• 13.043 nieuwsartikelen
  • 169.497 films
  • 11.117 series
  • 31.819 seizoenen
  • 630.075 acteurs
  • 196.310 gebruikers
  • 9.178.230 stemmen

InterDVD

zoeken in:

spartacus

• 1 berichten
  • 2 stemmen

Hallo,

Ik heb 2 en een halve week een abbonement genomen bij InterDVD (abbo van 14.95 - Basic)..

Ze zouden op 10 Aug. de eerste DVD versturen. Ruim een week later kreeg ik een mail dat ze problemen hadden met het versturen van de DVD's:

Door leveringsproblemen hebben wij de DVDverhuurdiensten tijdelijk moeten stopzetten. Uiteraard hebben we ook de incasso's stopgezet zodat er geen geld meer van uw rekening zal worden gehaald.

Wij verzoeken je begrip te hebben voor deze vervelende situatie. De verwachting is dat we volgende week kunnen aangeven hoe en wannner we weer kunnen leveren. Zodra dat bekend is zullen we je daarvan op de hoogte brengen.

Mocht je nog DVD's in bezit hebben dan wil ik je vragen die aan ons te retourneren zodat we straks iedereen weer snel van films kunnen leveren. Op dit moment heeft het geen zin emails te versturen aan de helpdesk, door de vele emails kunnen ze niet persoonlijk worden beantwoord.

De site was daarna een dag offline. Nu zijn we al weer een week verder (dus 2 weken sinds ze de eerste DVD zouden versturen), en ik heb nog steeds niks ontvangen. Ik heb al 3 mails verstuurd maar op nog geen enkele antwoord gekregen.

Nu heb ik dus eigenlijk gewoon 7,45 weggegooid (eerste maand korting).. Ik denk dat ik maar een abbo ga nemen bij PlusDVD als ik niet snel antwoord van ze krijg..

Dus voor mensen die van plan zijn bij InterDVD een abbo te gaan nemen, dit kan er dus gebeuren.

Heeft iemand anders (goede of slechte) ervaringen met InterDVD?

SteffieB

• 1 berichten
  • 0 stemmen

Ik heb een abbo bij de MSN dvdclub en daar is hetzelfde aan de hand.

Wat blijkt, dat per 16 augustus Palago Holding B.V. failliet is verklaart. Of te wel, we kunnen op zoek naar een ander, denk ik. InterDVD en de MSNdvdclub waren alletwee namelijk van Palago.

ThZ

• 1 berichten
  • 0 stemmen

SteffieB schreef:

Ik heb een abbo bij de MSN dvdclub en daar is hetzelfde aan de hand.

Wat blijkt, dat per 16 augustus Palago Holding B.V. failliet is verklaart. Of te wel, we kunnen op zoek naar een ander, denk ik. InterDVD en de MSNdvdclub waren alletwee namelijk van Palago.

Bedankt voor de melding, ik zit ook al sinds augustus te wachten op films, maar er komt maar niks. We gaan nu dus lekker verder zoeken.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.