- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Vakantie
Vakantie
Don Dijk
-
- 7079 berichten
- 0 stemmen
Goed bezig Eline, je bent verdomd nog maar 21, geniet van alles en alles komt vanzelf weer goed. Het ziet er heerlijk uit in elk geval!
AHWA
-
- 16922 berichten
- 1293 stemmen
Over drie weken een weekendje naar Center Parcs in America (Limburg weliswaar, maar toch) met de kids. Heb er nu al zin in.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Krijg weer zin in vakantie als ik het hier allemaal lees. Moet alleen nog wachten tot augustus. Ga dan 3 weken naar Kroatie...
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen
Krijg weer zin in vakantie als ik het hier allemaal lees. Moet alleen nog wachten tot augustus. Ga dan 3 weken naar Kroatie...
Welke streek of plaats ga je? Ik ben vorig jaar naar Porec geweest. Was echt goeie!
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Welke streek of plaats ga je? Ik ben vorig jaar naar Porec geweest. Was echt goeie!
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
A.s zomervakantie eerst naar Disneyland (omdat me broertje het wilt), dan naar Normandië (omdat ik dat wil) en om het goed af te maken naar Auswitch Birkenau in Polen. Ik heb er zin in! 
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
Ga er over twee weken heen.
Lekker eilandhoppen (we verblijven in Baska, op het eiland Krk) en Istrië verkennen. Moet behoorlijk mooi zijn de Adriatische kust. Umag ligt naast Krk, meen ik?
dutchtuga
-
- 16970 berichten
- 4101 stemmen
A.s zomervakantie eerst naar Disneyland (omdat me broertje het wilt), dan naar Normandië (omdat ik dat wil) en om het goed af te maken naar Auswitch Birkenau in Polen. Ik heb er zin in!
Veel plezier! 
Moet Auschwitz ook eens gezien hebben. Verplichte kost.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Lekker eilandhoppen (we verblijven in Baska, op het eiland Krk) en Istrië verkennen. Moet behoorlijk mooi zijn de Adriatische kust. Umag ligt naast Krk, meen ik?
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Heerlijk (edit:) zaterdagochtend heel vroeg, 2 weken met mijn vader naar Frankrijk, Dordogne!! Best zin in, na ongeveer een week ziek geweest te zijn en nog niet helemaal de oude.. Frans stokbrood, Franse kaas, Franse wijn, die 2 weken worden helemaal te gek!!
.
DeCol
-
- 7009 berichten
- 3027 stemmen
De Adriatische kust is zeker mooi!
matthijs_013
-
- 3631 berichten
- 5754 stemmen
Heerlijk 2 weken met mijn vader naar Frankrijk, Dordogne!! Best zin in, na ongeveer een week ziek geweest te zijn en nog niet helemaal de oude.. Frans stokbrood, Franse kaas, Franse wijn, die 2 weken worden helemaal te gek!!
.
Veel plezier soom 
Ik ga in juli een weekje naar IJsland en de rest van de tijd ga ik werken & leren voor m'n theorie (rijbewijs auto). En natuurlijk ook eindelijk Untamed Heart kijken
Het hoopt een rustige vakantie te worden.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 berichten
- 1715 stemmen
In 2002 ben ik ook in Kroatië geweest, als je toch op Krk bent is het best de moeite om even door te hoppen naar Kres wat ik persoonlijk wel een mooi eiland vind.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
A.s zomervakantie eerst naar Disneyland
Daar moet ik ook nog steeds een keer heen, ben een grote Disney fan maar nog nooit in Disneyland geweest. Het is dan ook wel erg prijzig, en als ik erheen ga wil ik het ook goed doen, slapen in het echte hotel en voor enorm veel geld spullen inslaan.
Veel plezier in ieder geval! 
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Have fun everyone 
Het is alweer bijna vakantie gelukkig 
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Veel plezier! 
Moet Auschwitz ook eens gezien hebben. Verplichte kost.
Bedankt 
Ik kijk zelf het meest uit naar Normandië.
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Daar moet ik ook nog steeds een keer heen, ben een grote Disney fan maar nog nooit in Disneyland geweest. Het is dan ook wel erg prijzig, en als ik erheen ga wil ik het ook goed doen, slapen in het echte hotel en voor enorm veel geld spullen inslaan.
Veel plezier in ieder geval!
Bedankt !
Zelf ben ik geen Disney Fan, maar ik vind het wel leuk om erheen te gaan. Zelf ben ik meer geïnteresseerd in WO2, dus kijk ik meer uit naar Normandië & Auswitsch 
Iedereen die binnenkort op vakantie gaat heel erg veel plezier !
En inderdaad, de zomervakantie duurt nog niet meer zo lang 
Martin Van K
-
- 9050 berichten
- 4555 stemmen
Eind volgende week al vertrekken wij voor 10 dagen naar de US of A. 5 dagen stad New York en 5 dagen staat New York. Ik kijk er al naar uit 
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Eind volgende week al vertrekken wij voor 10 dagen naar de US of A. 5 dagen stad New York en 5 dagen staat New York. Ik kijk er al naar uit
14 + 5 = 19...ach net te laat om je een fijne vakantie te wensen. 
Maar veel plezier.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5895 stemmen
Vlieg morgen voor drie weken naar het zonovergoten Suriname.
Ik zeg tabee!
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Waarom helemaal naar Suriname gaan als het zonnetje ook hier lekker schijnt 
Veel plezier in ieder geval gotti!
JohnWilliams
-
- 7504 berichten
- 1006 stemmen
Heel veel plezier daar!
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3631 stemmen
Waarom helemaal naar Suriname gaan als het zonnetje ook hier lekker schijnt 
Veel plezier in ieder geval gotti!
Voor hoelang dat gaat duren, tenminste.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Iedereen veel plezier op vakantie.
Voordat ik zelf naar het zuiden van Europa op vakantie ga, staat eerst volgende week Rock Werchter in België op het programma.
Zijn er nog meer gebruikers die naar Rock Werchter gaan? De weerberichten zijn in ieder geval gunstig 
Kr!kke
-
- 5394 berichten
- 2568 stemmen
Iedereen veel plezier op vakantie.
Voordat ik zelf naar het zuiden van Europa op vakantie ga, staat eerst volgende week Rock Werchter in België op het programma.
Zijn er nog meer gebruikers die naar Rock Werchter gaan? De weerberichten zijn in ieder geval gunstig
jep ik ga ook voor 4 dagen