• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.041 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.065 acteurs
  • 198.999 gebruikers
  • 9.371.694 stemmen

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

zoeken in:

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Als Reinbo dat zal lezen....

Bla

• 769 berichten
  • 2146 stemmen

Excuses.

Spetie

• 38871 berichten
  • 8146 stemmen

Altijd leuk om te lezen dat mensen je volgen.

Enne Steinbo vind ik wel een goede .

Mac Hammer Fan

• 6016 berichten
  • 7444 stemmen

Er zijn heel wat users van wie ik boeiende toevoegingen en recensies lees, maar als ik toch eens een paar mensen in het zonnetje wil zetten - het blijft natuurlijk subjectief - dan kies ik voor Halcyon voor zijn erg kernachtige recensies van films die in mijn smaak vallen en Dogie_Hogan voor zijn vele prachtige toevoegingen bij de oudere films, waar ik persoonlijk erg van hou. Zonder afbreuk te doen aan nog veel anderen die echt heel interessante zaken op Moviemeter hebben gezet.

Stinissen, Purmerend en Kos mogen toch ook eens vermeld worden als top 3 van de toevoegers. En Stephan73 voor al zijn energie die hij al anderhalf jaar steekt in het behandelen van de toevoegingen - soms om vijf uur in de morgen! -, een niet te onderschatten taak. Knisper mag als nieuw enthousiast crewlid ook eens vermeld worden. Verder benadruk ik nog eens dat mijn lijst onvolledig is.

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

Mac Hammer Fan schreef:

Zonder afbreuk te doen aan nog veel anderen die echt heel interessante zaken op Moviemeter hebben gezet.

Stinissen, Purmerend en Kos mogen toch ook eens vermeld worden als top 3 van de toevoegers. En Stephan73 voor al zijn energie die hij al anderhalf jaar steekt in het behandelen van de toevoegingen - soms om vijf uur in de morgen!

in het lijstje toevoegingen vind ik toch dat Lui er ook bij hoort. Sinds eind mei aanwezig hier en al over de 100 toevoegingen.

Mac Hammer Fan

• 6016 berichten
  • 7444 stemmen

Mijn lijst is inderdaad onvolledig. Kappeuter, kArIzMa_Movie en Lui mogen gerust ook vermeld worden, alsook Justice4All, Onderhond, Reinbo, ROOSKY, Mug, Wouter en nog anderen hoor...

Kevin13

• 14947 berichten
  • 0 stemmen

je kunt ze moeilijk allemaal opnoemen...

Co Jackso

• 21924 berichten
  • 2791 stemmen

Qua recensies lees altijd alles van Onderhond, The One Ring en HarmJanStegenga. Voor de rest lees ik vrij selectief en meestal op basis van de film en niet op basis van een gebruiker. Daarbij zijn de recensies van het bekende rijtje vaste gebruikers met een uitgesproken mening het meest interessant.

Zelf schrijf ik niet bij elke film een recensie als ik het gevoel heb dat het niet van toegevoegde waarde zal zijn. Wel probeer ik dat te doen bij de films met weinig stemmen en berichten, zodat het hopelijk andere gebruikers kan informeren over de film en ze helpen met de vraag of de film de moeite waard is om te kijken.

belchinees

• 4182 berichten
  • 2326 stemmen

Observator, Tayama en Onderhond vanwege de interessante smaak en berichten.

lucdecoster

• 1644 berichten
  • 6323 stemmen

Top 3 voor mij : Weertenaar (bijna een verhandeling wat hij schrijft)

Soom (mooi om te lezen en soms grappig)

Harm Jan Stegenga (schrijft vlot)

Verder nog Stinissen (ongeveer zelfde smaak van films)

Wibro (leuke berichten waarbij ik soms moet lachen),

2 Belgen :

Speedy 23 (schrijft ook vlot)

Film Pegasus (voor zijn wekelijkse rubriek : films op Belgische zenders = dikke proficiat !)

sinterklaas

• 11813 berichten
  • 3316 stemmen

Weertenaar de koning van de recencies inderdaad ook.

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6588 stemmen

Halcyon

Reinbo

Mikey

Die Hard,Willis

brucecampbell

dutchtuga

niethie

Mac Hammer Fan

Onderhond (liefd/haat relatie)

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Op willekeurige volgorde hoop ik??

AHWA

• 16922 berichten
  • 1293 stemmen

Gebruikers wiens stemmen ik een beetje volg: Onderhond, The One Ring, HarmJanStegenga, Kos, Jordy, Apollinisch, Respekked, Phoenix, Poisonthewell, Serpico.

Mr Confused

• 1715 berichten
  • 6588 stemmen

mikey schreef:

Op willekeurige volgorde hoop ik??

Hoe? Heb ik je ook tussen gezet? Dan maar snel corrigeren.

mikey

• 28986 berichten
  • 5138 stemmen

Nee, niet doen, ik heb jou ook genoemd als beste speler van 'uit welke film komt deze scene' topic.

SLJENCT

• 75 berichten
  • 0 stemmen

Kos, Jordy (heerlijke top-10 overigens!) en Legan zijn mensen die ik vaak volg, maar er zijn er zoveel hoor! Iedereen hier draagt zijn steentje bij tot deze leuke site.

speranza

• 24668 berichten
  • 0 stemmen

Deze dames zijn om uiteenlopende redenen een verrijking voor deze site. Zonder deze dames zou ik beduidend minder plezier aan deze site beleven.

(afbeelding)

(afbeelding)

(afbeelding)

Walkure

• 1690 berichten
  • 0 stemmen

Overdrijven is ook een vak.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Walkure schreef:

Overdrijven is ook een vak.

niethie

• 7319 berichten
  • 7243 stemmen

Misschien dat je de namen er even bij kunt zetten zodat de andere users hier ook een kans krijgen om meer plezier aan de site te beleven.

Apollinisch

• 21297 berichten
  • 0 stemmen

Misschien dat je de namen er even bij kunt zetten
rose, josseheijmen, wendyvortex.

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

Mijn gebruikers:

Jordy (want dat hoort zo)

Niethie (omdat hij mij naar topics als deze brengt)

Vinokourov (gezien onze gedeelde voorliefde voor slechte cultfilms)

Maar ik maak er eerlijk gezegd nog niet echt veel gebruik van...

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

otherfool schreef:

Jordy (want dat hoort zo)

En waarom hoort dat zo?

otherfool

• 18519 berichten
  • 3403 stemmen

User 1.

Menni

• 1762 berichten
  • 0 stemmen

Ik post dan weliswaar zelden meer, maar users als Soom, Starbright Boy, Danuz, Mikey, Halcyon en de laatste tijd ook Gotti lees ik graag!

Legan

• 18121 berichten
  • 4947 stemmen

Ik maak geen gebruik van de gebruikersupdates, maar als ik wat kijkinspiratie nodig heb, dan wil ik nog wel eens kijken bij (alleen de bekendere MM'ers nemende) Mac Hammer Fan, Ramon K, Halcyon & The Lexx. En als ik in een wilde bui ben Reinbo & Mochizuki Rokuro.

Verder ben ik van Spetie & Co Jackso altijd nieuwsgierig naar de scores omdat we toch wel enigszins een vergelijkbare smaak hebben. Denk ik .

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Ik maak ook niet echt gebruik van de gebruikers updates, en na mijn al geplaatste berichten hier dacht ik, toch even melden wiens stemmen en berichten bij films en games ik het meeste volg.

- Remi.

- Flipman.

- Onderhond (uiteraard, wie niet ?)

- Linn.

- Menni. (ook vooral via kleine dingen uiteraard, omdat hij zoals hij zelf al zegt, niet echt meer post op Moviemeter).

En dan nog wel een paar anderen.

Tonypulp

• 21231 berichten
  • 4608 stemmen

soom schreef:

.

Inderdaad, genoeg films die ik heb gezien door hoge beoordeling van hem.. en vaak deel ik die mening ook

Rianneke_Dan

• 14194 berichten
  • 2563 stemmen

soom schreef:

I don't.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.