Play.com
Mochizuki Rokuro
-
- 18942 berichten
- 16349 stemmen
Mijn laatste bestelling was er ook iets trager dan de laatste maanden gebruikelijk was geworden, maar het duurde niet zo lang als eerst. Wellicht door alle feestdagen. Alle post was enorm traag bij mij.
interista2001
-
- 254 berichten
- 3866 stemmen
Ik had twee dvd´s besteld die 2 dagen na elkaar werden verzonden. De 1e deed er 10 dagen over degene die een dag later werd verzonden maar 4 dagen,.....
Donnie_Darko
-
- 3 berichten
- 316 stemmen
Ik zou graag wat dvd's bestellen bij play
Doe ik dit best met maar enkele dvd's per keer of beter meteen een grote bestelling van 10-15 films, of blijven die verzendkosten hetzelfde
Tommeh
-
- 7317 berichten
- 3295 stemmen
De DVD's worden sowieso apart verzonden dus je kan ze best tegelijk bestellen. Play rekent geen verzendkosten.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Mijn laatste bestelling doet er ook weer verdacht lang over...jammer het ging de laatste tijd zo goed. 
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Mijn laatste bestelling doet er ook weer verdacht lang over...jammer het ging de laatste tijd zo goed.
Nou, nog steeds niets hoor...onbegrijplijk weer. 
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Mijn laatste deed er ook weer 14 dagen over. Gek genoeg uiteindelijk wel bezorgd via TNT, dus die zijn toch ook weer niet zo vlot als ik eerst dacht.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Mijn laatste deed er ook weer 14 dagen over. Gek genoeg uiteindelijk wel bezorgd via TNT, dus die zijn toch ook weer niet zo vlot als ik eerst dacht.
Ik heb TNT de vraag gesteld hoe het kan dat het de ene keer in drie dagen kan en de andere keer zo lang duurt en waar ze zo lang dat ding laten slingeren....ik acht de kans dat ze met een relevant antwoord komen klein, maar niet geschoten is altijd mis.
mister blonde
-
- 12694 berichten
- 5825 stemmen
De kans dat dit aan Play.com of de Britse Posterijen ligt is veel groter dan dat het bij TNT lange tijd blijft slingeren. Meer dan een dag vertraging kan eigenlijk niet, tenzij bijvoorbeeld het adres niet klopt of onduidelijk is aangegeven.
Baggerman
-
- 10839 berichten
- 8277 stemmen
De kans dat dit aan Play.com of de Britse Posterijen ligt is veel groter dan dat het bij TNT lange tijd blijft slingeren. Meer dan een dag vertraging kan eigenlijk niet, tenzij bijvoorbeeld het adres niet klopt of onduidelijk is aangegeven.
Klopt. Maar ik moet wel zeggen dat British Mail wel haar best doet. Een paar maanden geleden duurde het ook ontzettend lang voor ik een dvd ontving, terwijl ik anderen van dezelfde shipment allang binnen had. De dag voor ik zou gaan claimen ontving ik de dvd alsnog, onbeschadigd en omgepakt door British Mail en met pakbon in 20 stukjes. Blijkbaar had het pakje klem gezeten of was het beschadigd geraakt en had men echt zitten puzzelen om het op zijn bestemming te krijgen.
Ik vond dat tòch een goede service.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Dat is inderdaad ook mogelijk. Maar na een jaar van post in de tuin, post die bij de buren en op enkele andere adressen is bezorgd, post die helemaal niet is bezorgd, post voor anderen in mijn brievenbus en geopende of vertrapte post heeft TNT het voordeel van de twijfel bij mij wel verspeeld als ik eerlijk ben. Maar hoe dan ook zou het fijn zijn als ze mijn vraag correct beantwoorden.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ik heb TNT de vraag gesteld hoe het kan dat het de ene keer in drie dagen kan en de andere keer zo lang duurt en waar ze zo lang dat ding laten slingeren....ik acht de kans dat ze met een relevant antwoord komen klein, maar niet geschoten is altijd mis.
Helaas. Een standaard riedeltje over dat de overkomsttijd 2 tot max 5 dagen is. Dat wéét ik en vroeg ik dus helemaal niet, maar begrijpend lezen hoort vandaag de dag niet meer tot een functieprofiel geloof ik.
stephan73
-
- 6269 berichten
- 14441 stemmen
Dat is inderdaad ook mogelijk. Maar na een jaar van post in de tuin, post die bij de buren en op enkele andere adressen is bezorgd, post die helemaal niet is bezorgd, post voor anderen in mijn brievenbus en geopende of vertrapte post heeft TNT het voordeel van de twijfel bij mij wel verspeeld als ik eerlijk ben. Maar hoe dan ook zou het fijn zijn als ze mijn vraag correct beantwoorden.
Pakjes worden niet alleen door TNT bezorgt. Ik weet dat bijvoorbeeld Selektmail en SANDD vaak de hoeveelheid niet aankunnen en dan blijft het bij hen liggen. Eens in de zoveel tijd worden die pakjes dan bij de TNT afgegeven en door hun bezorgt.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Pakjes worden niet alleen door TNT bezorgt. Ik weet dat bijvoorbeeld Selektmail en SANDD vaak de hoeveelheid niet aankunnen en dan blijft het bij hen liggen. Eens in de zoveel tijd worden die pakjes dan bij de TNT afgegeven en door hun bezorgt.
Klopt, maar de laatste keren was ik elke keer toevallig thuis als ze van Play bezorgden en dat waren toch TNT bezorgers. Dus ik denk wel dat TNT het vast heeft overgenomen. En dat leek een verbetering, maar dat duurde jammer genoeg niet lang.
Bombong
-
- 480 berichten
- 2704 stemmen
Mijn laatste twee bestellingen arriveerden toch weer netjes met TNT binnen 5 dagen dus Play blijft mij voorlopig als klant houden 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Mijn laatste twee bestellingen arriveerden toch weer netjes met TNT binnen 5 dagen dus Play blijft mij voorlopig als klant houden
interista2001
-
- 254 berichten
- 3866 stemmen
Voor het eerst meegemaakt dat er een verkeerde dvd in het pakje zat terwijl op de rekening de juist dvd stond. Kan hem nu gaan terugsturen en dan wordt de goede pas weer verzonden als ze deze terughebben en verwerkt hebben 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Voor het eerst meegemaakt dat er een verkeerde dvd in het pakje zat terwijl op de rekening de juist dvd stond. Kan hem nu gaan terugsturen en dan wordt de goede pas weer verzonden als ze deze terughebben en verwerkt hebben
Barfly
-
- 1873 berichten
- 1749 stemmen
Ik vind de site van Play wel onoverzichtelijk. Waar kan ik een pagina vinden met gewoon alle westerns die ze hebben gesorteerd op alfabet?
JonnieBrasco
-
- 48 berichten
- 0 stemmen
M'n eerste bestelling bij play.com waren zes anime-dvd's, dat was oktober 2008, een andere bestelling betrof een cd. Steeds wel "Your order has been posted" mailtjes, maar nooit wat ontvangen. Maanden terug "Missing Item Claim Forms" uitgeprint en opgestuurd, maar daarop nooit een reactie gehad. Geen service. En onbegrijpelijk, van mijn adres bestaat er maar eentje.
Reinbo
-
- 70660 berichten
- 0 stemmen
Tja, die staat bij Onderhond natuurlijk bij zijn favorieten. 
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
M'n eerste bestelling bij play.com waren zes anime-dvd's, dat was oktober 2008, een andere bestelling betrof een cd. Steeds wel "Your order has been posted" mailtjes, maar nooit wat ontvangen. Maanden terug "Missing Item Claim Forms" uitgeprint en opgestuurd, maar daarop nooit een reactie gehad. Geen service. En onbegrijpelijk, van mijn adres bestaat er maar eentje.
Ik het verleden ook wel es geen DVD ontvangen; bij nabellen werd altijd 2e verzonden, die wel aankwam.
Heb nu weer een DVD via een Play-Trader van Play besteld, die is na 4 weken nog niet binnen.
De huidige zendingen van Play zelf doen er 4-5 werkdagen over en komen nu ook onbeschadigd binnen. Select-Vracht was wat dat betreft een drama.
gotti
-
- 14075 berichten
- 5883 stemmen
Heb ook nog nooit klachten gehad. Als er wel eens iets niet aankwam, dan werd er inderdaad snel een tweede nagestuurd. Bestel er nu vooral veel boeken. Lekker goedkoop en geen verzendkosten. Ideaal.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Play heeft nu Blu-ray actie: 2 voor € 29!
jordybeukeboom
-
- 6797 berichten
- 2423 stemmen
Vind het niet echt goedkoop...
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Vind het niet echt goedkoop...
starbright boy (moderator films)
-