• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.926 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.973 gebruikers
  • 9.370.370 stemmen

Aantal films op 1 dag gekeken...

zoeken in:

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

niethie schreef:

(quote)
Wie zegt dat ik de hele dag film kijk (dat heb ik nooi gezegt) ik bedoel alleen dat ik weinig andere hobbies heb en dat film me gewoon het meest interesseerd, en daarnaast ben ik niet zo'n sociaal persoon (meer laat ik er niet over los), dat kan toch of niet soms ??

Zelf ben ik ook nooit echt sociaal.. al heb ikmet communiceren geen problemen.. er zijn juist mensen bij die juist door bepaalde films socialer worden.. zelf kijk ik de laatste tijd veel drama films.. daar is best nogwel wat uit te leren wat sociaal heid betreft..

En idd wat je in een vorige post ookal zei videos is ook een optie.. mijne alllemaal weg gedaan(meeste gewoon films die ikvan tv opgenomen had) maar achteraf wel spijt van gehad..

Kijk ookweleens een film op tv.. al moet ikzeggen dat ikdat vaak minder relaxed vind.. 3 reclame blokken in 90min tijd en je bent altijd aan vaste tijden gebonden ook als je bijvoorbeeld wat drinken wilt halen of naar de wc wilt kan je een dvd stop zetten maar een film op tv niet..

Zelf vind ik fims van 90 min leuk als ik even snel een filmpje wil kijken.. maar films van 2/3 uur kijk ik ook gemakellijk weg en vind ik in veel gevallen ook meer de moeite waard

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

Ik kijk maximaal 1 film per dag, vaker ook geen. Buiten dat nog computeren en de rest ben ik buiten. Vaker heb ik het ook heel druk met school..

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Ook ik kijk een hoop films maar daar wordt ik nou niet bepaald socialer van of ga ik makkelijker door communiceren..

Films kijken op tv is inderdaad behoorlijk irritant, al die reclame blokken en op sbs 6 dat Hart van Nederland er nog tussendoor, plus ze zenden tegenwoordig in een jaar wel drie keer de zelfde film uit en ja dan heb ik al geen zin meer.

En sja die videobanden zijn in ieder geval wel makkelijk en heb er ook jarren plezier van gehad, in de tijd dat dvd nog niet te betalen was was het altijd wel makkelijker om een hoop video's voor weinig geld aan te schaffen maar ja nu zit je er mee, niet dat ik er perce vanaf wil ofzo maar goed, een hoop videofilms heb ik inmiddels op dvd en het neemt natuurlijk wel een heel hoop ruimte in beslag in mijn al niet zo grote kamer...

En het is inderdaad makkelijker om eventjes een filmpje van anderhalf uur me te pikken, maar ook ik heb ook (uiteraard) absoluut geen probleem met langere films...

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

niethie schreef:

Ook ik kijk een hoop films maar daar wordt ik nou niet bepaald socialer van of ga ik makkelijker door communiceren..

onbewust heeft het invloed, maar het hangt natuurlijk helemaal van die film af of je er socialer en comminutatiever van word!

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Ik heb wel degelijk films gehad waardoor ik anders ging nadenken over de dingen.. en ikdenk ook zeker wel dat bepaalde films mij inspireren als het op sociaalheid en cummunicatie aankomt.. en zoals combi al zei het heeft idd onbewust altijd wel wat invloed.. zo kan je nieuwe ideen krijgen uit films en anders over het leven gaan nadenken..

Nederland 1/2/3 en belg 1 hebben geen reclames in de films zelf.. dus dat is opzich wel relaxed om naar tekijken.. jammer genoeg komen er nooit veel films op die zenders.. meeste al gezien of gewoon geen interesse in de films..

Idd is het soms wel makkelijk een filmpje van 90 min mee tepakken.. vind het alleen jammer dat heel veel films 90 min zijn.. als ik savonds niks tedoen heb zie ik het liefst een film die minimaal 2 uur duurd.. 90 min gaat mij altijd veels te snel voorbij

niethie

• 7319 berichten
  • 7240 stemmen

Mescaline schreef:

Ik heb wel degelijk films gehad waardoor ik anders ging nadenken over de dingen.. en ikdenk ook zeker wel dat bepaalde films mij inspireren als het op sociaalheid en cummunicatie aankomt.. en zoals combi al zei het heeft idd onbewust altijd wel wat invloed.. zo kan je nieuwe ideen krijgen uit films en anders over het leven gaan nadenken..

Ook ik heb veel films gezien die mij deden nadenken over het leven en als een film dat weet te bereiken is hij zeker wel mooi te noemen, en inderdaad wat Combi al zei het zal ongetwijfeld invloed hebben maar voor de rest merk ik er niet veel van...

maerk

• 4249 berichten
  • 2702 stemmen

Het grootste aantal films dat ik op een dag heb gekeken is 3. Een dag in de vakantie waar ik niks te doen had en dus een paar films opzette. Een beetje overdreven maarja. In de vakantie heb ik wel eens dagen dat ik er 2 op een dag zie. Vooral als ik na een lange tijd werken vrij heb en te lui ben om iets te doen. Meestal houd ik het bij 1 per dag of soms geen. Vooral nu, met de proefwerkweek in aantocht en heel veel projecten, wil ik een beetje op tijd naar bed gaan. Want ik wil natuurlijk wel overgaan!

Max en Joep

• 1815 berichten
  • 0 stemmen

hoe vervelend ik het zelf ook vind; ik trek tegenwoordig zelfs 1 film nog nauwelijks.

gisteren bijv.

dagje vrij, filmpje opgezet.

maar tegen de tijd dat hij klaar is ben ik al lang aan het gitaarspelen of weet ik veel wat.

Ik ben er helaas veels te onrustig voor.

Jammer.

2, 3 films kijken is voor mij ondenkbaar..

Ik kijk 1 film soms ook in wel 5, 6 pogingen ofzo.

Vroeger wel vaak gedaan.

soms wel 3 op een avond/nacht.

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Wat ik de laatste tijd veel doe is 's-morgens naar een film kijken waar op MovieMeter veel discussie over is. Gisteren was dat de film "Mulholland Drive" en vandaag de film "A Clockwork Orange". Dit doe ik omdat ik graag aan de discussies op MM meedoe. En om dat goed te doen moet ik de film kort daarvoor wel gezien hebben, anders heb ik kans dat ik genadeloos de mist in ga. Althans dit zegt mijn ervaring. Als je eens wist hoe weinig ik van een film kan herinneren die ik al lange tijd niet meer gezien heb.

Belangrijk voor mij is dat ik voor het kijken naar een film ook ruimschoots de tijd neem tenminste als ik over de betreffende film op MM wil mee discussiëren. En dat geldt zeker voor een film als "Mulholland Drive".

En daarom vind ik het kijken naar 2 films per dag ook meer dan genoeg. Ik kan mij dat ook permitteren want ik zit in de VUT

combi

• 20609 berichten
  • 0 stemmen

wibro schreef:

En om dat goed te doen moet ik de film kort daarvoor wel gezien hebben, anders heb ik kans dat ik genadeloos de mist in gaat.

bij mulholland maakt het geen zier uit, ken nog steeds niemand die er wat van begrijpt.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Groot gelijk Wibro.. met 59 jaar in de VUT zozo netjes hoor groot gelijk dat je onderandere je tijd nuttig besteed met onder andere films en discuseren opdit forum haha.. blijf je toch onder de mensen he ?

Toon1

• 497 berichten
  • 2798 stemmen

Mijn record is zes films achter elkaar op één dag (samen 9.5 uur),; samen gekeken met een vriend van me. Eigenlijk zeven films maar tijdens de laatste film was ik in slaap gevallen .

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

maerk schreef:

Vooral nu, met de proefwerkweek in aantocht en heel veel projecten, wil ik een beetje op tijd naar bed gaan. Want ik wil natuurlijk wel overgaan!

Jij zit zeker ook in de 3de he?

wibro

• 11590 berichten
  • 4098 stemmen

Toon1 schreef:

Eigenlijk zeven films maar tijdens de laatste film was ik in slaap gevallen .

En welke film was dat? Toch niet "A Clockwork Orange" neem ik aan

maerk

• 4249 berichten
  • 2702 stemmen

@Die Hard, Willis:

Jep! Ik ben een jaar ouder dan jou maar dat komt omdat ik 3 jaar heb gekleuterd Volgend jaar een paar vakken laten vallen en dan hopen dat het iets makkelijker wordt! Even goed leren en dan Goodbye Natuurkunde en Latijn .

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

maerk schreef:

@Die Hard, Willis:

Jep! Ik ben een jaar ouder dan jou maar dat komt omdat ik 3 jaar heb gekleuterd Volgend jaar een paar vakken laten vallen en dan hopen dat het iets makkelijker wordt! Even goed leren en dan Goodbye Natuurkunde en Latijn .

Ik kies maar 8 vakken. Voor maandag moet ik 2 grote werkstukken inleveren!

maerk

• 4249 berichten
  • 2702 stemmen

Maandag al! Ik pas over een of twee weken. Mag ik vragen wat voor opleiding jij doet? En btw, in mijn bericht staat dat ik een jaar ouder dan jou ben omdat ik 3 jaar heb gekleuterd . Ik zit ook in de 3e klas omdat ik 3 jaar heb gekleuterd moet het zijn!

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Toon1 schreef:

Mijn record is zes films achter elkaar op één dag (samen 9.5 uur),; samen gekeken met een vriend van me. Eigenlijk zeven films maar tijdens de laatste film was ik in slaap gevallen .

Kijk ookweleens films met een een maat van me.. maar geen 6 of 7 op een dag.. lijkt me toch nogwel best leuk om tedoen datwel..

Die Hard,Willis

• 4005 berichten
  • 1360 stemmen

maerk schreef:

Maandag al! Ik pas over een of twee weken. Mag ik vragen wat voor opleiding jij doet? En btw, in mijn bericht staat dat ik een jaar ouder dan jou ben omdat ik 3 jaar heb gekleuterd . Ik zit ook in de 3e klas omdat ik 3 jaar heb gekleuterd moet het zijn!

VMBO, maandag moet ik voor engels, natuurkunde 2 werkstukken. En van duits een filmverslag en een proefwerk wiskunde + nog een paragraaf van economie. Arme ik

klute89

• 3649 berichten
  • 0 stemmen

VMBO, maandag moet ik voor engels, natuurkunde 2 werkstukken. En van duits een filmverslag en een proefwerk wiskunde + nog een paragraaf van economie. Arme ik

Pittig!

maerk

• 4249 berichten
  • 2702 stemmen

Die Hard,Willis schreef:

(quote)

Arme jij!

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

wibro schreef:

Als je eens wist hoe weinig ik van een film kan herinneren die ik al lange tijd niet meer gezien heb.

Ik ben een gemiddelde film de volgende dag al grootendeels vergeten.. Alleen films die ik echt goed vind meestal 4,5* of hoger weet ik wel echt goed te onthouden.

Toon1

• 497 berichten
  • 2798 stemmen

wibro schreef:

(quote)

En welke film was dat? Toch niet "A Clockwork Orange" neem ik aan

Nee gelukkig niet . De film waarbij ik in slaap viel heb later wel opnieuw gekeken

Knisper

• 13038 berichten
  • 1278 stemmen

Baksteen schreef:

Ik ben een gemiddelde film de volgende dag al grootendeels vergeten.. Alleen films die ik echt goed vind meestal 4,5* of hoger weet ik wel echt goed te onthouden.

ik weet van elke film waarop ik gestemd heb nog wel iets.

Baksteen

• 720 berichten
  • 748 stemmen

Knisper schreef:

(quote)
ik weet van elke film waarop ik gestemd heb nog wel iets.

Ik heb pas Crash gezien bijvoorbeeld maar ik weet echt niet meer waar over hij ging. Ik kan me serieus de hoofdpersonen niet herinneren ook al heb ik hem nog geen 2 weken geleden helemaal gezien. Zo zijn er nog zo een paar films waar ik echt geen besef meer van heb. Meestal moet ik eerst een trailer opzoeken of wat recensies lezen op MM om hem weer een beetje na boven te kunnen halen.

Maar bij de meeste films herriner ik ook meestal een paar details of op zijn minst de hoofdpersonages of het verhaal in grote lijnen hoor. Alleen niet goed genoeg om er hier op MM nog een recensie over te typen dat kan ik alleen bij films van 4,5* of hoger of als ik een film 5 minuten geleden gezien heb.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Crash heb ik 3 maanden geleden gezien.. kan de beelden en personages nog best goed voorme halen.. meestal geen probemen mee.. pas als het langer dan 6 maanden geleden is kan ik alleen de spannende scenens nog voor de geest halen en de personages vaak niet allemaal meer..

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Verder dan 3 films ben ik niet gekomen.

Goto

• 1736 berichten
  • 0 stemmen

M'n record is 9 films maar ik zat toen ook tot 5 uur in de nacht te kijken.

Mescaline

• 7089 berichten
  • 3220 stemmen

Denk bij mij ook 3 films.. en dan niet vlak achter elkaar hoor.. en ook niet in mijn 1tje.. als ik alleen kijk is 2 films op 1 dag het top punt tochwel.. gebeurd maar zelde

Lui (crew films)

• 3490 berichten
  • 11859 stemmen

gister nog 3... maar dan kijk ik met eeen aantal vrienden samen

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.