- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Mescaline
-
- 7089 berichten
- 3223 stemmen
De recensies van matthijs_013 zijn vaak ookwel de moeite waard idd 
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Ik vind iedereen hier gewoon tof
Er is maar een user waar een ietwat vervelende ervaring mee heb gehad, maar och. Er zijn wat MMers waar ik de stemlijsten wat vaker van bekijk dan anderen, maar om er een toplijst van te maken vind ik een beetje overdreven. Maar omdat deze twee nog helemaal niet zijn genoemd doe ik het even: matthijs_013 en Flipman. Mag erg graag hun berichten lezen.
Ik ben ook nog niet genoemd... 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Ik ben ook nog niet genoemd... 
Toch wel 
Kraay
-
- 6190 berichten
- 1474 stemmen
ik heb geen users bij de updates staan,
wel volg ik (niet erg actief) vanwege goede/opvallende/verassende smaak:
Apollinisch
Criticism
Erwinner
Goldenskull
Onderhond
Van de meeste van hen houdt ik eigenlijk gewoon de top 10 in de gaten.
het meest houdt ik Combi,Lad en Onderhond in de gaten omdat dat nou eenmaal de grootste herrieschoppers zijn.
Ik ken eigenlijk de smaak van iedereen van de filmgames wel een beetje.
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen

sinterklaas
-
- 11813 berichten
- 3316 stemmen
Heb ik Gizzman trouwens ook al opgenoemt?
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Ik wil je wel volgen hoor...

@ Combi: Tuurlijk ben jij wel iemand maar ik weet toch niet dat jij me volgt in de recensies die ik hier wel eens zet 
Ik ben een letterfreak dus lees van iedereen wel eens wat. Volg hier niet speciaal iemand. Toch grappig dat veel mensen het commentaar van Onderhond vaak vervelend lijken te vinden of zich aangesproken lijken te voelen en dat dan toch de halve site hem op de voet lijkt te volgen..
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
OH zijn recencies zijn leuk geschreven en vermakelijk (over zijn smaak zwijg ik, dat is allemaal eigen mening). Ook zeer handig om te weten dat ik al zijn halfjes zeker moet gaan kijken!
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ook zeer handig om te weten dat ik al zijn halfjes zeker moet gaan kijken!
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
toch niet allemaal hoor! OH heeft halfjes dat ik ook slecht beoordeel. Het is juist kwestie van smaak...
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Er zijn veel gebruikers waarvan ik de berichten erg leuk vind om te lezen. Maar ik vind dat Weertenaar de kroon spant. Die vent schrijft gewoon prachtige recensies en is ook erg vriendelijk. 
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Die vent schrijft gewoon prachtige recensies en is ook erg vriendelijk. 
in dat rijtje hoort HarmJanStegenga ook thuis.
aire.
-
- 376 berichten
- 111 stemmen
Puur kwa smaak ben ik denk ik een soort vage mix van niethie, Onderhond, Reinbo en HarmJanStegenga. Misschien Halcyon er nog bij, al leun ik horrorwise net wat meer tegen OH aan. En is ook nog eens meer allesomvattend. Met deze MM dudes lig ik het meeste op één lijn, al valt dat niet helemaal uit mijn stemmenlijstje op te maken; stem alleen als ik een film net heb gezien. Uitzondering een Blade Runner of een Fargo, die ik echt al ontelbare keren heb gezien 
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Delin is een vrouw die een voorliefde voor Italiaanse films met mij deelt. Zij komt om deze reden voor mij op de tweede plaats achter Rose. Ik ben aan het uitzoeken welke vrouw op de derde plaats komt. Deze ontboezeming volgt volgende week zondag.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Zou van mij ook een 5* krijgen 
Halcyon
-
- 9952 berichten
- 0 stemmen
Chainsaw had ik nog niet genoemd, mag er ook bij.
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
hier dan nog is mijn Pers. Userupdates. Zijn er al heel wat bijgekomen.
1. Asaharo
2. JohnWilliams
3. Lad
4. HarmJanStegenga
5. Lui
6. Combi
7. Linn ( juist toegevoegd omdat ze best grappig is
)
8. Serpico
Linn
-
- 3289 berichten
- 3798 stemmen
Thanks..maar waarom ben ik nou zo grappig eigenlijk?
Kevin13
-
- 14947 berichten
- 0 stemmen
Lees je eens wat beter in voor je je ergens mee bemoeit

starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Een hoop offtopic en slowchatgedoe verwijderd. Terug naar het onderwerp aub.
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11867 stemmen
Ik heb maar 3 mensen bij mijn gebruikersupdates staan, en dat zijn stinissen, Kevin13 en klute89.
Die Hard,Willis
-
- 4005 berichten
- 1360 stemmen
In mijn gebruikersupdates staan:
-Halcyon
-dutchtuga
-Friday the 13 th
-Exploitation
-Mr Confused
-FatMike
MaxiJazz
-
- 229 berichten
- 787 stemmen
iedereen die serieus te nemen is(qua stemgedrag en argumenten),kijk ik naar en lees ik door.Individueel volgen is lastig omdat sommigen
veel films hebben gezien die ik nog niet heb gezien.
klute89
-
- 3649 berichten
- 0 stemmen
Ik heb maar 3 mensen bij mijn gebruikersupdates staan, en dat zijn stinissen, Kevin13 en klute89.
Ik voel me vereerd. 
Ik houd zelf geen gebruikersupdate bij.
Kai
-
- 5164 berichten
- 1001 stemmen
Vooruit ik ook maar even, Zachery Glass is de coolste user die ooit de "meter" wereld heeft betreden. Helaas is hij niet meer actief op mm. Hij kan zo prachtig schrijven, niet alleen recenseren maar ook gewoon verhalen over alledaag die (in)direct betrekking hebben op de film of cd.
Verder heb ik niet echt favorieten, ik lees van alles maar wil graag nog even een eervolle vermelding aan Goodfella, Yak, Inland Rabbit en Naomi Watts geven.
Lad
-
- 5700 berichten
- 0 stemmen
Serpico mag ook wel genoemd worden! Altijd fijn om zijn verslagen te lezen.
Bla
-
- 769 berichten
- 2146 stemmen
Ik lees graag reacties geschreven in goed, duidelijk Nederlands. Zelf probeer ik dit ook altijd op mijn posts toe te passen. En natuurlijk valt het zo op wie er het welbespraakst zijn en het meeste verstand van films hebben. Users waarvan ik graag posts lees zijn Steinbo, Serpico, Ramon K, Boordappel, Spetie, Halcyon, kos, danuz, HarmJanStegenga, The One Ring en ook Onderhond alhoewel ik het vaak niet met hem eens ben. De admins leveren ook altijd waardevolle posts. En waarschijnlijk vergeet ik er nog een hele hoop.