• 15.747 nieuwsartikelen
  • 177.946 films
  • 12.204 series
  • 33.972 seizoenen
  • 646.938 acteurs
  • 198.982 gebruikers
  • 9.370.640 stemmen

Welke gebruiker volg je graag en waarom?

zoeken in:

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Heb je wel snel gedaan. Heeft bij mij lang geduurd voordat ik een beetje wist wie, wie is. En de meeste ken ik nog niet.

Ik kijk wel vaak wat voor stem Onderhond, stinissen en ags50 bij de film hebben neergezet. Want die hebben veel stemmen en kom ze vaak tegen bij films. Vaak klopt het maar lang niet altijd.

stinissen (crew films & series)

• 23435 berichten
  • 76919 stemmen

Dk2008 schreef:

Heb je wel snel gedaan. Heeft bij mij lang geduurd voordat ik een beetje wist wie, wie is. En de meeste ken ik nog niet.

Ik kijk wel vaak wat voor stem Onderhond, stinissen en ags50 bij de film hebben neergezet. Want die hebben veel stemmen en kom ze vaak tegen bij films. Vaak klopt het maar lang niet altijd.

Ik volg jou ook Dick2008 ook voor de Duitstalige films en je leuke meningen.

Elineloves

• 24071 berichten
  • 3630 stemmen

Confusie schreef:

Elineloves is de max.

In een alternatieve werkelijkheid zou ik wellicht onder haar raam gaan staan met een roosje en een lied.

Haha, zolang het niet vroeg in de ochtend zou zijn zou het me nieuwsgierig maken. ?

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Insignificance. Heeft een goede smaak. En kan mooi schrijven, soms bijna poëtisch.

Confusie

• 667 berichten
  • 0 stemmen

Elineloves schreef:

(quote)

Haha, zolang het niet vroeg in de ochtend zou zijn zou het me nieuwsgierig maken. ?

Kijk maar uit. Nieuwsgierigheid is altijd een mooi begin.

Ik zou jou wel gek kunnen maken.

Zou waarschijnlijk zoiets doen:

Further Than We've Gone - Captain Beefheart & His Magic Band - YouTube

Compleet met bezwerende gitaarsolo.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Nu weer ontopic svp.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Helaas is IP-Man99 verbannen van MovieMeter en kan hem dus helaas niet meer volgen. Weet ook niet of hij buiten MM om een account heeft. Jammer, maar moet het zonder zijn leuke recensies doen. De rest volg ik nog gewoon, en dat blijf ik met plezier doen.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Kondoro schreef:

Helaas is IP-Man99 verbannen van MovieMeter en kan hem dus helaas niet meer volgen.

Ik volg hem niet, maar lees vaak wel zijn recensies. Jammer dat hij is gebanned want hij heeft ongeveer dezelfde smaak als ik... Maar ja, dan had hij de regels niet aan zijn laars moeten lappen...

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Alexander1900 schreef:

(quote)

Ik volg hem niet, maar lees vaak wel zijn recensies. Jammer dat hij is gebanned want hij heeft ongeveer dezelfde smaak als ik... Maar ja, dan had hij de regels niet aan zijn laars moeten lappen...

Inderdaad, waarschijnlijk eigen schuld dikke bult!

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

Ik vond zijn enthousiasme wel geinig, maar ik hou persoonlijk niet zo van berichten die volstaan met !!!!!!!!! en tig smileys.

Alexander1900

• 1708 berichten
  • 563 stemmen

Als we heel lief doen tegen de mods dan wordt hij misschien wel weer tevoorschijn getoverd.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Alexander1900 schreef:

Als we heel lief doen tegen de mods dan wordt hij misschien wel weer tevoorschijn getoverd.

Waarom? Als hij echt graag terug wilt moet hij er zelf maar voor zorgen, wat dat betreft zijn er nog genoeg gebruikers om te volgen die de zelfde kant opgaan. Vind het alleen zonde want hij kwam vaak wel met films aangezet die me wat leken.

TornadoEF5

• 5616 berichten
  • 1726 stemmen

Regelmatig wat mensen hoor.

DVD-T

Zwolle84

Arno

John Milton

zijn er wel die ik wel eens volg, uit interesse of omdat de films die zij graag zien overeenstemmen met de mijne. Verder zal ik onbewust wel meer mensen volgen. Teejey en sanderpuntcom misschien ook wel omdat ze nog jong zijn, net zoals ik.

Dk2008

• 11166 berichten
  • 788 stemmen

Dk2008 schreef:

BenicioDelToro al een tijdje niet meer actief. Jammer. Ik vind vrouwen over het algemeen wat vriendelijker in hun uitlatingen over films, cast...

Wat dat betreft mag Calimer@ ook wel weer terugkomen. (Maar zal wel niet).

BenicioDelToro Ik zag in het RIP-topic weer je naam.

Glacius

• 4297 berichten
  • 3030 stemmen

Glacius schreef:

Onderhond

Naomi Watts

The One Ring

Reinbo (in het verleden)

Animosh

Vast nog wel een aantal die ik vergeten ben. Volgen is echter een groot woord, maar het zijn wel meningen waaraan ik meer waarde hecht.

Eigenlijk niet echt veranderd. De reacties van de moviemeter crew check ik meestal ook wel als die er tussen staan. Verder, Theunissen en John Milton ook wel.

BenicioDelToro

• 4178 berichten
  • 1391 stemmen

Dk2008 schreef:

(quote)

BenicioDelToro Ik zag in het RIP-topic weer je naam.

Hey! Ja, ik ben terug van weggeweest. Doet me wel wat om te lezen dat ik gemist werd. Heb jullie ook wel een beetje gemist hoor, maar ja thuis is het druk met twee kleine kindjes.

kappeuter (crew films)

• 74672 berichten
  • 5981 stemmen

Trollbericht verwijderd.

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

waar is pippo il buffone toch? ik mis zijn sleazy recensies so much.

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

Me too! Jammer dat hij zijn recensies ook niet gemarkeerd heeft als recensie, maar soms kom je er per toeval weer eentje tegen en dan denk je: ooh Pippo ...

mikey

• 28986 berichten
  • 5136 stemmen

ik las net deze: Cosa Avete Fatto a Solange? (1972)

hilarisch

de grunt

• 4336 berichten
  • 1576 stemmen

" De tsjikkies in deze film worden gepenetreerd op een ongenadige wijze "

die woordkeuzes van pippo ... En bij hem komt het niet gemaakt of gewichtig over. Zijn interessante facts en trivia blijven ook ongeëvenaard!

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Sinds kort IH88, veel films gemeen.

En Fonzzz002. Op MM nog niet zoveel meningen maar ik zie zijn reviews en ik vind het een mooie start, ga zo door dan heeft MM weer wat mooie reviews te danken aan Fonzzz002.

606

• 23876 berichten
  • 12263 stemmen

Laatst las ik een hele mooie recensie van TornadoEF5

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

Of ik voorheen niet oplette of dat hij actiever is geworden weet ik niet, maar tbouwh valt me de laatste tijd in positieve zin op. Ben het uiteraard niet altijd met hem eens, maar fijn om iemand met goed onderbouwde meningen erbij te hebben naast al die 1-woordsrecensies die steeds meer de norm worden. En we zijn opvallend vaak met dezelfde films bezig, zoals vanavond Inland Empire ((poging tot) review volgt zo dadelijk).

tbouwh

• 5809 berichten
  • 5400 stemmen

Zwolle84 schreef:

Of ik voorheen niet oplette of dat hij actiever is geworden weet ik niet, maar tbouwh valt me de laatste tijd in positieve zin op. Ben het uiteraard niet altijd met hem eens, maar fijn om iemand met goed onderbouwde meningen erbij te hebben naast al die 1-woordsrecensies die steeds meer de norm worden. En we zijn opvallend vaak met dezelfde films bezig, zoals vanavond Inland Empire ((poging tot) review volgt zo dadelijk).

Dank voor het compliment of ik echt veel actiever ben geworden weet ik niet (de twee jaar hiervoor zag en recenseerde ik ook relatief veel), maar door mijn bioscoopabonnement zie ik vrijwel alle interessante films direct daar, en daarnaast ben ik op het forum nu ook iets actiever. Dat zal schelen:)

Ook ben ik pas een tijdje terug nauwkeuriger gaan letten op m'n formuleringen bij het opstellen van meningen. Dat is vooral een persoonlijke behoefte geweest, aangezien het me te vaak opviel dat ik niet verder kwam dan weinig genuanceerde opsommingen van wat ik goed en slecht vond. Staat nu ook allemaal een stuk leuker op m'n eigen website

En dat we/dat users het vaak zat oneens zijn beschouw ik juist als een mooi uitgangspunt voor evt. discussie. Ik lees liever de recensie van iemand die 2 sterren afwijkt maar een goed stuk schrijft, dan iemand die dezelfde stem als ik uitdeelt, maar daarbij in twee zinnen iets neerkalkt dat weinig betekenis draagt.

Inland Empire kijken gister was gepland (dat moest wel even, voor die drie uur), dat tegelijk kijken was stom (maar wel leuk) toeval:) zeker omdat je laatst nog die kijktip meegaf.

tbouwh

• 5809 berichten
  • 5400 stemmen

Dan zal ik zelf ook even mijn bijdrage geven; ik volg ook graag users die de gewoonte hebben hun recensies in leuke, duidelijk geformuleerde en onderbouwde stukjes te delen. Daarbij is het ook leuk als filmvoorkeuren worden gedeeld, maar dit zie ik niet als een vereiste. Als ik een film sterk vind en een ander kraakt hem af, vind ik dat juist interessant om te lezen, als de argumenten maar steek houden en ik me enigszins in de denkwijze kan inleven.

Zo volg ik graag mjk87 en Onderhond vanwege hun ongezouten, en meestal prima onderbouwde stukken. Bovengetekende, Zwolle84 lijkt net als ik een voorliefde te hebben voor filmstijlen waarin vorm (zij het kleurgebruik, zij het setting, zij het sferische muziek) de boventoon kan voeren. Daarnaast lees ik ook zijn recensies altijd graag. John Milton schrijft sterk, is erg actief op de site en heeft duidelijk enige kennis van de (film)geschiedenis en van filmtechnische aspecten, dus zijn mening doet er voor mij vaak toe. Als laatste noem ik graag Ajax&Litmanen1, die zijn stukken ook met zichtbaar plezier schrijft. Ik lees zijn recensies altijd graag door, óók als ik me qua cijfer in andere regionen ophoud.

The Oceanic Six

• 60517 berichten
  • 4107 stemmen

tbouwh schreef:

Als laatste noem ik graag Ajax&Litmanen1, die zijn stukken ook met zichtbaar plezier schrijft. Ik lees zijn recensies altijd graag door, óók als ik me qua cijfer in andere regionen ophoud.

Prettig om te lezen. Dan schrijf ik de stukjes niet voor niets. Meestal schrijf ik vanuit de emotie en het gevoel, wat een film met me deed in de beleving. De technische details laat ik aan anderen over.

Ik lees jouw reviews overigens ook altijd, de reden is hierboven al benoemd. Erg prettige stijl en inhoudelijk uitstekend.

Zwolle84

• 8022 berichten
  • 0 stemmen

tbouwh schreef:

(quote)

Inland Empire kijken gister was gepland (dat moest wel even, voor die drie uur), dat tegelijk kijken was stom (maar wel leuk) toeval:) zeker omdat je laatst nog die kijktip meegaf.

Oh ja, sorry nog daarvoor.

Kondoro

• 11519 berichten
  • 2861 stemmen

Ben nu al een paar dagen bezig met het doorspitten van de reviews van Alathir. Ik zie daar ook vaak een leuke recensie en ik denk dat als hij zo door gaat dat we dan nog mooie reviews van hem kunnen verwachten.

(verwijderd)

• 1480 berichten
  • 0 stemmen

Ik lees ze toevallig ook graag, en niet alleen vanwege zijn/jouw avatar en nummer 2 positie in je top-10.

In het algemeen volg ik graag gebruikers die ik vaak tegenkom bij films die ik zelf ook bekijk/interessant vind logischerwijs, die een goede (of bijzondere) smaak hebben en die schrijven op een mooie maar niet te filosofische manier: John Milton, Zwolle84, TornadoEF5, horizons, de grunt, IH88, en ik vergeet er vast nog een paar.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.