• 15.747 nieuwsartikelen
  • 178.030 films
  • 12.206 series
  • 33.975 seizoenen
  • 647.002 acteurs
  • 198.996 gebruikers
  • 9.371.366 stemmen

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

zoeken in:

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

alexspyforever schreef:

Ik volg wel HALVE TAMME. simpelweg omdat ie een goeie maat van mij is geworden

Ik ook, positieve stalking he en ik weet dat het wederzijds is, gekke maffe gappie

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 berichten
  • 1305 stemmen

@ 606

Malle Brabander, malle Brabander.

.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

606 schreef:

(quote)
Ik ook, positieve stalking he en ik weet dat het wederzijds is, gekke maffe gappie

Ok hebben we hier nu een nieuwe terminologie gecreëerd voor in de encyclopedie en Van Dale

Ik nomineer het woord posstalking!

posstalking: positieve stalking, stalking met wederzijdse toestemming van de partijen, vond zijn oorsprong op een Nederlands filmforum

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Ja, dat hebben wij nu gecreëerd

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Bedankt Dying Rose, ik voel me vereerd . Ik hoop dat je veel leuke tips opdoet. Van je Top 10 staan Into the Wild (2007) en Janghwa, Hongryeon (2003) bij mij al een tijdje in de planning, Lore (2012) kende ik niet maar die klinkt ook goed. Geldt ook voor Rundskop (2011), dus daar ga ik ook achteraan

Wat betreft de Spaanstalige films is Relatos Salvajes (2014) een aanrader.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Dying Rose schreef:

Elineloves haar recensies zijn fijn om te lezen. Ze verwerkt ook eens persoonlijke dingen in haar mening - zoals hoe ze zich letterlijk voelde/gedroeg tijdens een film of haar voorliefde voor een acteur

Hihi, ik meen me te herinneren dat je zelf ooit iets zei over míjn schrijfwijze, Eline ! Het kan dus verkeren, zoals Brederode dat uitdrukte !

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Ja, maar er zit verschil in hè. No offense, maar bij jou ging het ook vaker over de zus van de moeder van de melkboer zijn vriendin die in 1993 op vakantie was geweest naar Texel en daar iemand leerde kennen die rode haren had. OH EN IN DE FILM ZAT OOK IEMAND DIE RODE HAREN HAD. En toen was er een stroomstoring in Texel waardoor de mensen GTST niet konden kijken om 20.00 en toen ging iedereen boos naar buiten en begon het te regenen.

Ik heb het, volgens mij, vooral over mezelf als ik schrijf. Veelal de ik-boodschap, zonder uit te wijken naar dingen die eigenlijk 0,0 met de film te maken hebben. Denk ik. Dying Rose, klopt dat wat ik over mezelf zeg?

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3417 stemmen

HAHA. Soom ken ik natuurlijk wel als user, maar ik heb haar schrijfstijl nog niet zo bekeken, dus kan daarover niet meespreken. Al is het inderdaad minder interessant als je uiteenzettingen doet over dingen die nog maar weinig met de film te maken hebben.

Wat Eline betreft: Het klopt dat je voornamelijk (zoniet altijd) de 'ik'-boodschap weergeeft en het gebeurt meer dan eens dat je je omgeving betrekt in je recensies (ik denk aan een A l'Intérieur waarin je moeder een plaats kreeg in de bespreking of de vele horrorfilms die je kijkt met je vriend).

Dat maakt het ook prettig om lezen, zolang de focus niet te ver van de essentie/film is verwijderd en je daarmee werkelijk iets voor het zeggen hebt. Bij Eline heeft het me alleszins nog niet gestoord.

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Dying Rose schreef:

HAHA. Soom ken ik natuurlijk wel als user, maar ik heb haar schrijfstijl nog niet zo bekeken, dus kan daarover niet meespreken. Al is het inderdaad minder interessant als je uiteenzettingen doet over dingen die nog maar weinig met de film te maken hebben.

Wat Eline betreft: Het klopt dat je voornamelijk (zoniet altijd) de 'ik'-boodschap weergeeft en het gebeurt meer dan eens dat je je omgeving betrekt in je recensies (ik denk aan een A l'Intérieur waarin je moeder een plaats kreeg in de bespreking of de vele horrorfilms die je kijkt met je vriend).

Dat maakt het ook prettig om lezen, zolang de focus niet te ver van de essentie/film is verwijderd en je daarmee werkelijk iets voor het zeggen hebt. Bij Eline heeft het me alleszins nog niet gestoord.

En ondertussen heeft ze blijkbaar nog niet door dat Ofelia is weergekeerd Speciaal voor jou teruggehaald hoor

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Oh zo bedoel je! Ik dacht al, ik besteed daar volgens mij geen halve 'recensie' aan maar misschien enkele regels. Nee, dan is het helder. Anders mag jij, of wie dan ook, me er ook op wijzen hoor. Waarschijnlijk zal ik er niet mee stoppen want nu met de zwangerschap zal ik waarschijnlijk nog persoonlijker worden (Blame it on the hormonesss! ) maar dan kan ik er wellicht iets meer op letten.

Als mensen zich er wel aan storen, voor jullie heb ik het advies: Sla mijn recensie bij Magic Mike 2 maar over want dat gaat écht een hormonenexplosie worden.

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3417 stemmen

alexspyforever schreef:

(quote)

En ondertussen heeft ze blijkbaar nog niet door dat Ofelia is weergekeerd Speciaal voor jou teruggehaald hoor

Mijn excuses. Ik had het wel gezien hoor en je bent weer serieus in mijn waardering gestegen.

Bedankt trouwens voor je uitleg gisteren. Leer ik je nog wat kennen in deze virtuele tijden.

Dying Rose

• 1315 berichten
  • 3417 stemmen

jarno1975 schreef:

Dying Rose Verrassend dat ik genoemd word Ik schrijf haast nooit reviews namelijk.

Wil op zich niets zeggen. Ik leid een groot aantal films af uit lijsten en stemmen van users waarna ik ze wel of niet in het oog houd. In jouw geval leg ik me minder toe op de films die je hoog in het vaandel draagt, ze zijn me iets te Top 250. In je toevoegingen en lijsten daarentegen zitten waarschijnlijk wel pareltjes.

arno74 schreef:

Bedankt Dying Rose, ik voel me vereerd . Ik hoop dat je veel leuke tips opdoet. Van je Top 10 staan Into the Wild (2007) en Janghwa, Hongryeon (2003) bij mij al een tijdje in de planning, Lore (2012) kende ik niet maar die klinkt ook goed. Geldt ook voor Rundskop (2011), dus daar ga ik ook achteraan

Wat betreft de Spaanstalige films is Relatos Salvajes (2014) een aanrader.

RS staat ondertussen op mijn lijst. Met de acteur uit El Secreto..., zal wel een tikkeltje meevallen zekers.

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Elineloves schreef:

Ja, maar er zit verschil in hè.

Dat is natuurlijk ook waar ja. Ik had en heb de neiging om wat/heel erg uit te wijden. Maar jouw ik-gerichte stukjes zijn ook heel mooi. Misschien moet je echt eens nadenken om iets meer met schrijven te gaan doen. Bloggen of zo?!

Zo zie je maar hoe iedereen uniek is en zich uit op een andere manier.. Want de ene persoon vind Nina uit GTST wel super en een ander niet . Om maar wat te noemen..

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Lol, ik wist dat je dat er bij ging halen! Is wel enigszins relevant hoor, als ik de hoofdrolspeelster haar chagrijnige gezicht beschrijf en daarbij een vergelijking maak met een andere actrice die een al even vervelend smoelwerk heeft en daarmee elke scene waarin ze speelt weet te verpesten. Toch?

Nee, ik snap je punt. Persoonlijke (rand)zaken er bij halen, de één leest het graag en de ander niet. Of je nu heel erg afwijkt of niet, afwijken blijft afwijken. Al zou ik willen, ik kan ook niet puur en alleen over filmtechnieken, belichting, camerawerk, script etc. schrijven. Daarvoor weet ik er allemaal te weinig over.

En bloggen... Weet je, misschien zou ik het kunnen. Maar ik weet niet wie er op mijn stukjes zit te wachten. Dat is hetzelfde als mij volgen op Twitter, Instagram, Facebook.. Het gaat veelal over hetzelfde: Mijn relatie, mijn honden, mijn werk en de laatste 8 maanden heel veel over de zwangerschap. Dan heb je het onvermijdelijke 'Oh daar heb je Eline weer' en dat moet je niet willen.

arno74

• 8700 berichten
  • 3342 stemmen

Dying Rose schreef:

RS staat ondertussen op mijn lijst. Met de acteur uit El Secreto..., zal wel een tikkeltje meevallen zekers.

Het zijn zes korte komische filmpjes bij elkaar, en hij speelt in een van die zes. Geen top10-materiaal, maar het is wel een hele leuke film om een keertje gezien te hebben

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4884 stemmen

Dying Rose schreef:

ikkegoemikke

Buiten het feit dat hij, net als mij, recensies schrijft voor de website buiten MM om, zie ik graag waar hij zoal zijn tijd mee doodt. Bij hem vooral recente films en ook daar steekt er eens een tussen die ik niet ken en die ik aan mijn kijklijst toevoeg.

Wist niet dat ik een volger had hier Soms twijfel ik er zelfs aan of er iemand al eens de moeite doet om het te lezen. Om eerlijk te zijn volg ik ook niet specifiek iemand maar als ik een recensie of meningsuiting tegenkom van Alexspyforever, Shinobi, Norman Mailer, JacoBaco, Captain Pervert, Halve Tamme en vooral Onderhond (en zoveel anderen die moeite doen om een gedegen opinie neer te pennen), dan doe ik me wel de moeite om deze eventjes na te lezen. Ik geeft toe dat ik voor Onderhond een ongekende bewondering heb, daar hij er in slaagt om in beperkte en doelgerichte bewoordingen zijn mening te omschrijven (ook al ben ik soms niet eens hiermee) terwijl ik van mezelf weet dat ik enorm moet uitwijden voordat ik die van mij heb omschreven. Merci Dying Rose voor het laten weten

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

ikkegoemikke schreef:

(quote)

Wist niet dat ik een volger had hier Soms twijfel ik er zelfs aan of er iemand al eens de moeite doet om het te lezen. Om eerlijk te zijn volg ik ook niet specifiek iemand maar als ik een recensie of meningsuiting tegenkom van Alexspyforever, Shinobi, Norman Mailer, JacoBaco, Captain Pervert, Halve Tamme en vooral Onderhond (en zoveel anderen die moeite doen om een gedegen opinie neer te pennen), dan doe ik me wel de moeite om deze eventjes na te lezen. Ik geeft toe dat ik voor Onderhond een ongekende bewondering heb, daar hij er in slaagt om in beperkte en doelgerichte bewoordingen zijn mening te omschrijven (ook al ben ik soms niet eens hiermee) terwijl ik van mezelf weet dat ik enorm moet uitwijden voordat ik die van mij heb omschreven. Merci Dying Rose voor het laten weten

Leuk dat je die van mij leest

Maar ik kom je tegenwoordig nergens meer tegen (ook niet op het forum) dus weet niet zo goed welke films je dan bedoelt, of misschien is het wat va langer geleden

Vraagje, ik bekeek ook even je top 10. Ik zie er vooral actie en geen horror in staan. Ik dacht dat jij zo een horrorfanaat was? Weet je trouwens dat er een actieposter KO gaande is (en een hororposter KO is geweest).

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4884 stemmen

alexspyforever schreef:

Leuk dat je die van mij leest

Maar ik kom je tegenwoordig nergens meer tegen (ook niet op het forum) dus weet niet zo goed welke films je dan bedoelt, of misschien is het wat va langer geleden

Vraagje, ik bekeek ook even je top 10. Ik zie er vooral actie en geen horror in staan. Ik dacht dat jij zo een horrorfanaat was? Weet je trouwens dat er een actieposter KO gaande is (en een hororposter KO is geweest).

Ik heb er enkele uitgenomen die ik regelmatig tegenkom en wiens naam blijft hangen (en natuurlijk iets meer diepgang leggen in hun mening en niet kortweg "flutfilm" of "Keek wel lekker weg" schrijven). Maar mijn eigen blog en G+ (plus tig andere websites) nemen heel wat tijd in beslag zodanig dat ik op moviemeter niet meer zo actief ben. Dagelijks een bezoekje aan de site en trouw mijn recensie van gekeken films plaatsen doe ik wel nog. Raar dat je dat niet hebt gezien. En die top 10 heb ik ook al lang niet meer aangepast. En ja ik ben wel een horrorfanaat, maar tegenwoordig halen die niet meer dan 4/5 bij mij. Natuurlijk zou The Exorcist of Evil Dead in mijn Top-10 moeten staan, maar zoals ik al zei, geen tijd Ik heb ook met de avatar-KO meegedaan, wat trouwens plezant was, maar tijdsgebrek weerhoudt me om aan andere competities mee te doen !

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

ikkegoemikke schreef:

(quote)

Ik heb er enkele uitgenomen die ik regelmatig tegenkom en wiens naam blijft hangen (en natuurlijk iets meer diepgang leggen in hun mening en niet kortweg "flutfilm" of "Keek wel lekker weg" schrijven). Maar mijn eigen blog en G+ (plus tig andere websites) nemen heel wat tijd in beslag zodanig dat ik op moviemeter niet meer zo actief ben. Dagelijks een bezoekje aan de site en trouw mijn recensie van gekeken films plaatsen doe ik wel nog. Raar dat je dat niet hebt gezien. En die top 10 heb ik ook al lang niet meer aangepast. En ja ik ben wel een horrorfanaat, maar tegenwoordig halen die niet meer dan 4/5 bij mij. Natuurlijk zou The Exorcist of Evil Dead in mijn Top-10 moeten staan, maar zoals ik al zei, geen tijd Ik heb ook met de avatar-KO meegedaan, wat trouwens plezant was, maar tijdsgebrek weerhoudt me om aan andere competities mee te doen !

Hey ja nu snap ik het hoor

Ben ook wel actief op andere sites, schrijf ook recensies op imdb (en discussieer er ook op het horror board) en ben actief op andere niet-filmsites. Maar ik zie dat jij sowieso meer films kijkt dan ik en ook nogal wat recentere. Ik kijk eigenlijk niet zo veel recente films (ik heb nog zoveel oudere films te ontdekken haha) dus logisch dat ik je naam niet meer zo vaak zie opduiken

Ik probeer een film per dag te kijken maar als ik geen zin heb zal ik mezelf ook niet dwingen.

Ik hoor nogal wat uiteenlopende beoordelingen over de horror post 2010. Sommige zeggen dat er veel goeie bijzitten andere (en ik denk vooral de wat oudere generatie zoals jij en ik) vinden het teveel van hetzelfde, nogal mainstream geworden. Ik noem het een beetje de kick op jump scares generatie Ik zie dan bij films als Insidious, Conjuring (om maar 2 in mijn ogen flutfilms te noemen) ook veel namen opduiken waarvan ik denk tiens houdt die van horror? Maar die zie ik dan ook enkel bij recentere horror en niet bij de oudere stuff

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4884 stemmen

alexspyforever schreef:

Hey ja nu snap ik het hoor

Ben ook wel actief op andere sites, schrijf ook recensies op imdb (en discussieer er ook op het horror board) en ben actief op andere niet-filmsites. Maar ik zie dat jij sowieso meer films kijkt dan ik en ook nogal wat recentere. Ik kijk eigenlijk niet zo veel recente films (ik heb nog zoveel oudere films te ontdekken haha) dus logisch dat ik je naam niet meer zo vaak zie opduiken

Ik probeer een film per dag te kijken maar als ik geen zin heb zal ik mezelf ook niet dwingen.

Ik hoor nogal wat uiteenlopende beoordelingen over de horror post 2010. Sommige zeggen dat er veel goeie bijzitten andere (en ik denk vooral de wat oudere generatie zoals jij en ik) vinden het teveel van hetzelfde, nogal mainstream geworden. Ik noem het een beetje de kick op jump scares generatie Ik zie dan bij films als Insidious, Conjuring (om maar 2 in mijn ogen flutfilms te noemen) ook veel namen opduiken waarvan ik denk tiens houdt die van horror? Maar die zie ik dan ook enkel bij recentere horror en niet bij de oudere stuff

Een film per dag. Daar geraak ik niet aan En qua horror vind ik het de laatste tijd maar doorsnee. Behalve The Babadook, Spring,Starry Eyes en Wer. En ik zou ook wel oudere films willen kijken, maar er komt zoveel nieuws uit dat ik daar echt geen tijd meer voor heb. En telkens kijk ik een film en kom ik tot de conclusie dat ik die al eens heb gezien. In al die jaren fervent filmkijken, zijn er al ettelijke duizenden gepasseerd die ik onmogelijk allemaal kan onthouden

Onderhond

• 87594 berichten
  • 12839 stemmen

ikkegoemikke schreef:

Ik geeft toe dat ik voor Onderhond een ongekende bewondering heb, daar hij er in slaagt om in beperkte en doelgerichte bewoordingen zijn mening te omschrijven (ook al ben ik soms niet eens hiermee)

Dik compliment. Dank

soom

• 24919 berichten
  • 2751 stemmen

Onderhond schreef:

Dik compliment. Dank

Dat is nog eens wat anders dan telkens dezelfde discussie voeren waarom je Amerikaanse prut niets vind. Itt Aziatische fipms. Maar OH, jouw naam komt hier sowieso vaak voorbij !

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4884 stemmen

Onderhond schreef:

(quote)

Dik compliment. Dank

Ik heb een uitgesproken mening over films waarbij ik eerlijkheid nog altijd als maatstaf hanteer en soms wel eens tegen de algemene stroom in zwem (wat dan weer leuke reacties tot gevolg kan hebben). Dit compliment was het logisch gevolg van die eerlijkheid. Ik moest er echt geen moeite voor doen

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

ikkegoemikke

Misschien heb ik er nog niet zoveel van je recensies gelezen maar vind ze toch niet tegendraads, vaak nogal lang misschien is dat de reden dat ik ze niet volledig lees Maar vooral omdat ik niet veel nieuwere films kijk dus logisch dat ik je naam weinig zie passeren.

Maar het klinkt alsof je jezelf dwingt om vooral nieuwe films te kijken. Doe je dat dan nog voor het plezier vraag ik me dan af? Ook op zoveel andere websites zijn, het klinkt meer als werk dan ontspanning. Ik heb zoiets van tja als er toch weinig bijzonders uitkomt tegenwoordig dan wacht ik liever tot er een goed aantal zijn die ik wel kan smaken en kijk ze wel binnen een paar jaar

Nuja is mijn mening kan zijn dat je dat wel leuk allemaal leuk vindt zo druk bezig te zijn.

ikkegoemikke

• 3449 berichten
  • 4884 stemmen

alexspyforever schreef:

ikkegoemikke

Misschien heb ik er nog niet zoveel van je recensies gelezen maar vind ze toch niet tegendraads, vaak nogal lang misschien is dat de reden dat ik ze niet volledig lees Maar vooral omdat ik niet veel nieuwere films kijk dus logisch dat ik je naam weinig zie passeren.

Maar het klinkt alsof je jezelf dwingt om vooral nieuwe films te kijken. Doe je dat dan nog voor het plezier vraag ik me dan af? Ook op zoveel andere websites zijn, het klinkt meer als werk dan ontspanning. Ik heb zoiets van tja als er toch weinig bijzonders uitkomt tegenwoordig dan wacht ik liever tot er een goed aantal zijn die ik wel kan smaken en kijk ze wel binnen een paar jaar

Nuja is mijn mening kan zijn dat je dat wel leuk allemaal leuk vindt zo druk bezig te zijn.

Oei nee, mezelf dwingen om een film te kijken komt er zeker niet bij kijken. Het moment dat het aanvoelt als een lichte dwang of dat het precies werk is, dan haak ik af. Het moet nog plezant blijven. En ik heb zo'n allergische reactie op negatieve berichten over een film (meestal onbekende low-budget produkties) dat ik te nieuwsgierig ben om het links te laten liggen. In de meeste gevallen is het dan ook regelrechte crap, maar soms zitten er toch pareltjes tussen. En dat is het plezier dat ik dan vind in het kijken van zo'n film. En alleen blockbusters kijken is ook niet aan mij besteed. Het zijn die onbekende B-films en rariteiten die ik graag zie. En ik schrijf dan ook nog eens graag. Waarom ik dan op zoveel andere websites zit ? Ik vind het zonde dat die schrijfsels een beperkt aantal mensen bereiken. Dus verspreid ik het over meerdere websites Ik zal er niet beroemd door worden, maar de reacties die ik krijg strelen toch wel eens mijn ego

ibendb

• 5036 berichten
  • 3214 stemmen

Dying Rose schreef:

ibendb

Jonge man met al een heleboel films achter de kiezen. Als ik juist ben, heeft hij een voorliefde voor musical, wat niet meteen in mijn straatje is. Daarentegen heeft hij zijn voorkeur te pakken gekregen en weet hij op dat vlak goed waar hij over praat (lijkt me) en vind ik zijn recensies aangenaam lezen. Dat hij op zo'n leeftijd ook echt bezig is om op spelling en taal te letten, keur ik alleen maar goed.

Wauw, dit is geweldig om te lezen! Bedankt voor het compliment, Dying Rose!

HulkStrong

• 17 berichten
  • 0 stemmen

Momenteel volg ik:

Naomi Watts

Onderhond

HarmJanStegenga

omdat die best hun eigen visie lijken te hebben op films

PS: ik ben nog maar nieuw dus die lijst zal wel vlug groeien

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Nu ik bijna 2 jaar lid ben en 1 jaar actief bezig ben op MovieMeter zijn er uiteraard een paar mensen die ik volg, maar dan ook echt volg. Er zijn zat mensen die ik zo af en toe er tussen uit haal.

HALVE TAMME., uiteraard niet uit te sluiten. Man van weinig woorden maar, kijk vaak goede films die ik ook even mee snoep en dan op mijn lijstje zet. Handig!

alexspyforever, deze 'volgde' ik meer binnen MM voor al het gedoe. Nu volg ik hem nog op IMDb. Man zonder woorden maar, met veel horror klassiekers voor de jaren 2000. Ook leuk om een paar mee te snoepen die je misschien wel wat lijkt.

Film Pegasus, kijkt ook vaak films die me aanstaan. Om daarbij te lezen wat Stijn er van vind is een goede combinatie.

tattoobob, ja ook jou volg ik. Soms wel een kale zeurpiet maar, kijkt vaak horror's die me aanstaan en dan ook hupsakee op het lijstje komen.

Decec, misschien niet altijd even veel dat ik Decec volg maar echt een vrouw met weinig woorden, heldere recensies en zo geschreven dat je geen spoilers te zien krijgt. Prima recensies en vaak kun je er dan achter komen wat buiten het verhaal in Detail voor gelegd word, je te wachten staat.

Onderhond, toch iemand die ik al sinds het begin af aan volg en zo af en toe ook bezoek op zijn website. Vaak veel Aziatisch aanbod waardoor je buiten de Hollywood blockbusters ook een ander cultuur te zien krijg en ook daar neem ik wat van mee.

Dat zijn de leden die ik echt dagelijks bekijk of er nog wat nieuws is. Daarnaast, mocht ik mij vervelen blader ik soms ook door de meningen en dan doe ik dit meestal bij de volgende namen, sommige niet altijd even fijn maar, ook hun hebben vaak leuke films die zie even beschrijven waarvan ik ook kan zeggen, die neem ik mee.

gauke, Theunissen, scorsese, Ajax&Litmanen1 (verschrikkelijke naam dat Ajax........), RuudC, ipman-99 (is blijkbaar druk buiten de films om wat ook kan gebeuren) en VincentL.

Dit zijn namen die ik eens bezoek of ze wat mooie films hebben gekeken de afgelopen tijd maar, volg ik niet intensief!

alexspyforever

• 21517 berichten
  • 2328 stemmen

Bedankt Kondoro0614

Ik ga zoals je weet niet langer actief deelnemen hier op MovieMeter op de poster KO van Tamme na dan omdat ik het mee organiseer. Ik zal de mensen die me quoten en taggen nog wel van antwoord dienen indien dat nodig is

Maar voor de rest zal ik me niet meer met de zaken bemoeien hier.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Dk2008 schreef:

Ik volg niet echt gebruikers. Ik kijk meestal films van hetzelfde genre, daarom kom ik ook vaak dezelfde gebruikers tegen. Ik kijk soms ook wel een heel ander genre en ik zie gelijk een heleboel andere namen.

Wel let ik vaak op wat bepaalde gebruikers stemmen. Meestal weet ik toch wel een beetje van zijn of haar smaak en dat klopt dan vaak aardig. Dus vooral stemmen zou ik zeggen, hoog of laag maakt me verder niet zo uit.

Dat is bij mij nog steeds zo. Ik vond de opmerking "eenmansfractie" in het top 1000-project dan ook wel treffend. Verder baseer ik me op de hoe de site is ontstaan.

Door groeiende kritiek op zijn mening, en na vragen of er door anderen ook niet eens wat neergezet kon worden, begon het idee te groeien om de site uit te breiden.

Ik vind het gewoon leuk om te schrijven over wat ik van de film vind en een lijstje te plaatsen o.i.d., vind ik ook leuk.

Hoe mensen nu omgaan met bijvoorbeeld het stemmen of wat ze van de site vinden. Blijft ook interessant. Verder dan onderwerp films of site, ga ik meestal ook niet. Wat betreft het eerste, kritiek op iemands mening, nee daar zou ik nooit een account voor hebben aangemaakt. Verder ben ik hier niet om vrienden te maken. Hoewel ik denk dat ik met de meeste mensen gewoon goed kan opschieten/danwel ken ze niet.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.