- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Even voorstellen
Even voorstellen
roger
-
- 206 berichten
- 55 stemmen
Hoewel ik al wee ruim twee jaar op dit forum rondzwerf en dat iedere dag, heb ik me nog niet voorgesteld.
Mijn naam is Roger Esser, 38 jaar oud en wonende in het Limburgse Landgraaf (voor de kenner: in Schaesberg). Ik heb na mijn VWO, in Maastricht rechten gestudeerd. Heb inmiddels 12 jaar beroepservaring opgedaan maar helaas al weer twee jaar werkzoekend.
Ik speel graag spelletjes. Is het niet op deze site dan is het wel in de biljartvereniging (poolbiljart) waar ik 2e klasse speel. Verder ben ik gek op kaarten en aldus speel ik 2 a 3 keer per week klaverjassen (maar dan met iets andere regels, hier noemen we dat "kwajongen"), toepen en pandoeren.
Af en toe schaak ik nog wat op zondagmiddag en iedere maandagavond neem ik in Heerlen deel aan de Murphy's Quiznight in Heerlen. Andere spelletjesfreaks kennen deze quiz wellicht. Tot voor kort heette dit The Jameson Quiznight. Met mijn team genaamd De Bokken, scoren we heel goed en hebben we vorig jaar nog deelgenomen aan de landelijke finale/kampioenschappen. Een verdienstelijke 14e plaats (van de 101 teams) en slechts 6 punten verwijders van de winnaar, viel ons ten deel.
Mijn smaak qua films is vrij breed. Ik hou van de klassiekers, zeg maar de top 100 van IMDB maar kijk ook graag de betere actiefilm maar net zo goed een arthouse film. Momenteel merk ik dat ik graag films uit de jaren zeventig bekijk.
Mijn stemgedrag op films is trouwens zeer onregelmatig. Ik moet nog honderden zo niet duizenden films beoordelen ondanks dat ik ze al gezien heb.
Mijn dvd's koop ik meestal in een winkel en vaak is dat in Heerlen bij Van Leest of de Mediamarkt. De Free Record Shop is iets minder. Ondanks dat ze weinig films hebben, ga ik ook regelmatig naar de Moviestore. In een videotheek kwam ik tot voor kort bijna nooit. Nu er sinds vorig jaar een op 150meter van mijn woning is, komt daat langzaam verandering in.
Wanneer er nog meer mensen uit de regio Heerlen/Landgraaf e.o. zijn op dit forum, mail me dan eens pm. Misschien kunnen we elkaar wat films uitlenen.
U-96
-
- 11875 berichten
- 2082 stemmen
Spreek je Roger uit als Rosjee (ofzo) of net zoals Roger Moore?
Remi
-
- 6720 berichten
- 0 stemmen
Laat ik me dan ook maar even voorstellen.. Beter laat dan nooit
, want ik zit hier ook al sinds '24 April 2004'... 
Mijn naam is 'Remi Brummer' en ik ben 18 jaar en ik woon in 'Vlaardingen' omg. Rotterdam.
Ik heb Helpende Welzijn gedaan en afgerond en ben nu bezig met 'SPW 3', eerste jaar.
Ik ben echt van films gaan houden toen ik 14 jaar was. Dat is gekomen door de acteur 'Jim Carrey' Omdat ik helemaal fan van hem ben/was... Maar toen hij in 'The Truman Show' speelde, wilde ik wel weten hoe andere acteurs acteren in bepaalde films.
Dvd's sparen ben ik mee begonnen toen ik 13 was, mijn eerste dvd was toen 'South Park: Bigger, Longer & Uncut'
Toen begon ik langzamerhand met dvd's kopen die ik eerst op video had, nu koop ik ze omdat ik ze nog wil zien, gewoon wil hebben, of gewoon om te kijken hoe het is.
Ik ga minimaal 1 keer per week naar de bioscoop (Heerlijk, zo'n Pathe Unlimited
), en ook minstens een keer per week naar de videotheek. (Heerlijk, ouders die ook van films houden
).
Mijn verdere hobby's zijn cabaret. Ik treed regelmatig op als cabaretier in cafe's in Vlaardingen en ik doe elk jaar mee met het "ROC Talentendag" waarvan ik 2 jaar geleden 3e ben geworden van 50 leerlingen 
Ook hou ik erg van spelletjes, zoals 'Quake 3 Arena', maar ook van 'Monkey Island' & Strategie spellen.
Mijn smaak voor films is erg groot. Ik kijk graag komedies, het liefst zo droog en flauw mogelijk. Maar ook maffiafilms... Ik moet wel zeggen.. Dat zijn net olijven, ik moest leren om ervan te houden 
Ook hou ik van thrillers, maar meer van psychologische thrillers... Ik hou niet zo van actiefilms. Tenminste, het boeit mij niet zo... Bijvoorbeeld 'Rambo' vind ik helemaal niks... 
Dit is een kleine informatiebron van mij 
Maar neem gerust contact met me op, als je dat wilt, tenminste...
En hopelijk was dit een beetje boeiend om te lezen voor jullie 
Greetz
Remi
roger
-
- 206 berichten
- 55 stemmen
Mijn ouders vonden franse namen mooi zodat er na mij (fonetisch: roochee) mijn zus Yvonne en mijn broer Marcel werden genoemd.
D-ark
-
- 1755 berichten
- 420 stemmen
Hoi ik heet Joost(D-ark) Ik ben al redelijk bekend op deze site en meschein ken je nog mijn vorige acount lizard>
Ik hou natuurlijk van films kijken en gamen.
En mijn muziek is radiohead weezer en the red hto chillie pepers.

mikey
-
- 28996 berichten
- 5146 stemmen
Heb je je lizard stemmen wel verwijderd? 
D-ark
-
- 1755 berichten
- 420 stemmen
Heb je je lizard stemmen wel verwijderd? 
Nee ik ben zijn wachtwoord kwijt en het wachtwoord van zijn email dom he 
mikey
-
- 28996 berichten
- 5146 stemmen
ow? kan een mod niet in je account breken? om een nieuw wachtwoord te maken bijvoorbeeld?
kos
-
- 46702 berichten
- 8860 stemmen
Een mod zal zeker wel die vorige acount leeghalen.
gebeurt me tegenwoordig iets te vaak dat users nog maar een account aanmaken. Niet zo best, geef dan op z'n minst aan dat je oude account niet meer gebruikt wordt. Dubbel stemmen zijn we niet zo blij mee hier.
pooketsleppa
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Dag mensen, sinds vandaag eindelijk MM lid. Ik ben vooral fan van filmhuis films, dus meer de films met iets meer inhoud dan een doorsnee actiefilm. Ik hoop op deze site mijn mening/ visie op films te kunnen delen met jullie, zodat mijn horizon ook wat breder wordt. Wie weet kun je je eigen voorliefde voor andere films overbrengen.. 
In ieder geval, ik ben benieuwd. Tjow! 
ROOSKY
-
- 29923 berichten
- 7971 stemmen
Welkom en have fun op deze mooie site!
Werwolf
-
- 4604 berichten
- 1197 stemmen
Welkom, je filmsmaak komt in ieder geval overeen!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Behouden MM-vaart, pooketsleppa
Materny
-
- 10188 berichten
- 1026 stemmen
Welkom en veel plezier natuurlijk....... 
The Moviefreak
-
- 76 berichten
- 71 stemmen
Hoi,
Ik ben Vincent, 14 jaar (jong) en ik heb me ingescheven om over films te praten 
jimbo79
-
- 274 berichten
- 3438 stemmen
hey wou me voorstellen
ben 27 uit antwerpen
ben echte filmfreak vooral cultfilms
heb ongeveer 500 films in verzameling en zoek hier ook mensen die geinteresseerd zijn in cult enrariteiten
voor de rest moet je me maar contacteren
grtz
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Dag Vincent & jimbo79. Wees welgekomen.