MovieMax
Bart Simpson
-
- 2153 berichten
- 0 stemmen
Ik heb 2 films die ik een dag te laat inlever maar ik denk niet dat ik op €0,20 uitkom
Tja.. het kan moeilijk 0,50 p.dag p.film zijn. Stel je voor je hebt 7 films gehuurd en je levert ze 1 week te laat in, dan zou je moeten betalen:
€24,50 terwijl je de films voor €7,- hebt gehuurd
Je boete zal tussen de €0,10 en €0,50 zijn, echt niet meer. Maar waarom doe je zo moeilijk? Je hebt een boete, so what? Ik heb wel eens hogere boetes gehad dan €0,50
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
Omdat ik m'n vader stuur en die zal niet blij zijn met de boete dus hoe lager hoe beter!
JDSsmetje
-
- 6566 berichten
- 2230 stemmen
Bij één van de nieuwe dvd's moet je gewoon € 4 per dag bijbetalen, toch. Als je een ééndag film 2 dagen huurt lijkt me dat toch logies. Maar goed, ikzelf heb nog nooit een boete gehad. Wel al eens te laat ingeleverd maar ben daar ondertussen al een bekend gezicht en ze zeiden, laat maar zo.
Geluk !
JDSsmetje
-
- 6566 berichten
- 2230 stemmen
Heeft iemand al aarvaringen bij het online huren en bekijken van films op Moviemax.eu ?
dominion
-
- 4062 berichten
- 0 stemmen
De MovieMax bij mij in de buurt gaat misschien weg .
tomh5
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Heeft iemand al aarvaringen bij het online huren en bekijken van films op Moviemax.eu ?
Bij mij werkt die site niet eens , maar ik heb wel ervaring met online films kijken. Ik huur of download ze meestal bij directmovie.nl. Werkt top, geen aanvaring ooit mee gehad.
shockdog
-
- 322 berichten
- 1024 stemmen
Bij Moviemax en Videoland kun je nu onbeperkt films huren voor 17.50 per maand (15 pm als je gelijk voor 2 maanden aanmeld)
cinefiel1
-
- 19 berichten
- 12 stemmen
Bij Moviemax en Videoland kun je nu onbeperkt films huren voor 17.50 per maand (15 pm als je gelijk voor 2 maanden aanmeld)
Zal zeker die winkels redden - vogels voor de kat.
jumpstylemovie
-
- 6225 berichten
- 1221 stemmen
5 weekfilms voor 5 euro for the win!
Movie7Freak
-
- 2 berichten
- 1 stemmen
Bij Source Code (2011):
The Source Code, vanaf 8 November Te Huur bij Moviemax.
Tevens is het tegenwoordig heel voordelig films huren, Huur iedere dag al een Max New voor slechts € 10,= per maand. Dit zijn dus deze maand 30 Max New films voor € 10,=. Of iedere dag 2 Max New voor € 15,= per maand. Ben je een echte FilmFreak, Huur dan iedere dag 3 max New voor € 20,= per maand, je mag ze dan ook als je wilt 2 dagen houden.
Waarom nog downloaden als je ook voor het origineel kan gaan.
cinefiel1
-
- 19 berichten
- 12 stemmen
Bij Source Code (2011):
The Source Code, vanaf 8 November Te Huur bij Moviemax.
Tevens is het tegenwoordig heel voordelig films huren, Huur iedere dag al een Max New voor slechts € 10,= per maand. Dit zijn dus deze maand 30 Max New films voor € 10,=. Of iedere dag 2 Max New voor € 15,= per maand. Ben je een echte FilmFreak, Huur dan iedere dag 3 max New voor € 20,= per maand, je mag ze dan ook als je wilt 2 dagen houden.
Waarom nog downloaden als je ook voor het origineel kan gaan.
Zielig dat die jongens hier nu moeten reclame gaan maken...
brujeria
-
- 215 berichten
- 0 stemmen
Ik huurde nog wel eens graag bij de MovieMax in Utrecht
Maar die is overgenomen, vind ik het er niet meer leuk, geen leuke sfeer meer.
Jammer, ik moet huren ook een leuke klein uitje vinden ofzo.
Ik download nu alles
schram101
-
- 16565 berichten
- 2146 stemmen
De MovieMax in Dordrecht, een schitterende zaak met een erg groot aanbod, was een tevreden klant, is sinds kort samengegaan met Videoland. Deze heeft twee, volgens mij veel kleinere vestigingen in Dordrecht en ik heb er geen flauw benul van waarom juist de MM weg is. Qua locatie was er volgens mij niets mis met die zaak.
Toevallig meer mensen die bekend zijn met de MovieMax in Dordrecht?
fdekam
-
- 27 berichten
- 193 stemmen
Ik huur onbeperkt films voor 10 euro per maand bij moviemax.
Voorheen download ik regelmatig films, nu hoef ik niet meer doen. Mijn "uurloon" voor downloaden kost me veel meer dan die 10 euro per maand
Number23
-
- 8458 berichten
- 5224 stemmen
Ben al jaren vaste klant bij de lokale videotheek, voorheen bekend als MovieMax Raamsdonksveer. Nu doet die gast het op eigen houtje.