uit

14 + 5 = 19...ach net te laat om je een fijne vakantie te wensen.

Maar veel plezier.

gotti

• 14075 berichten
  • 5895 stemmen

Vlieg morgen voor drie weken naar het zonovergoten Suriname.

Ik zeg tabee!

Leland Palmer

• 23785 berichten
  • 4900 stemmen

Veel plezier!

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Fijne vaycay, gotti!

Spetie

• 38871 berichten
  • 8211 stemmen

Veel plezier Gotti!

lordsnoopy

• 2949 berichten
  • 2245 stemmen

Waarom helemaal naar Suriname gaan als het zonnetje ook hier lekker schijnt

Veel plezier in ieder geval gotti!

JohnWilliams

• 7504 berichten
  • 1006 stemmen

gotti schreef:

Vlieg morgen voor drie weken naar het zonovergoten Suriname.

Ik zeg tabee!

Heel veel plezier daar!

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3631 stemmen

lordsnoopy schreef:

Waarom helemaal naar Suriname gaan als het zonnetje ook hier lekker schijnt

Veel plezier in ieder geval gotti!

Voor hoelang dat gaat duren, tenminste.

606

• 23881 berichten
  • 12279 stemmen

Veel plezier vakantiegangers

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

Iedereen veel plezier op vakantie.

Voordat ik zelf naar het zuiden van Europa op vakantie ga, staat eerst volgende week Rock Werchter in België op het programma.

Zijn er nog meer gebruikers die naar Rock Werchter gaan? De weerberichten zijn in ieder geval gunstig

Kr!kke

• 5394 berichten
  • 2568 stemmen

Co Jackso schreef:

Iedereen veel plezier op vakantie.

Voordat ik zelf naar het zuiden van Europa op vakantie ga, staat eerst volgende week Rock Werchter in België op het programma.

Zijn er nog meer gebruikers die naar Rock Werchter gaan? De weerberichten zijn in ieder geval gunstig

jep ik ga ook voor 4 dagen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.