menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / BlahDVD.com

zoeken in:
FisherKing
Heeft er al iemand ervaring opgedaan bij deze online winkel ?

Link

Vergelijkingen met play en ...

Ja, wat mij betreft één van de beste winkels op internet. Vaak (niet altijd, dus wel altijd even vergelijken) goedkoper van Play.com, verzending gratis net als bij Play, alleen iets minder keus en de verzending duurt vaak wat langer. Verder niets dan lof!

Vanaf begin dit jaar (ik heb het even nagekeken) precies 45 probleemloze bestellingen bij Blah! gedaan, die dan ook alle 45 keer goedkoper waren dan bij Play.

En voor de filantropen onder ons, van elke aankoop doneren zij £0.10 aan Oxfam.

Mn pa heeft er goede ervaringen mee, volgens mij.

Zonder problemen al een aantal aankopen gedaan. Altijd keurig de bestellingen binnen de week ontvangen. De keuze is inderdaad beperkter dan bij play maar de verzending (naar België) is naar mijn indruk iets sneller dan bij play en andere internetwinkels.

Bogey-topper: IN A LONELY PLACE

Een betaalbare, en ook op voorraad zijnde Bogart-film IN A LONELY PLACE in R1 en R 2 momenteel nergens meer aangetroffen, op BLAHDVD.COM na: € 8,99 inkl. porto.

Mbt THE BIG HEAT:
bij de bekende R1 en R2 on-line shops prijzen boven de € 12 aangetroffen voor THE BIG HEAT.

Echter bij BLAH DVD € 8,99 inkl. porto (R2)

Duo Maxwell
Ze zijn langzamer als play met de verzending maar verder is het een top site.

Duo Maxwell schreef:
Ze zijn langzamer als play met de verzending maar verder is het een top site.
's morgens rond 8 uur bestelling gedaan en zelfde middag rond 5 u. bericht van reeds verzonden. Dit is m'n 1e order bij BLAHDVD.COM.

Duo Maxwell
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoeld dat de verzending langer duurt.

Duo Maxwell schreef:
Nee dat bedoel ik niet, ik bedoeld dat de verzending langer duurt.
15/9 besteld, 22/9 in de bus. (5 werkdagen)

Persona ( Kamen Gakuen): € 17,49 (inkl. porto).

Evenals bij play.com is GILDA nu sterk in prijs verlaagd.
(NL subs)

Dogie_Hogan schreef:
(quote)
's morgens rond 8 uur bestelling gedaan en zelfde middag rond 5 u. bericht van reeds verzonden. Dit is m'n 1e order bij BLAHDVD.COM.

bij mij precies hetzelfde op 29 dec besteld voor het eerst bij blahdvd en smiddags was hij al verzonde
en vanmorgen lag de dvd higher learning binnen
echt super

Alle dvd `s die deel uitmaken van de Ghibli Collection zijn nu voor maar 8 euro per stuk verkrijgbaar! Toch maar eens wat via de cinematheek bestellen, die hebben ongetwijfeld een creditcard.

maxcomthrilla schreef:
Alle dvd `s die deel uitmaken van de Ghibli Collection zijn nu voor maar 8 euro per stuk verkrijgbaar! Toch maar eens wat via de cinematheek bestellen, die hebben ongetwijfeld een creditcard.

Niet 8 euro maar 8 pond, wat neer komt op 12 euro.

Omdat Play plots een hogere wisselkoers lijkt te rekenen dan Blah, toch maar eens een bestelling geplaatst.

Uitermate tevreden : vrijdag besteld, dinsdag in de bus.

Voor de Bond-fans : bij Play is de actie 2 voor de prijs van één voorbij, bij Blah is die nog steeds van toepassing.

Wat zijn jullie ervaringen met levertijd hier? Ik wacht nu al ruim 2 weken op mijn bestelling, moet ik me zorgen gaan maken?

DieGo schreef:
Wat zijn jullie ervaringen met levertijd hier? Ik wacht nu al ruim 2 weken op mijn bestelling, moet ik me zorgen gaan maken?
Nee hoor, evenals bij Play.com: komt door Selectvracht; houdt altijd maar min. 14 dagen aan.

Ok thanks

** James Stewart Westerns Collection (4 Discs Box Set, R--2): € 8,49 inkl.!
- The Man From Laramie
- Two Rode Together
- Destry Rides Again
- Shenandoah

( Elders rond de € 36)

Louis Malle collection 1 en 2 voor rond de 20 Euro. Elders overal over de 40 Euro.

Cheers jaargang 1 en 2 elk 10 Euro!

Wel allemaal zonder nederlandse ondertiteling

DieGo schreef:

Vorige week ergens een mail gestuurd dat ik nog steeds niks binnen had. Vandaag aangetekend (!) alsnog mogen ontvangen. Prima service daar bij Blah!

Helaas, helaas, helaas...

Due to rising Postage costs we have had no alternative but to introduce a small charge for postage and packaging on European and Overseas orders.

A charge of £1.50 will be added to any order being despatched to outside of the UK. This charge will be levied on the order and not on the amount of items contained in the order.

E.G. 1 item on an order = £1.50 delivery charge total
2 or more items on one order = £1.50 delivery charge total

All orders being despatched to inside the UK and Channel Islands will still be shipped free of charge.

We apologise for any dissapointment that this may cause.

Bij de huidige koers betekent dat € 2,18 extra per bestelling.

kappeuter (crew)
Dan maar weer terug naar play.com.

Doe mij maar dvdpacific. Overall stukken goedkoper, dan play, die de laatste jaren fors in prijs is gestegen.

kappeuter (crew)
Amerikaans?

tsjidde schreef:

(quote)

Bij de huidige koers betekent dat € 2,18 extra per bestelling.

Da's niet zo best dan. Tenminste nog steeds betaalbaar, maar Play wint het dan weer.

kappeuter schreef:
Amerikaans?

Yep. Dvd's zijn er veel goedkoper en de verzendkosten zijn minimaal.

Er is een forum over DVD Pacific toch?

Zit ik hier in mijn vrije tijd een beetje de moderator uit te hangen

tsjidde schreef:

Ahhhh, jammer! Ik vond Blah supersnel. 's-Maandags bestellen en dan donderdag al in mijn brievenbus! Play is veel langzamer....

Gast
geplaatst: vandaag om 22:45 uur

geplaatst: vandaag om 22:45 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.