- Home
- Filmforum
- Gebruikers - Algemeen
- Ambities op MovieMeter
Ambities op MovieMeter
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Welke ambities hebben jullie op moviemeter?
Een 1000ste stem tegen wanneer?
Een 500ste toevoeging voor welke datum?
Heel de top250 gezien krijgen voor 26-dec-2012?
Bij de top 10 gebruikers met meeste post komen?
Kom maar op 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik ben nu zelf eigenlijk bezig met de top250 gezien te krijgen. Ik hoop al een tijdje de bovenste 100 af te werken tegen Pasen 2011. Maar ik zal dat moeten verleggen. Volgende richtdatum is het einde van het zomerverlof 2011.
De hele top 250 wil ik graag gezien hebben tegen wanneer ik afstudeer, of niet veel daarna. Normaalgezien is dat juni 2013.
Ik heb me sinds vorige week ook voorgenomen om voor elke top250iger een 'mening' te plaatsen. Ik zal dat ook bij zoveel mogelijk films doen die ik zie vanaf nu. 
kos
-
- 46685 berichten
- 8843 stemmen
Mijn ambitie is om moviemeter overheerser te worden en seks met alle gebruiksters te bewerkstelligen.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Eindelijk, mijn ambitie was dus om seks met kos te kunnen hebben! It's a dream come true.
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Het punt is meer dat ik denk dat heel weinig mensen 'movie meter ambities' hebben. Als je gaat toeleven naar een bepaald aantal op een bepaalde datum, ben je volgens mij meer bezig met een wedstrijdje dan met hier zitten voor je ontspanning.
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Het punt is meer dat ik denk dat heel weinig mensen 'movie meter ambities' hebben. Als je gaat toeleven naar een bepaald aantal op een bepaalde datum, ben je volgens mij meer bezig met een wedstrijdje dan met hier zitten voor je ontspanning.
Misschien niet iedereen.
Maar er zijn toch zeker mensen die per sé die top250 gezien willen krijgen.
Of die echt naar de een Xste toevoeging of stem toeleven.
Onderhond
-
- 87592 berichten
- 12834 stemmen
Het punt is meer dat ik denk dat heel weinig mensen 'movie meter ambities' hebben
... en dus perfect om wat onzinnige offtopic onzin te lanceren?
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Ik vind het wel leuk als ik binnenkort mijn 2000ste stem heb gehaald. Maar ik heb geen bepaalde datum waarvoor dat moet gebeuren 
Elineloves
-
- 24071 berichten
- 3630 stemmen
Misschien niet iedereen.
Maar er zijn toch zeker mensen die per sé die top250 gezien willen krijgen.
Of die echt naar de een Xste toevoeging of stem toeleven.
Dat zou inderdaad kunnen ja, dat mensen zichzelf een datum stellen om iets te behalen, maar vooralsnog denk ik dat de meeste gebruikers hier helemaal niet zo mee bezig zijn. Voor de actieve toevoegers bijvoorbeeld, zal het sneller het geval zijn dat zij die 'mijlpalen' willen behalen. Want eigenlijk zijn al jouw bovengenoemde punten voorbeelden van mijlpalen die je zou willen halen, en kan die vraag eigenlijk ook best in dat topic, toch?
moviemafketel
-
- 19752 berichten
- 2118 stemmen
Eind 2011:
-400 films in bezit hebben (nu pas 160 of zo)
-1500 stemmen hebben
-100 of meer uit de top 250 gezien hebben (geen flauw idee op hoeveel ik nu zit)
-Berichten gaan gewoon snel als ik eenmaal bezig ben dus dat zullen er dan rond de 20000 zijn of zo.
-Verder proberen niet geband te worden en braaf te zijn.
Rianneke_Dan
-
- 14194 berichten
- 2563 stemmen
Eind 2011:
-Verder proberen niet geband te worden en braaf te zijn.
Dat alleen is al een hele opgaven 
AGE-411
-
- 10342 berichten
- 750 stemmen
Ik vind het wel leuk als ik binnenkort mijn 2000ste stem heb gehaald. Maar ik heb geen bepaalde datum waarvoor dat moet gebeuren
Maar je hebt misschien al gedacht of rap uitgerekend wanneer je die misschien kan halen?
The Oceanic Six
-
- 60517 berichten
- 4107 stemmen
Niet geband worden is mijn ambitie 
Verder niks. Ik vind het wel leuk om bij het aantal stemmen mooie mijlpalen te behalen, maar ik werk er niet geforceerd naar toe.
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
Met filmkijken in het algemeen heb ik één simpele doelstelling, het zien van een 5* film, oftewel een nieuwe film in mijn persoonlijke top 20. De laatste nieuwe binnenkomer was There Will be Blood, begin 2008. Voor de rest vind ik het wel best 
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Ik heb echt geen idee, ben helemaal niet bezig met aantallen berichten of aantallen stemmen. Ligt dat aan mij...? 
Vind het gewoon leuk om via deze site nieuwe films te 'ontdekken', met mensen over films en al het daaraan gerelateerde te praten en om af en toe via de ruilservice mijn dubbele dvd's kwijt te raken. 
stinissen (crew films & series)
-
- 23434 berichten
- 76917 stemmen
Mijn simpele doelstelling is om 20000 films te mogen toevoegen en op 35000 te mogen stemmen ook zou ik alle gebruiksters naakt willen zien om daarna een keuze te maken met welke ik ..... 
otherfool
-
- 18519 berichten
- 3403 stemmen
Niet specifiek een ambitie 'op moviemeter', maar ik ben wel een echte lijstenkijker. Tegenwoordig werk ik aan het afkijken van de IMDB top 250 (nog 5), de MM top 250 (nog 25), de They Shoot Pictures top 100 (nog 19), alles van Hitchcock (nog 19) en binnenkort wil ik ook de Noir toplijst afkijken (nog 18 titels). Als dat er allemaal opzit heb ik de 'klassiekers' denkelijk allemaal wel zo'n beetje gehad en kan ik weer andere hoekjes op filmgebied afstruinen (ik denk aan de Video Nasty lijst, Oscar lijsten, een nieuwe regisseur 'afkijken' (Lang?) of me verdiepen in een specifiek land).
Maw: dol op lijstjes 
Co Jackso
-
- 21924 berichten
- 2791 stemmen
IMDB top 250 (nog 5), de MM top 250 (nog 25), de They Shoot Pictures top 100 (nog 19)
Dat zijn inderdaad interessante lijsten om af te werken.
Jawaddedadde
-
- 5348 berichten
- 2196 stemmen
Mijn simpele doelstelling is om 20000 films te mogen toevoegen
20.000
Ik had gehoopt dat je zou stoppen na 10.000 films

soom
-
- 24919 berichten
- 2751 stemmen
- Alle belangrijke mensen ontmoeten die actief zijn op Moviemeter!! Hoewel ik ervan uit ga dat niet iedereen daar op zit te wachten, hihihi
.
Vinokourov
-
- 3143 berichten
- 2909 stemmen
Ik heb de IMDB top 250 als ambitie gehad en ook gehaald 1,5 jaar geleden. Op MM heb ik eigenlijk ambities, hoewel ik die top 250 van MM ook wel eens helemaal gezien wil hebben. Ik heb nog een stuk of 25 titels te gaan. Moet ik wel serieuzer werk van maken dan
.
riesma
-
- 3706 berichten
- 3081 stemmen
De toplijsten bekijken. Puur omdat daar niet voor niets die films in staan. Klinkt logisch en is het ook. In het meerendeel van de gevallen dan. Vooral de tiplijst vind ik erg interessant, omdat daar nog werkelijk onbekende films en regisseurs tussen staan. Maar het is geen doel om per sé de lijst te moeten hebben gezien.
Pieter Montana
-
- 6678 berichten
- 2285 stemmen
Onderhond ervan overtuigen dat die oude films best wel de moeite waard zijn. 
riesma
-
- 3706 berichten
- 3081 stemmen
Jij hebt geen ambities om je ambities te vervolmaken? 
chevy93
-
- 12753 berichten
- 1323 stemmen
1.000 stemmen plaatsen is altijd een mooie mijlpaal. In dit tempo haal ik dit eind 2012.
Mijn voornamelijke 'doel' (voor hoever ik die heb op MovieMeter) is de hele top 250 kijken. Momenteel moet ik er nog 23 van de top 100. Deze hoop ik voor het eind van het jaar gekeken te hebben, maar die kans acht ik vrij klein. 
(Zeker omdat ik Meglio Gioventù zo lang mogelijk ga mijden).
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Ik hoop me ooit nog eens vrijwillig uit te schrijven.