• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.976 gebruikers
  • 9.370.389 stemmen

Aantal films op 1 dag gekeken...

zoeken in:

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik kijk er maximaal 2 per dag en dat komt eigenlijk al bijna nooit voor. Ik kijk er vaak 1 in de avonduren, lekker toch.

Mijn record dvd kijken zal wel vorig jaar zijn geweest toen ik eens 10 afleveringen 24 achter elkaar heb gekeken (wel met pauzes). Was gewoon niet mogelijk te stoppen.

Ook met Lost heb ik eens een zondagmarathon gehouden waar ik er geloof ik 8 achter elkaar keek.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Weet wat het is had het zelfde probleem met Buffy en The X Files.

The One Ring

• 29974 berichten
  • 4109 stemmen

5 films is mijn record en dat was ook een bewuste poging om een eigen record neer te zetten. Maar ik heb nooit de noodzaak gezien om zoiets te herhalen. Expres een aantal films kijken op een dag is eigenlijk niet leuk.

Doorgaans zie ik 1 of geen film per dag. Een keer per week of zo wel eens 2. 3 tot 5 keer per jaar misschien 3 films op een dag. 4 films komt nooit voor.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

10 films (marathon)

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

meest is 12 bij een 24-uur filmmarathon (3 x gedaan). Meer wordt al moeilijk, tenzij ik echt korte (80-90 minuten) films zou moeten uitkiezen en geen enkele pauze om eten en drinken of sanitaire stop te houden.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Film Pegasus schreef:

meest is 12 bij een 24-uur filmmarathon (3 x gedaan). Meer wordt al moeilijk, tenzij ik echt korte (80-90 minuten) films zou moeten uitkiezen en geen enkele pauze om eten en drinken of sanitaire stop te houden.

12 is al veel! Go Film Pegasus de volgende keer 13!

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

mijn record is zes, heb wel een periode van een jaar of drie gehad dat ik er elke dag wel 2 keek.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

combi schreef:

mijn record is zes, heb wel een periode van een jaar of drie gehad dat ik er elke dag wel 2 keek.

2 per dag ? Ik gemiddeld op het moment 1 per dag, er zitten ook soms dagen tussen dat ik er geen kijk. In het weekend soms 2 op zaterdag.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Dat je met uitzondering eens meer dan 2 films op een dag kijkt kan best maar bij regelmaat...dan heb je denk ik geen leven, geen sociaal leven.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

ja ik heb ook wel eens 3 gekeken en waarvan 2 films gemiddeld meer dan 3 uur duurden

nu kijk ik er 1 per dag en heel soms 2

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Mijn ervaring is dat als je te veel films op een dag kijkt dit jouw beoordeling van de film niet ten goede komt.

Ik heb er gisteren 3 bekeken. En bij de laatste film was het echt van "nou, ik vind het eigenlijk wel genoeg voor vandaag". Ik werd moe. mijn concentratie verminderde en mijn waardering voor die film - "El orfonato" - was in vergelijking met andere reacties misschien juist daardoor wat aan de lage kant.

Mijn advies; niet meer dan 2 films per dag bekijken, waarvan 1 's-morgens en 1 's-avonds.

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

5 stuks bij de Oscarmarathon in de bioscoop. Helaas was het niet de beste selectie films, toch heb ik genoten van deze aparte ervaring.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Ik kijk maar heel zelden meer dan 1 film per dag. Meestal gemiddeld maar 3 per week.. Vaak kijk ik films nog in 2 keer aangezien ik vaak de neiging heb in slaap te vallen savonds, hoe goed de film ook is.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Ookal zit ik zonder werk en thuis.. kijk gemiddeld 5 films per week.. kan wel meer films gaan kijken maar dat laat mijn geld niet toe whaha.. komt natuurlijk ookwel voordat ik een nieuwe film download die net uit is.. maar die als tie goed is ook zeker een keer zou kopen

Zijn jullie nooit doorje dvds heen als je er meer dan 2 op een dag kijkt..?

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Het is bij mij een onuitputtelijke bron.

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Dat je met uitzondering eens meer dan 2 films op een dag kijkt kan best maar bij regelmaat...dan heb je denk ik geen leven, geen sociaal leven.

klopt, geen vriendin geen geld alleen vrienden die ook van films kijken hielden, tegenwoordig kijk ik er mischien 4 in de week maar dat is het dan ook wel.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

klute89 schreef:

(quote)

Hoe bedoel je dat?

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Mescaline schreef:

Zoals ik al eens eerder gezegt heb ik heb nog een hele kast met honderden video's erin, als je die allemaal wilt zien ben je zeker meet dan een jaartje zoet, en daarnaast koop ik natuurlijk regelmatig een dvd of anders huur ik er wel eentje, en anders heb ik nog wel een serie die ik volg, en je hebt natuurlijk ook tv (al is een hoop wat daarop komt hopenloos) echt zonder film zit ik dus eiegnlijk nooit, er is in mijn geval altijd wel een alternatief als ik zin in een filmpje heb...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

klute89 schreef:

(quote)

Bij mij ook. Heb er zon 700+ en nog veel serie's en er komen wekelijks nieuwe bij. En een topper herkijken kan zeker ook.

Maar ik kijk overdag nooit een film bijna, meestal 's avonds na 10 uur. Ik vind mensen die er meer dan 2 per dag kijken en dat regelmatig doen nogal vreemd. Films zijn leuk, ontspannend en fijn, maar er is meer in het leven.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

The Oceanic Six schreef:

maar er is meer in het leven.

Niet voor iedereen...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Das best triestig dan....

Maar ieder z'n ding.

Ik heb soms al moeite om een film compleet geconcentreerd te volgen die meer dan 2,5 uur duurt

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Bij mij ook. Heb er zon 700+ en nog veel serie's en er komen wekelijks nieuwe bij. En een topper herkijken kan zeker ook.

Maar ik kijk overdag nooit een film bijna, meestal 's avonds na 10 uur. Ik vind mensen die er meer dan 2 per dag kijken en dat regelmatig doen nogal vreemd. Films zijn leuk, ontspannend en fijn, maar er is meer in het leven.

Er is zeker meer in het leven! Ik denk dat ik zelf ongeveer 3 films per week kijk, dat is niet zo heel veel. Aangezien er ook veel films bijkomen, heb ik in iedergeval nog veel te kijken.

Over die onuitputtelijke bron, op een gegeven moment raakt die toch uitgeput. ( zoveel geld heb ik namelijk ook weer niet )

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

The Oceanic Six schreef:

Das best triestig dan....

Maar ieder z'n ding.

Of gewoon nadenken voor je zoiets zegt, dat hoeft helemaal niet triestig te zijn, het is maar net waar die persoon het meeste van houd...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

De hele dag continue films kijken vind ik niet gezond....of je moet iets hebben natuurlijk waardoor je slecht kan bewegen en veel thuis bent. Maar er zijn meer dingen te doen lijkt me. Maar oke, ieder zn ding, ik zou het nooit doen.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Okeuj.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

The Oceanic Six schreef:

De hele dag continue films kijken vind ik niet gezond....of je moet iets hebben natuurlijk waardoor je slecht kan bewegen en veel thuis bent. Maar er zijn meer dingen te doen lijkt me. Maar oke, ieder zn ding, ik zou het nooit doen.

Wie zegt dat ik de hele dag film kijk (dat heb ik nooi gezegt) ik bedoel alleen dat ik weinig andere hobbies heb en dat film me gewoon het meest interesseerd, en daarnaast ben ik niet zo'n sociaal persoon (meer laat ik er niet over los), dat kan toch of niet soms ??

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

niethie schreef:

(quote)
Wie zegt dat ik de hele dag film kijk (dat heb ik nooi gezegt) ik bedoel alleen dat ik weinig andere hobbies heb en dat film me gewoon het meest interesseerd, en daarnaast ben ik niet zo'n sociaal mens (meer laat ik er niet over los) dat kan toch of niet soms.

Bedoelde jou niet specifiek, meer in zijn algemeenheid.

Zelfde als je 10 uur per dag gamed, ook niet gezond. Het gaat erom dat er toch wel meer te doen is lijkt me. Maar zoals ik zei, ik bedoel dan meer de mensen die met grote regelmaat 2, 3 films per dag kijken.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Zolang per dag gamen lijkt me inderdaad ook niet gezond, dat is natuurlijk een stuk intenser dan film kijken...

Sja de laatste tijd kijk ik zelf maar ee film op een dag plus een paar aflevering van de desbetrefende serie waar ik op dat moment aan bezig ben, het enigste slechte is dat ik dat in dat meestal op de late avond en in de nacht doe, plus natuurlijk mijn gebruikelijk internet portie dan vliegen de uren gewoon voorbij, ach als ik niet buiten ben moet ik gewoon bezig zijn en dan zijn film kijken, internetten of muziek luisteren gewoon mijn favoriete dingen om te doen...

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Das wat anders, 's avonds ben ik ook vooral aan het internetten of film/dvd/gamen. Maar ik bedoelde dan ook meer de extremere gevallen he. Ik zag er hier in dit topic een paar voorbij komen...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

[quote="niethie"

[/quote]

het enigste slechte is dat ik dat in dat meestal op de late avond en in de nacht doe,

ik ken er nog 1.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.