- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
Eithne
-
- 14 berichten
- 152 stemmen
Hallo allemaal,ben dus ook nieuw hier.
Amanda is mijn echte naam en ben 15 jaar.
Ben al een tijdje op dit forum aan het rondkijken,maar nog nooit aangemeld.
En mijn hobby's zijn oa.:
Film kijken,muziek luisteren&spelen (piano) en ik zit ook nogal vaak achter de pc op verschillende fora 
Dit was het wel zo'n beetje,ik wil iedereen ook nog een gelukkig 2007 wensen!
Groetjes
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7984 stemmen
En ook een warm welkom natuurlijk voor Davey en Amanda!
Piovan
-
- 24 berichten
- 75 stemmen
Hoi allemaal,
Mijn echte naam is Bas en ben 17 jaar oud, en woonachtend in Limburg.
Ik heb me hier aangemeld, omdat ik steeds hier terechtkwam als ik informatie over films moest hebben, en dus heb ik me vandaag aangemeld, en al wat films van me toegevoegd.
Mijn hobbies zijn voornamelijk films, naast dat speel ik graag games, fora's en soms uitgaan.
Mijn favoriete films zijn Fight Club, prachtige film, al vaak gezien. Running Scared, goed verhaal en bovendien erg spannend, en als laatste Lock, Stock and two smoking barrels.
Als laatste wil ik nog iedereen een gezond, gelukkig en liefdevol 2007 wensen, en dat er nog maar veel mooie films mogen uitkomen.
Mvg,
Bas
merlijns sikje
-
- 147 berichten
- 136 stemmen
welkom Bas, Ethine, Davey, Ruudje, Naomi, Thomas,
lordsnoopy
-
- 2949 berichten
- 2245 stemmen
Welkom Davey, Amanda en Bas
Jullie ook een gelukkig 2007 gewenst, dat jullie veel plezier op MovieMeter mogen beleven 
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
muziek luisteren&spelen (piano)
gaaf! Piano is het mooiste instrument wat er bestaat. Ik heb het ook altijd willen leren, maar nooit gedaan. Heb ik echt spijt van...
Ruudje
-
- 917 berichten
- 4499 stemmen
Bedankt voor dit hartelijke ontvangst !
kos
-
- 46714 berichten
- 8870 stemmen
gaaf! Piano is het mooiste instrument wat er bestaat. Ik heb het ook altijd willen leren, maar nooit gedaan. Heb ik echt spijt van...
Maar nooit te oud om te leren toch?
U-96
-
- 11875 berichten
- 2087 stemmen
Klopt. Bij piano spelen heb ik toch zo het idee dat het iets is wat je vanaf je kinderjaren moet hebben gedaan om het echt goed te kunnen. Niet dat dat mijn doel zou zijn, maarja... het kan inderdaad altijd nog.
Als ik het ga doen, dan wil ik er ook veel tijd in steken, maar dat heb ik dus niet. Piano ben ik wel van plan aan te schaffen als ik op mezelf ga wonen. (gaap)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 berichten
- 1042 stemmen
Welkom Naomi, Thomas, Ruud, Davey, Amanda en Bas! Een prettige MM-verslaving toegewenst 
dafoefan
-
- 373 berichten
- 1519 stemmen
Hartelijk welkom allemaal!
Hopelijk hebben jullie het naar je zin op Moviemeter.
Groet Dafoefan (Gerard)
Koos
-
- 308 berichten
- 2255 stemmen
Goede dag allemaal! Dit is toch wel een mooi/ warm forumpje hier
Kzal me dan ook maar eens voorstellen, nu ik zag dat mijn huisgenoot Ruudje zichzelf 2 paginas terug ook al heeft voorgesteld!
Naam: Koos
Leeftijd: 22
Opleiding: Investment Analysis Tilburg (master)
Vrije tijd: Film (en Moviemeter!), Chillen
Beste Film: Lost in Translation
Wat is verder kwijt wil: Nah dat weet ik ook niet, maar ik heb igg op zoveel mogelijk film gestemd (nu op 1462) die ik heb gezien, hen ook aan een lijst begonnen met met al mijn film op dvd.. Kortom met deze mogelijkheden en misschillende forums etc is moviemeter een fantastische site!
De groeten!