menu

De Site / Gebruikers / Ambities op MovieMeter

zoeken in:
Europese films schrikken met niet af.
Oude Italiaanse zooi in de top250 ben ik wel curieus naar. Zelfde voor Bergman.
En van Spanje ken ik enkel Mar Adentro, en die is echt prachtig

Oude zwart/wit films moet je nuanceren. Ik ben eerder bang voor een bepaalde oude kleurenfilm: Gone With The Wind (1939). Ik hou mijn hart vast. Of een film al dan niet in kleur stoort me niet. Van mijn part mogen ze nu zelf zwart-wits maken (Schindler's list deed het toch goed?).

Westerns moet je echt niet bang van zijn Kijk maar snel eens naar The Good, The Bad, The Ugly en Once Upon a Time in the West.

En films langer dan 2u? Hoh. Ik heb gisteren naar spartacus (198min) gekeken, en die film leek niet langer dan 2u te duren. De meeste goede films duren ook langer volgens mij.

AGE-411 schreef:
Europese films schrikken met niet af.
Oude Italiaanse zooi in de top250 ben ik wel curieus naar. Zelfde voor Bergman.
En van Spanje ken ik enkel Mar Adentro, en die is echt prachtig

Oude zwart/wit films moet je nuanceren. Ik ben eerder bang voor een bepaalde oude kleurenfilm: Gone With The Wind (1939). Ik hou mijn hart vast. Of een film al dan niet in kleur stoort me niet. Van mijn part mogen ze nu zelf zwart-wits maken (Schindler's list deed het toch goed?).

Westerns moet je echt niet bang van zijn Kijk maar snel eens naar The Good, The Bad, The Ugly en Once Upon a Time in the West.

En films langer dan 2u? Hoh. Ik heb gisteren naar spartacus (198min) gekeken, en die film leek niet langer dan 2u te duren. De meeste goede films duren ook langer volgens mij.

Er zijn wel altijd uitzonderingen natuurlijk.

Ik kijk ook wel eens een Italiaanse of Spaanse, maar dan moet het wel horror zijn graag.

Een oude kleurfilm lijkt me inderdaad nog erger, maar ik ga binnenkort Psycho en The Birds eens bekijken van Hitchcock. Wellicht dat het zwart witte me niet stoort. En ik zei ook speel 'oude' zwart films, want modernere films als Schindler en Sin City vallen wel in de smaak.

The Good, The Bad and the Ugly heb ik gezien en vond ik erg goed. Maar ik had het over films waar ik tegen op kijk, niet films die ik niet leuk vind, want achteraf kan de film zo maar eens heel goed zijn. Heb er ongeveer drie jaar over gedaan om hem eindelijk eens op te zetten.

En films langer dan 2 uur moet ik gewoon zin in hebben, vooral als de film je niet meteen erg aanspreekt, maar toch een keer wilt zien. Tuurlijk zijn er veel goede films die lang duren, maar de meeste? Dat is geen feit denk ik, maar een kwestie van smaak

- Niet geband worden.
- Meer meetings bijwonen
- Alle belangrijke, actieve gebruikers leren kennen, ghehe
- Doorgaan met stukken schrijven zoals ik dat doe.
- Film blijven kijken, of ik nu wel of niet ooit geband word !!

soom schreef:
- Niet geband worden.
- Meer meetings bijwonen
- Alle belangrijke, actieve gebruikers leren kennen, ghehe
- Doorgaan met stukken schrijven zoals ik dat doe.
- Film blijven kijken, of ik nu wel of niet ooit geband word !!

Waarom zou je geband worden?
Dat privilege is er enkel voor alom gerespecteerde leden

Soom en bannen? Haha! Die moet ik nog zien.

AGE-411 schreef:
Ik heb eigenlijk schrik voor dat aziatische gedoe. Spreekt me weinig of niet aan (zelfde voor het Franse, ik kan die talen niet horen).

Hier nog zo een, ik had het vroeger ook. Al moet ik nu zeggen dat Franse (horror) films een passie beginnen te worden. Had er vroeger niet veel mee, maar ik ben telkens opnieuw positief verrast. Het aziatische staat mij wel nog tegen, maar wellicht moet ik deze ook eens een kans geven. Dan zou ik wel beginnen met tips van users als bijvoorbeeld jeroentjuhhhh te kijken, want hij heeft me al vaker filmtips gegeven waar ik achteraf erg blij mee was.

speranza
AGE-411 schreef:
(quote)

Waarom zou je geband worden?
Dat privilege is er enkel voor alom gerespecteerde leden

riesma schreef:
Soom en bannen? Haha! Die moet ik nog zien.
Nou... Ik ben wel iemand die soms een beetje veel bezig is met troll berichten. Vandaar ...

Don Dijk
Wat zei je?

Off-topic verwijderd.

ace leader
Ik heb niet echt ambities, mij maakt het niet uit hoeveel stemmen/berichten ik plaats. Ik kijk gewoon de films die ik wil zien .

Film Pegasus (moderator)
Ik hoop hier nog wel een tijdje te zitten en vooral veel (uiteraard goeie) tips op te doen. Dat is me de voorbije jaren toch regelmatig gelukt. Ook wil ik m'n aantal 'meningen' bij films wat verhogen en hopelijk ooit bij elke film waar ik op gestemd heb iets geschreven te hebben.

In elk geval geen enkele tijdsgebonden ambitie, het zijn de films zelf die vooral centraal staan. En ik heb ook nog een leven naast moviemeter. Lijstjes als top 250 bekijken is ook niet helemaal mijn ding. Ik zal die lijstjes wel doorlopen, maar meer op tips op te doen. Niet om per se heel de lijst gezien te hebben. Kan je op het einde van de rit zeggen dat je het hele lijstje gezien hebt, maar heb je wel een reeks slechte films doorworsteld die totaal je ding niet zijn.

Enige lijst die ik een beetje in de gaten houd, is de TSP Quintessentail Noir Films.

- 1000 stemmen (vooral horror films en thrillers, en dan moet ik nog behoorlijk veel films zien.)
- 100 goede, lange meningen schrijven.
Voor de rest heb ik niet echt ambitie's, ik geniet gewoon van de site en zie wel wat ervan komt.

Skycrawler
Nomak schreef:
Ik heb totaal geen ambities op MovieMeter. Mijlpalen interesseren me niets, daar denk ik totaal niet bij na. En vooral zoiets als de top 250 volledig gezien hebben zegt me niets. Daar ga ik mijn tijd echt niet aan verspillen.

Gewoon fijn wat films kijken, stemmen uitbrengen en een berichtje erbij plaatsen, en af en toe eens een film toevoegen.

Zeer eens met Nomak. Movie Meter dient voor mij slechts als tijdelijk vermaak. Ik heb niet de ambitie om hier vrienden te maken, te promoveren tot crewlid of moderator of bij te dragen aan de site door middel van het toevoegen van onbekende films of het plaatsen van ellenlange meningen.

Zoals Nomak ook al terecht aanhaalde vind ik elkander feliciteren met het behalen van een bepaald aantal stemmen of berichten op Movie Meter compleet nutteloos en alle films kijken uit de top/flop/tip 250 verspilde moeite. Alsof ik niks beters te doen heb.

Dick2008
Mag ik even off-topic?

Veel films toevoegen vind ik nog wel een felicitatie waard, anders kan je ook niet stemmen of berichten plaatsen en onbekende films verruimen je smaak. Verder ben ik het wel eens, allerlei verplichtingen opleggen, films kijken is toch een vrijetijdsbesteding?, tenzij je van beroep recensent bent of zoiets. Berichten over "bans vermijden" snap ik ook niet helemaal, iedereen gaat wel eens te ver .... maar wat dat verder met ambitie te maken heeft.

Ook ben ik het wel eens met Brix. "De reden van je aanwezigheid" op moviemeter klinkt toch wel anders dan "ambities". Gewoon een beetje op de hoogte blijven dus wat mensen van diverse films vinden, tijden veranderen en smaken ook. Bepaalde users te "vriend" houden en andere users "mijden". Dus ook een beetje ervaring opdoen in communicatie.

Ik vind het persoonlijk wel leuk om een lijst als de top250 in mijn kast te hebben staan en dan proberen elke keer naar koopjes te zoeken van best lastig te vinden films.

Skycrawler schreef:
(quote)

Zeer eens met Nomak. Movie Meter dient voor mij slechts als tijdelijk vermaak. Ik heb niet de ambitie om hier vrienden te maken, te promoveren tot crewlid of moderator of bij te dragen aan de site door middel van het toevoegen van onbekende films of het plaatsen van ellenlange meningen.

Zoals Nomak ook al terecht aanhaalde vind ik elkander feliciteren met het behalen van een bepaald aantal stemmen of berichten op Movie Meter compleet nutteloos en alle films kijken uit de top/flop/tip 250 verspilde moeite. Alsof ik niks beters te doen heb.

En toch o zo actief op het forum he

Skycrawler
rep_robert schreef:
(quote)

En toch o zo actief op het forum he

Correct. Mijn werk laat dit momenteel toe in verband met een aantal lopende en niet volledig afgeronde zaken. Wanneer dit is afgerond zal ik hier ongetwijfeld een stuk minder aanwezig zijn.

Is er iets wat je hiermee wilt zeggen Robert?

Stiekem vind je MovieMeter wel leuk Maar snap niet wat het probleem is met wat stemmen op films en wat zaakjes bijhouden. Vind ik persoonlijk ook erg handig voor mezelf.

Ambities? Neeuh, die heb ik op deze site niet. Ik vind het een leuke site om via gebruikers met dezelfde smaak op leuke (nieuwe) films terecht te komen. Little Miss Sunshine, The Return, Benny's Video en Hundstage zijn bijvoorbeeld films die ik dankzij Moviemeter op het spoor ben gekomen. Ik zeg niet dat ik ze anders nooit gezien zou hebben, want via de meeste webwinkels krijg je ook wel leuke adviezen over andere films wanneer je bepaalde films op die site aan klikt, maar Moviemeter heeft het proces voor wat betreft bovengenoemde films kijken/kopen zeker versneld. Het forum is voor mij als een golf, soms kabbel ik een beetje voort en plaats ik weken, soms maanden niks en dan ben ik als een tsunami en plaats ik een stortvloet aan reacties vlak achter elkaar. Ik moet aan het forum maar net zin en tijd hebben. Vrienden maken is zeker geen doel, al zou ik best eens wat gezichten bij gebruikers willen zien en daarom eens aan willen sluiten bij een zogeheten MM-meeting. Maar dan moet deze wel in Groningen of in ieder geval in het noorden zijn, want ik ga er vanzelfsprekend niet stad en land voor af reizen. Moviemeter zal ik verder wel blijven bezoeken en als bron van informatie over films gebruiken zo lang als ik films zal kijken en DVD's blijf kopen.

Skycrawler
rep_robert schreef:
Stiekem vind je MovieMeter wel leuk

Uiteraard, anders had ik mij hier niet geregistreerd en ik ontken ook nergens dat ik Movie Meter geen leuke site vind. Maar het blijft voor mij slechts tijdelijk vermaak. Zodra ik de deur hier achter mij dicht trek heb ik geen sjoege om nog verder tijd te spenderen aan Movie Meter. Ik zit 's avonds liever op de bank met mijn vriendin of houd ik mij bezig met andere bezigheden en dan het liefst zaken waarbij ik géén gebruik hoef te maken van een computer.

"Ambities op Moviemeter..."

Leuke site hoor, zeker een favoriet van mij. Maar "ambities"" ...?
Mocht het ooit zover komen dat schiet ik mijn "ambities" als een soort griesmeelpudding tegen het plafond....

boozebelly schreef:
"Ambities op Moviemeter..."

Leuke site hoor, zeker een favoriet van mij. Maar "ambities"" ...?
Mocht het ooit zover komen dat schiet ik mijn "ambities" als een soort griesmeelpudding tegen het plafond....

Dit topic gaat gewoon over wat je wil bereiken. Als je natuurlijk geen specifieke doelen hebt, dan is dat ook goed. Maar er zijn zeker evenveel mensen die dat wel hebben. TOP250 helemaal zien, alle oscarwinnaars zien, alle films met meer dan 1000 stemmen zien, ... het zijn maar een paar voorbeelden van wat ik hier al zien passeren heb.

Dick2008
Maar ambities klinkt zo erg .....zoals carrière met werk. Er is wel al een topic van voornemens ....maar dat gaat per jaar. Misschien dat de titel dan wat aangepast kan worden ambities/.......... op moviemeter.

Mijn ambitie is om zóveel films gezien te hebben dat ik net als Meneer Bungel het spel 'Uit welke film komt deze scène' onder de knie heb.

AGE-411 schreef:
alle films met meer dan 1000 stemmen zien,
Dat is onmogelijk.

chevy93 schreef:
(quote)
Dat is onmogelijk.

Ik heb toch al gelezen dat iemand het gelukt is.

Ik heb geen ambities meer... 2012 komt eraan .

Gast
geplaatst: vandaag om 08:19 uur

geplaatst: vandaag om 08:19 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.