• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.977 gebruikers
  • 9.370.453 stemmen

Aantal films op 1 dag gekeken...

zoeken in:

us_raider

• 2034 berichten
  • 0 stemmen

Een paar keer een 7-tal films gezien.

BlueJudaskiss (moderator films)

• 11900 berichten
  • 5305 stemmen

4 films x 2 in filmnachten, dus 4 films per nacht, is mn max.

Dead01

• 1167 berichten
  • 1975 stemmen

Aantal films op 1 dag valt nog mee is 4 en dat is enkel als ik ziek ben dan heb ik nog niets beter te doen vind ik maar wat ik wel al gedaan heb iks van 9 u smorgens tot 7 u savonds naar friends gekeken, was wel leuk enkel het begin liedje ben je wel dan wat beu gehoord

lowhusky

• 8230 berichten
  • 0 stemmen

Record nu op 7

Doom

• 8214 berichten
  • 1540 stemmen

Dead01 schreef:

was wel leuk enkel het begin liedje ben je wel dan wat beu gehoord

Zelf ook ervaring mee gehad, gewoon doorspoelen. Dan blijft het nummer leuk als je hem een keer op de radio hoort!

Dead01

• 1167 berichten
  • 1975 stemmen

Doom schreef:

(quote)

Zelf ook ervaring mee gehad, gewoon doorspoelen. Dan blijft het nummer leuk als je hem een keer op de radio hoort!

Das wel waar maar als je ziek bent dan ben ik zo tam e .

Vond wel leuk zo ganse friends, is en blijft een goede serie e

Ik heb wel ooit bijna een hele box van The OC gekeken.

En dat begon dan rond 11 uur, tot vaak 12 uur in de nacht.

Haal er zelf maar uit hoeveel dvd's dat zijn.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

De meeste films op een dag voor mij, was drie films.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

klute89 schreef:

De meeste films op een dag voor mij, was drie films.

Ik gisteren nog 4. Maar het maximum weet ik niet. Allicht meer dan 5, maar dat was dan 's nachts in plaats van overdag.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Dat is in iedergeval meer dan mij

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

Ik gisteren nog 4. Maar het maximum weet ik niet. Allicht meer dan 5, maar dat was dan 's nachts in plaats van overdag.

Dan ben je tochwel behoorlijk duf na al die films zeker? haha of valt datwel mee..?

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Mescaline schreef:

(quote)

Dan ben je tochwel behoorlijk duf na al die films zeker? haha of valt datwel mee..?

er zijn dus mensen die er nog meer op een dag kijken, kan je nagaan hoe duf die moeten zijn aan het einde van de rit!

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Op de dag heb ik er nooit tijd voor ik wordt altijd gestoord door wie dan ook, ik kijk altijd heel laat op de avond of midden in de nacht (ben dan ook een echt nachtmens) lekker rustig en geen gezeik aan je kop...

Ik denk overgens dat mijn record drie is ofzo, plus ik heb het afgelopen jaar een hele hoop seizoenboxen gezien, daar kijk ik op een dag/nacht ook zo eventjes 5/6 afleveringen van dat is toch ook al vijf uur lang...

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Niet mis 5 uur achter elkaar kijken. Na afloop ben je wel volledig week.

P8rb

• 10773 berichten
  • 1820 stemmen

Als ik in de vakantie een paar dagjes niks te doen heb kijk ik rustig 6 films hoor. Filmnet aan en kijken maar.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Al vierkante ogen

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Mescaline schreef:

(quote)

Ik moet zeggen dat ik dat inderdaad zelden doe. Vaak gebeurt het dat ik door werk, sport en andere verplichtingen te weinig films naar m'n zin kan kijken. Dan sluit ik me nu en dan een dagje af van de buitenwereld en richt me uitsluitend op mijn passie. Maar toegegeven, om dat nu elke dag te doen vind ik zwaar overdreven en zelfs ongezond. Doorgaans kijk ik 1 filmpje per dag en soms zelfs helemaal geen.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

klute89 schreef:

Niet mis 5 uur achter elkaar kijken. Na afloop ben je wel volledig week.

In het begin wel even maar als je het een twee dagen doet ofzo ben je al gewend, als het iets oninteressants zou zijn zou ik inderdaad zo week zijn, maar die series zijn zo verslavend dat ik gewoon zonder problemen door blijft kijken.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Ja, als je iets echt leuk vind kijk je natuurlijk gewoon door. Begrijpelijk.

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Overdag zou ik dat gewoon niet kunnen, veels te veel afleidingen dan kan ik niet met volle teugen genieten...

Matchostomos

• 4171 berichten
  • 535 stemmen

Welgeteld 5 stuks ('Mang Shan', 'La León', 'Klass', 'This is England' en 'Eastern Promises'), tijdens de Focus Festivaldag op het Filmfestival van Gent 2007. En dan spreek ik van een uitzondering. Vroeger maakte ik er echter een sport van om er ongeveer drie per dag te bekijken, maar die dagen zijn duidelijk niet meer aan orde...

Criticism

• 3011 berichten
  • 1443 stemmen

Dat moet toch de Lord of the Rings extended edition marathon zijn geweest. Ik ben wel van plan om een keer in de vakantie een 24uurs marathon te houden, maar of ik het vol houd is nog de vraag..

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Ik alweer een tijdje terug 7 films op een dag. Ik heb ook een keer de Band Of Brothers serie gekeken op een avond en nacht.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Pooeehh! Ik zou op het laatst gewoon in slaap vallen, ondanks alle beschietingen!

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Een keertje ene haast een half Buffy seizoen op een nacht gezien, 9 a 10 afleveringen van ongeveer 42 minuten per stuk is toch ook algauw weer 7 uur ofzo...

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Anyway, waar het op neer komt, dat ik zoiets niet vol zou kunnen houden. 7 uur buis gekluisterd, dat is niet aan mij besteed.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Halcyon schreef:

(quote)

Ik moet zeggen dat ik dat inderdaad zelden doe. Vaak gebeurt het dat ik door werk, sport en andere verplichtingen te weinig films naar m'n zin kan kijken. Dan sluit ik me nu en dan een dagje af van de buitenwereld en richt me uitsluitend op mijn passie. Maar toegegeven, om dat nu elke dag te doen vind ik zwaar overdreven en zelfs ongezond. Doorgaans kijk ik 1 filmpje per dag en soms zelfs helemaal geen.

Snap het idd wel.. zelf werk ik op het moment niet maar kan begrijpen als je keertje dagje niks tedoen hebt datje graag wat films kijkt..

Zelf kijk ik er rond de 4/5 per week.. natuurlijk komt het ookweleens voor dathet meer is.. maar meestal zoiets..

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

klute89 schreef:

Anyway, waar het op neer komt, dat ik zoiets niet vol zou kunnen houden. 7 uur buis gekluisterd, dat is niet aan mij besteed.

Ach soms blijf je gewoon plakken, en bovendien als je niet veel andere interesses hebt.

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

klute89 schreef:

BOB is 10 uur, maar bij een geweldige serie blijf ik makkelijk wakker. Het was van 6 uur savond's tot 4 uur snacht's dat ik heb gekeken.

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

Ach soms blijf je gewoon plakken, en bovendien als je niet veel andere interesses hebt.

Haha, je hebt gelijk.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.