• 12.674 nieuwsartikelen
  • 167.957 films
  • 10.904 series
  • 31.283 seizoenen
  • 626.330 acteurs
  • 195.673 gebruikers
  • 9.159.869 stemmen

Het verschil in prijs...

zoeken in:

bild

• 318 berichten
  • 0 stemmen

Pastichio Rocker schreef:

(quote)

Nomak: de Sherlock Holmes van MovieMeter.

Je kan ook vragen of ze je historie willen wissen? Geen idee of ze het doen maar vragen staat immers vrij.

Zal nog een laatste poging wagen, maar ik vrees ervoor.

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Jammer, dat je er zo over denkt, maar je account is helemaal niet verneukt. Iedereen heeft hier in zijn begintijd wel wat domme berichten geschreven. Daar moet je je niets van aantrekken.

Jij bent graag op MovieMeter, want je bent altijd actief. Dus een definitief afscheid zou jammer zijn natuurlijk.

Het beste wat je kan doen is dit account verwijderen en gewoon terug het account van JDSsmetje gaan gebruiken.

Of misschien kan je een PM naar een moderator sturen met de vraag of je dit account mag blijven gebruiken als je dat andere account verwijdert.

Edit: Het voorstel van Pastichio Rocker is ook goed. Als ze het kunnen dan zullen ze het misschien ook doen.

Blijf in elk geval zeker actief op de site.

Pastichio Rocker

• 6344 berichten
  • 0 stemmen

Lijkt me niet. Gozer zit nu al aan zijn derde account.

bild

• 318 berichten
  • 0 stemmen

Zal er nog een nachtje over slapen, de enige zekerheid is dat ik nog iets zal ondernemen. Wat, weet ik nog niet allesinds geen vierde account.

Bedankt voor het advies Nomak en Pastichio Rocker...

bild

• 318 berichten
  • 0 stemmen

Nu denk ik erover gewoon te praten met een moderator.

MVG

Nomak

• 11634 berichten
  • 0 stemmen

Je hebt gelijk Pastichio, ik denk eigenlijk dat jouw voorstel het beste is. Gewoon aan een moderator vragen om de historie te wissen en terug actief worden met dat account.

En ook als ze het niet kunnen wissen, gewoon dat eerste account blijven gebruiken. Wie boeit het als hij in het begin een paar domme berichten heeft geschreven. Hebben we allemaal weleens gedaan.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.