132.210 gebruikers | 83.321 films | 30.189 regisseurs | 3.421.884 berichten | 4.775.772 stemmen

DVDPacific

gebruiker
bericht

bericht [permalink] geplaatst op 13 februari 2010, 12:06 uur
...ff een update: tegenstrijdige berichten. :X

bericht [permalink] geplaatst op 13 februari 2010, 15:48 uur
Dat geeft me toch een beetje hoop. Toch zou ik graag een officieel bericht op hun website zien verschijnen, dan weten we tenminste hoe de vork nu werkelijk in de steel zit.

bericht [permalink] geplaatst op 15 februari 2010, 16:13 uur
Damn, sluiting van DVDPacific zou behoorlijk vervelend zijn.

bericht [permalink] geplaatst op 15 februari 2010, 17:35 uur
tsjidde schreef:
Damn, sluiting van DVDPacific zou behoorlijk vervelend zijn.
Mee eens; bijna 80% van mijn DVD/Blu-ray verzameling komt bij DVDPacific vandaan...

bericht [permalink] geplaatst op 16 februari 2010, 16:15 uur
De site doet het weer, maar je kan nog niets bestellen...

bericht [permalink] geplaatst op 24 februari 2010, 23:49 uur
Hoe lang zou het nog gaan duren daar bij Dvdpacific? Die 48 uur duren al weken. Heb nog een bestelling lopen die al van een maand terug is ongeveer....

starbright boy
(moderator)
bericht [permalink] geplaatst op 27 februari 2010, 19:06 uur
Ik geloof er geen snars meer van dat ze terugkomen. Lijkt me dat de site definitief ter ziele is, dat de website niet wordt geupdate doet me zelfs denken aan een faillissement.

bericht [permalink] geplaatst op 1 maart 2010, 21:41 uur
Niemand die verder iets weet? Dogie_Hogan?

bericht [permalink] geplaatst op 2 maart 2010, 11:02 uur
Ramon K schreef:
Niemand die verder iets weet? Dogie_Hogan?
Volg op de diverse nationale en internationale filmfora de DVDPacific threads geregeld, maar somberheid troef. Persoonlijk verwacht na bijna maand een statische site geen doorstart meer.
Onbegrijpelijk, dat ondanks de grote, vooral internationale klandizie en populariteit, DVDPacific in de problemen is gekomen; lijkt wel op Ro-Disc effect...

bericht [permalink] geplaatst op 2 maart 2010, 11:58 uur
Laatst nog met een van de woordvoerders gemaild. Ik citeer even:

Development of a new site is in process and we continue to work through some other issues so that we can again be live.

en:

The site will also display an update in the next 12-24 hours.

Dit is ondertussen twee weken geleden.

bericht [permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 20:17 uur
Ik had dit topic niet zo gevolgd, maar wel regelmatig de site van DVD Pacific afgestruind om te kijken welke R1 releases er überhaupt bestonden (meer als database dus).

Was me al opgevallen dat er veel 'on order ' of 'back order' was, maar dit verklaart een hoop.

Opvallend. Ik vind bij Play de zaken ook niet meer zo snel gaan, tenminste er is veel minder 'in stock' dan voorheen of is dat schijn die bedriegt?

bericht [permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 20:34 uur
Ik vraag me trouwens af waarom zoveel online shops op de fles gaan. Ondervinden ze dan zoveel concurrentie van de downloadmarkt?

bericht [permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 20:56 uur
Mochizuki Rokuro schreef:
Ik vind bij Play de zaken ook niet meer zo snel gaan, tenminste er is veel minder 'in stock' dan voorheen of is dat schijn die bedriegt?
Ja, hoor, integendeel. Steeds vaker interessante prijsstunts, die invloed op 'on stock' zouden kunnen hebben. Nog steeds zeer content met Play.com. _O_

Halcyon schreef:
Ik vraag me trouwens af waarom zoveel online shops op de fles gaan. Ondervinden ze dan zoveel concurrentie van de downloadmarkt?
Valt wel mee. Ken alleen Ro-disc en DVDPacific.
Zelfs cd-wow.nl is er nog steeds, ondanks verhalen over op de fles, die om de zoveel tijd opduiken.

bericht [permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 21:37 uur
Ik hoop dat je gelijk hebt. Een plotselinge uitverkoop of veel aanbiedingen zijn ook al eens de laatste stuiptrekking gebleken of het verhullen van een wankele situatie.

bericht [permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 21:38 uur
Dogie_Hogan schreef:
Valt wel mee. Ken alleen Ro-disc en DVDPacific.
Laser's Edge is ook ooit failliet gegaan. Da's de shop waar ik vroeger mijn dvd's aankocht.

bericht [permalink] geplaatst op 17 maart 2010, 21:50 uur
Mochizuki Rokuro schreef:
Ik hoop dat je gelijk hebt. Een plotselinge uitverkoop of veel aanbiedingen zijn ook al eens de laatste stuiptrekking gebleken of het verhullen van een wankele situatie.
Play's directe concurrent TheHut.com heeft ook steeds vaker prijsacties.

bericht [permalink] geplaatst op 20 maart 2010, 5:42 uur
Goed alternatief voor DVDPacific is Axelmusic.com.

(afbeelding)

Kenmerken o.a:
- betalen in €
- levertijd ca. 3 werkdagen (via UK)
- alleen porto per item

(afbeelding)

Op voorhand alvast deze thread: Axelmusic.com

bericht [permalink] geplaatst op 23 maart 2010, 20:25 uur
Weer on-line, maar toch onwennig anders. Prijzen lijken me ook hoger te liggen. Waar is mijn wish list gebleven? Hoe log ik nu in?

bericht [permalink] geplaatst op 23 maart 2010, 20:44 uur
Vernieuwde site: Link.

(afbeelding)

Nog geen prijzen in €.
Geef de voorkeur aan de lay-out van de 'oude' DVDPacific.

(afbeelding)

bericht [permalink] geplaatst op 24 maart 2010, 20:25 uur
Naar aanleiding van de wijzigingen gevraagd hoe het nu zit met inloggen, mijn order historie, wish list etc. Kreeg zojuist het volgende antwoord:
In response to your inquiry, please note that it is no longer required for you to create an account to place an order on our new website, as your information is not stored within our system anymore. Please be aware that all previous account information including wish list information has been deactivated, as these features are not supported by our new website.
Stelt me niet echt tevreden.

bericht [permalink] geplaatst op 26 maart 2010, 14:15 uur
Er zijn vele (internationale) DVDPacific threads, volg ook maar de ervaringen op deze.

bericht [permalink] geplaatst op 23 mei 2010, 23:44 uur
DVDPacific is terug online zo te zien.

bericht [permalink] geplaatst op 24 mei 2010, 0:56 uur
Halcyon schreef:
DVDPacific is terug online zo te zien.
Alleen de keurs van de Euro werkt niet erg mee....

bericht [permalink] geplaatst op 7 juli 2010, 12:32 uur
Klantgerichtheid van de nieuwe eigenaren is niet meer die van de DVDPacific van voor de overname.
Bestellingen worden meteen geint, ook bij pre-orders.
En 'hold till complete' bestaat niet meer; wat op voorraad is wordt verstuurd met per zending portokosten. Dus bij grote bestelling, waarvan sommige items niet op voorraad, porto per verstuurt item, kan lekker oplopen.

Toch maar op zoek naar alternatief.

bericht [permalink] geplaatst op 20 juli 2010, 13:33 uur
DVDPacific was toch wel mijn R1 hofleverancier, maar deze nieuwe opzet van de site vind ik (tot nu toe) alles behalve vertrouwenwekkend.

bericht [permalink] geplaatst op 20 juli 2010, 15:38 uur
tsjidde schreef:
DVDPacific was toch wel mijn R1 hofleverancier, maar deze nieuwe opzet van de site vind ik (tot nu toe) alles behalve vertrouwenwekkend.
De 'oude' DVDPacific was ook jarenlang mijn R-1 hofleverancier, maar er zijn heel veel klachten sinds de overname. Ook de verpakking laat te wensen over.
Toch maar naar alternatieven zoeken (AxelMusic.com bijv.).