- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Welkom! Mooie top 10 ook. Leuk om Paris Texas eens aan te treffen in een top 10.
Koos
-
- 308 berichten
- 2255 stemmen
Ik moet zeggen die van jou is ook niet verkeerd, allemaal films die bij mij erg hoog staan, zie dat je my darling clementine hebt gezien, net gekocht, ben benieuwd!!!
The One Ring
-
- 29974 berichten
- 4109 stemmen
Ik moet zeggen die van jou is ook niet verkeerd, allemaal films die bij mij erg hoog staan, zie dat je my darling clementine hebt gezien, net gekocht, ben benieuwd!!!
Erg bijzondere film. Veel plezier ermee 
mr grieves
-
- 6 berichten
- 16 stemmen
Hallo iedereen, ik ben Thomas. Sinds vorige zomer ben ik wat meer films gaan zien want ik had wat men noemt "een gat in mijn cultuur", en ik wilde die wat dichten. Dus een filmkenner ben ik verrevan. Mijn andere hobby's zijn muziek luisteren, scouts en uitgaan
. Ik woon meestal in Heverlee (bij Leuven), aangezien ik daar geografie studeer aan de KUL. In het weekend en tijdens de blok (nu dus) en vakantie woon ik bij mijn ouders in Heusden-Zolder.
Voila, da's genoeg gezevert over mij denk ik zo
.
ThaMovieVoter
-
- 3637 berichten
- 2261 stemmen
Welkom voor iedereen die dit jaar nieuw is. 
Tribal Gathering
-
- 57 berichten
- 1363 stemmen
Hallo allemaal, ik ben Gerwin
Ik ben over komen waaien van Musicmeter. Sinds de invoering van het DVD tijdperk ben ik me behalve voor muziek ook voor films gaan interesseren en ik heb inmiddels een aardige collectie opgebouwd.
Mijn favoriete films komen voornamelijk uit de laatste 25 jaar. Qua genres is mijn kennis vrij breed maar niet erg diep.
Hopelijk kan ik wat aardige tips opdoen en er zelf ook toe bijdragen dat anderen wat aan mij hebben.
soom
-
- 24922 berichten
- 2754 stemmen
Welkom en erg veel plezier hier, Gerwin.
GerwinF
-
- 1643 berichten
- 0 stemmen
Hey mede naamgenoot! Kan ik niet al te vaak zeggen. 
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Hallo Gerwin uit Ruinen dat Hoogeveen wordt. Welkom.