• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.962 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.997 acteurs
  • 198.988 gebruikers
  • 9.370.978 stemmen

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

zoeken in:

Film Pegasus (moderator films)

• 31144 berichten
  • 5447 stemmen

Kondoro schreef:

Film Pegasus, kijkt ook vaak films die me aanstaan. Om daarbij te lezen wat Stijn er van vind is een goede combinatie.

Bedankt! Ik volg je berichten ook wel. Altijd leuk om lezen!

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Dk2008 schreef:

Hoewel ik denk dat ik met de meeste mensen gewoon goed kan opschieten/danwel ken ze niet.

Tijd om daar verandering in te brengen dus . Organiseer eens een meet, die dan wel doorgaat .

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Film Pegasus schreef:

(quote)

Bedankt! Ik volg je berichten ook wel. Altijd leuk om lezen!

Leuk, leuk .

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

Kondoro schreef:

HALVE TAMME., uiteraard niet uit te sluiten. Man van weinig woorden maar, kijk vaak goede films die ik ook even mee snoep en dan op mijn lijstje zet. Handig!

Het is geheel wederzijds .

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

soom schreef:

(quote)
Tijd om daar verandering in te brengen dus . Organiseer eens een meet, die dan wel doorgaat .

druk druk druk De Site >> Gebruikers >> MM Meetings

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Ik kwam de eerste twee in het forum tegen, dus niet zoals ik al schreef dat ik ze ook volg(de).

Popeye Doyle onlangs (10 mei) uitgeschreven. (Was naar ik dacht de eerste die me mail stuurde, gewoon een vriendelijke dus geen dreigmail ofzo Toen was ik nog niet zo lang op de site)

BenicioDelToro al een tijdje niet meer actief. Jammer. Ik vind vrouwen over het algemeen wat vriendelijker in hun uitlatingen over films, cast...

Wat dat betreft mag Calimer@ ook wel weer terugkomen. (Maar zal wel niet).

pippo il buffone ook al een tijdje, zoals bekend, niet meer actief. Ik heb het geloof ik wel eens gevraagd. Ik vond wel raar dat je schrijft, dat je van anderen mensen verwacht dat die een stem neerzetten, terwijl je het zelf niet doet. (Maar misschien ironisch bedoeld)

Decec

• 6741 berichten
  • 8581 stemmen

Kondoro0614

Decec, misschien niet altijd even veel dat ik Decec volg maar echt een vrouw met weinig woorden, heldere recensies en zo geschreven dat je geen spoilers te zien krijgt. Prima recensies en vaak kun je er dan achter komen wat buiten het verhaal in Detail voor gelegd word, je te wachten staat.

Mijn handicap is slechthorend en taal problemen. Ik kan niet zo langere zinnen maken, dat gaat niet. Daarom schrijf ik korte zinnen...

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Mij volgt Kondoro0614 ook, maar durft die nu niet te zeggen

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

606 schreef:

Hahahahahaha .

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Decec schreef:

Kondoro0614

Decec, misschien niet altijd even veel dat ik Decec volg maar echt een vrouw met weinig woorden, heldere recensies en zo geschreven dat je geen spoilers te zien krijgt. Prima recensies en vaak kun je er dan achter komen wat buiten het verhaal in Detail voor gelegd word, je te wachten staat.

Mijn handicap is slechthorend en taal problemen. Ik kan niet zo langere zinnen maken, dat gaat niet. Daarom schrijf ik korte zinnen...

Excuses dit wist ik niet.

606 schreef:

Heel stiekem misschien. Niet zo fanatiek als HALVE TAMME.. Die houd ook graag van bumperkleven .......

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

haha mooi dan

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

606 schreef:

[quote=4361825Kondoro0614

Heel stiekem misschien. Niet zo fanatiek als HALVE TAMME.. Die houd ook graag van bumperkleven ....... haha mooi dan

Gaat lekker daaro, of niet? Hahaha .

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Nee, telefoon werkt niet meeb

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Kondoro schreef:

gauke, Theunissen, scorsese, Ajax&Litmanen1 (verschrikkelijke naam dat Ajax........), RuudC, ipman-99 (is blijkbaar druk buiten de films om wat ook kan gebeuren) en VincentL.

Dit zijn namen die ik eens bezoek of ze wat mooie films hebben gekeken de afgelopen tijd maar, volg ik niet intensief!

Bedankt Altijd leuk als mensen je stukjes lezen.

En Ajax...uiteraard de mooiste club in de wereld. Schijnbaar snap je dus niks van voetbal

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

The Oceanic Six schreef:

(quote)

Bedankt Altijd leuk als mensen je stukjes lezen.

En Ajax...uiteraard de mooiste club in de wereld. Schijnbaar snap je dus niks van voetbal

Hahahaha .... Ajax is wel goed schoonmaak middel maar voetbal, neu ...

Tuurlijk lees ik je stukjes, je bekijkt overigens vaak films die mij aanstaan haha .

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

606 schreef:

In your dreams man...

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

alexspyforever schreef:

In your dreams man...

Dromen mag best

Theunissen

• 12268 berichten
  • 5513 stemmen

Inderdaad leuk als bepaalde mensen je hier volgen en belangstelling hebben voor de films die je gezien hebt en waar je een persoonlijke mening over hebt geschreven. Die mening kan dan eventueel iemand overtuigen om ook de film te gaan bekijken.

Confusie

• 667 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves is de max.

In een alternatieve werkelijkheid zou ik wellicht onder haar raam gaan staan met een roosje en een lied.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Een roosje ? Een bosje toch wel he

Confusie

• 667 berichten
  • 0 stemmen

Het is beter om eerst wat meer subtiel te beginnen.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Je kan wel goed zingen?

Confusie

• 667 berichten
  • 0 stemmen

Als ik heel eerlijk ben.

Best wel eigenlijk.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Confusie schreef:

Als ik heel eerlijk ben.

Best wel eigenlijk.

Dat dacht ik vroeger ook, toen ik nog heel jong was. Totdat ik het had opgenomen en sindsdien heb ik niet meer gezongen.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Ik volgde mezelf, per ongeluk dan. Ik volg nu expliciet 1 persoon doordat hij de films bekijkt die ik leuk vindt maar ook doordat wij bijna altijd dezelfde cijfers geven. Kortom, misschien is hij wel een kloon van mij of ik van hem...

Verder volg ik niemand expliciet maar ik kijk meestal wel de reviews door op zoek naar de bekende personen waarvan we dezelfde smaak hebben qua films, alleen geven zij andere cijfers dan ik.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Alexander1900 schreef:

Ik volgde mezelf, per ongeluk dan. Ik volg nu expliciet 1 persoon doordat hij de films bekijkt die ik leuk vindt maar ook doordat wij bijna altijd dezelfde cijfers geven. Kortom, misschien is hij wel een kloon van mij of ik van hem...

Verder volg ik niemand expliciet maar ik kijk meestal wel de reviews door op zoek naar de bekende personen waarvan we dezelfde smaak hebben qua films, alleen geven zij andere cijfers dan ik.

En wie is die persoon dan? Of ben je bang dat men je als een stalker nu ziet?

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

The Oceanic Six schreef:

En wie is die persoon dan? Of ben je bang dat men je als een stalker nu ziet?

xxERWINxx

Nu krijg ik wel een ban, want 'je hebt dezelfde mening en geeft dezelfde cijfers...' en 'twee accounts mag niet', 'ip adres is anders weliswaar maar f*ck it'.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Nee, je wordt niet geband. Alleen wie is nu de stalker of stalken jullie elkaar.

(Heb nog nooit meegemaakt iemand met precies dezelfde smaak. Wel overeenkomsten bij films. Maar mensen met een tegenovergestelde smaak vind ik ook interessant.)

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Ik volg hem en zover ik weet volgt hij mij niet. Hij zit 2 jaar eerder op het forum dan ik en ik was zelf niet zo actief met stemmen en reviews achterlaten. Het laatste half jaar alleen... en sinds een paar maanden ben ik erachter gekomen dat xxERWINxx mijn mening deelt / dezelfde smaak heeft.

joyce.b

• 712 berichten
  • 0 stemmen

Alexander1900 schreef:

(quote)

xxERWINxx

Heb je hem al gewoon eens een bericht gestuurd en gevraagd?

Lijkt mij de eerste stap,voordat je orodeelt

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.