- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Welke gebruiker volg je graag en waarom?
Welke gebruiker volg je graag en waarom?
soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
I don't.
Timmy757
-
- 3365 berichten
- 598 stemmen
- Stinissen
- U-96
- Onderhond
- Speedy23
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Ik kom ook aardig in de buurt vind ik
Met 1313 films ( kijk elke dag minstens 1 film )
Adrenal
-
- 1381 berichten
- 0 stemmen
Ik kom ook aardig in de buurt vind ik
Met 1313 films ( kijk elke dag minstens 1 film )
Voor alle duidelijkheid: het gaat niet over wie de grootste "moviefreak" is maar over welke users welke users volgen en wie jij interessant vindt. Eigenlijk nog niet eens zo'n vreemde vergissing, had de topictitel eerst ook verkeerd geïnterpreteerd. Kan de topictitel niet veranderd worden in "Welke users volg jij?" of iets dergelijks?
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Voor alle duidelijkheid: het gaat niet over wie de grootste "moviefreak" is maar over welke users welke users volgen en wie jij interessant vindt. Eigenlijk nog niet eens zo'n vreemde vergissing, had de topictitel eerst ook verkeerd geïnterpreteerd. Kan de topictitel niet veranderd worden in "Welke users volg jij?" of iets dergelijks?
Ja en ik kan er wel topic van maken natuurlijk toch !
stinissen (crew films & series)
-
- 23438 berichten
- 76923 stemmen
Ik volg Speedy23 en me zelf natuurlijk 
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11867 stemmen
Je bent anders zelf nauwelijks te volgen Henk 
stinissen (crew films & series)
-
- 23438 berichten
- 76923 stemmen
Daarom moet ik me eigen volgen anders kan ik mezelf niet meer volgen en dan is het niet meer te volgen.
rose
-
- 2280 berichten
- 0 stemmen
Daarom moet ik me eigen volgen anders kan ik mezelf niet meer volgen en dan is het niet meer te volgen.
606
-
- 23876 berichten
- 12263 stemmen
Als jij jezelf niet meer kan volgen, volg ik jou wel, vervolgens volg jij mij om jezelf weer te kunnen volgen, volg je het nog
doodah
-
- 1538 berichten
- 1232 stemmen
Hehe, ga zo door. Wie weet welke ongelooflijk ingewikkelde zinsconstructies er dan nog zullen verschijnen. 
starbright boy (moderator films)
-
- 22403 berichten
- 5070 stemmen
Eens. Vandaar dat de titel van het topic nu anders is geworden.
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Flipman is één van de users die ik het liefst volg, omdat ik het gevoel heb dat ik precies begrijp wat hij bedoelt. En meestal ben ik het ook nog met hem eens.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
[rickjames]You're a Superfreak...Superfreak...you're superfreaky...[/rickjames]
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Momenteel volg ik een user die het presteert om zowat bij iedere film die op tv komt, binnen een half uur een stem te plaatsen. Ongeacht of er nu 4 films tegelijkertijd bezig zijn of niet.
Lui (crew films)
-
- 3491 berichten
- 11867 stemmen
Die houd ik ook al een tijdje in de gaten!
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Ik ga klacht indienen, want ik wordt gevolgd.

The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Ik heb tegenwoordig dat als ik een topic bezoek dat ik altijd even via de zoekmachine zoek of Onderhond een recensie heeft gepost. Niet omdat ik het vaak met hem eens ben, wel omdat hij vaak de meeste films, zeker de Hollywood films, heel kritisch afmaakt. Ergens best grappig om te lezen.
Verder volg ik niet veel users. Ik lees wel graag de langere recensies van bezoekers.
Onderhond
-
- 87594 berichten
- 12839 stemmen
Als je dan even op het "meningen" linkje klikt, gaat veel sneller 
Pastichio Rocker
-
- 6344 berichten
- 0 stemmen
Ik volg geen users, omdat niemand kan tippen aan mijn superioriteit.
speranza
-
- 24668 berichten
- 0 stemmen
Ik volg geen users, omdat niemand kan tippen aan mijn superioriteit.
maerk
-
- 4249 berichten
- 2702 stemmen
Ik wist niet dat Louis van Gaal op deze site actief is.
Die zit!
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2244 stemmen
Ik volg zelf geen users (zeker niet via de updates), maar als ik bij een film een discussie lees, weet ik wel de users terug te vinden wiens berichten ik de moeite waard vind om te lezen.
Ik ga geen namen noemen, deels omdat ik de users herken door hun avatar, maar na wijziging ben ik de user soms een tijdje "kwijt". En aan de andere kant weet ik zeker dat ik een aantal namen zal vergeten.
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Ik volg fabian88 ook wel eens, gewoon om die reacties op hem te lezen, geweldig
Altijd de bekende en gewaardeerde films 0,5 geven en niets onderbouwen, zoveel mensen op hun teentjes getrapt!
En soms kan ik het ook niet laten om op hem te reageren 
Legan
-
- 18121 berichten
- 4947 stemmen
Altijd de bekende en gewaardeerde films 0,5 geven en niets onderbouwen, zoveel mensen op hun teentjes getrapt!
En soms kan ik het ook niet laten om op hem te reageren 
Apollinisch
-
- 21297 berichten
- 0 stemmen
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Bedoelde 88fabian 
Leland Palmer
-
- 23785 berichten
- 4893 stemmen
Altijd de bekende en gewaardeerde films 0,5 geven en niets onderbouwen
Wat is er zo geweldig aan een figuur die met zijn onnozele gedrag de boel wat zit te verstieren?
Erwinner
-
- 33715 berichten
- 3079 stemmen
Geen idee, ik volg hem toevallig ook. 
Reservoir Dogs
-
- 1393 berichten
- 819 stemmen
Wat is er zo geweldig aan een figuur die met zijn onnozele gedrag de boel wat zit te verstieren?
Begrijp ik ook niet, ze kunnen beter mij 'volgen'