Proxis.com
William Wallace
-
- 16 berichten
- 243 stemmen
Is Proxis.nl een goede winkel: is ie te vertrouwen, goede levertijden, enz.???
RWL
-
- 872 berichten
- 832 stemmen
Ja, ik heb er nooit problemen gehad. Wel opletten of ze echt de goedkoopste zijn. Aantal moeilijk te verkrijgen produkten hebben ze, das het sterke punt van Proxis...
tsjidde
-
- 2112 berichten
- 3983 stemmen
Ik vind het een fijne webwinkel.
Boven de 12-Euro-zoveel gratis verzonden.
Let wel goed de subtitels...
... dat je niet per ongeluk een franse versie koopt.
Quido
-
- 14638 berichten
- 6058 stemmen
Ze zijn relatief gezien duur, maar ik heb er wel al een aantal moeilijk verkrijgbare titels voor een habbekrats kunnen kopen. Voor de rest ook geen klachten, zelfs binnen 24 uur antwoord gehad op een mail
EmDee
-
- 7192 berichten
- 1417 stemmen
kijk even rond op dvd.nl en dvdforum.nl!
Ewing Oil
-
- 146 berichten
- 49 stemmen
Proxis vind ik net zoals Boudisque, ze zijn beide wat aan de dure kant, maar ze hebben wel veel moeilijke leverbare titels, en dat is zeker en plus punt. En bij moeilijke leverbare titels die ik dan toch graag wil hebben, daar kijk ik dan ook niet naar en paar euro's extra.
Titels die wel makkelijk zijn te verkrijgen, die zou ik trouwens wel ergns anders kopen.
Verder heb ik goede ervaringen met de bijde winkels dus zeer bertouwbaar.
speedy23
-
- 18945 berichten
- 14043 stemmen
Een misschien overbodig vraagje: zijn proxis.nl en proxis.be hetzelfde bedrijf?
cc2001nl
-
- 1 berichten
- 0 stemmen
Heb er een schoolboek besteld, na 2 weken nog niet geleverd. En email kunnen ze blijkbaar ook niet meer binnen 24 uur beantwoorden. Voortaan gewoon weer Bol.com
U-96
-
- 11870 berichten
- 1858 stemmen
www.dekler.nl[/url] voor schoolboeken.
Ik weet niet of ze overal in Nederland leveren, maar dat is naar mijn mening wel een goed bedrijf.
Gizzmann
-
- 5616 berichten
- 2658 stemmen
Proxis
Heb er nog geen film besteld, maar wat een ontzettend grote collectie Engelstalige Graphic Novels kun je via die site bestellen! Als je geen creditcard hebt echt ideaal
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
Ze zijn relatief gezien duur, maar ik heb er wel al een aantal moeilijk verkrijgbare titels voor een habbekrats kunnen kopen. Voor de rest ook geen klachten, zelfs binnen 24 uur antwoord gehad op een mail
(Moeilijk verkrijbare R2 dvd THE LOST WEEKEND voor slechts € 4,69)
') Mede dankzij play.com: ivm eergister verhoogde € -bedragen verder gezocht...
boerenpummel
-
- 1012 berichten
- 3568 stemmen
The Lost Weekend heb ik daar ook gekocht.
Ook Scarface (1932) was er voor een habbekrats (€3).
Nu heb ik nog een paar films in bestelling, maar dat duurt wel erg lang, al 2 maanden denk ik.
Dogie Hogan
-
- 13381 berichten
- 788 stemmen
The Lost Weekend heb ik daar ook gekocht.
Ook Scarface (1932) was er voor een habbekrats (€3).
Nu heb ik nog een paar films in bestelling, maar dat duurt wel erg lang, al 2 maanden denk ik.
Ze zijn inderdaad trager dan andere on-line shops.
DVD-verpakking is excellent trouwens.
BenicioDelToro
-
- 4178 berichten
- 1391 stemmen
Heb een goedkope versie van His Girl Friday daar aangeschaft... Was duidelijk waaróm ie goedkoop is, want het beeld bleef meerdere malen 'hangen' als je begrijpt wat ik bedoel. Jammer hoor, want ik vind het zo'n leuke film!
veron35
-
- 4768 berichten
- 0 stemmen
Kan iemand mij vertellen hoe ik op die site een film moet bestellen. Ik snap er helemaal niks van. Alvast bedankt.
Fikret8
-
- 6129 berichten
- 4180 stemmen
Heb pas m'n eerste aankoop bij Proxis gedaan, meteen al mis. Had 3 dvd's betaald en besteld, krijg ik er maar 2 op de post.
Wat mij betreft niet te vertrouwen.
jordybeukeboom
-
- 6794 berichten
- 2423 stemmen
Of een van je postbodes is een dief (?)
Quido
-
- 14638 berichten
- 6058 stemmen
Heb pas m'n eerste aankoop bij Proxis gedaan, meteen al mis. Had 3 dvd's betaald en besteld, krijg ik er maar 2 op de post.
Wat mij betreft niet te vertrouwen.
Norma
-
- 3463 berichten
- 5088 stemmen
Ik heb 4 dagen geleden een mail gestuurd met twee productvragen over een bepaalde dvd maar heb (nog) geen antwoord mogen ontvangen
Dat nodigt niet uit tot klant worden..
Fikret8
-
- 6129 berichten
- 4180 stemmen
Nog altijd niets na ontvangen.
Fikret8
-
- 6129 berichten
- 4180 stemmen
Vandaag ligt die dan eindelijk op de mat.
kappeuter (crew films)
-
- 73785 berichten
- 5870 stemmen
Ik heb het topic Proxis.nl hernoemd naar Proxis.be & Azur.be
De Nederlandse shop is namelijk opgeheven; je wordt nu doorgeleid naar de Belgische site.
Je kunt hier vanuit Nederland nog steeds bestellen:
Proxis.be & Azur.be - uw extra voordelige online boekhandel - proxisazur.be
€1,95 verzendkosten
Ik heb er wel eens wat besteld. Bijvoorbeeld de Belgische film De Komst van Joachim Stiller.
Via de beslist.nl links op MM zie ik Proxis / Azur soms wel eens voorbij komen als goedkoop alternatief.
Maar ik heb over het algemeen niet het idee dat ze goedkoop zijn.
kappeuter (crew films)
-
- 73785 berichten
- 5870 stemmen
Deze webshop heet nu kortweg Proxis.com (voorheen Proxis & Azur). Ik heb de topictitel aangepast.
U kunt hetzelfde e-mailadres gebruiken om u in te loggen maar uw wachtwoord moet u resetten via deze link. U krijgt dan een wachtwoord waarmee u kunt aanmelden op onze nieuwe shops. Nadien kunt u uw wachtwoord wijzigen.
kappeuter (crew films)
-
- 73785 berichten
- 5870 stemmen
Is deze Belgische BOL nog een redelijk alternatief voor BOL?
Aangezien BOL tegenwoordig toch meestal erg duur is. Heeft iemand recente ervaringen?
En hoe zit het met het prijsniveau?
Ik heb er jaren geleden wel eens wat besteld, maar ik heb er jaren niks meer van gehoord.
dvd.proxis.com | Film Koopjes - Proxis.com
https://www.moviemeter.nl/images/cover/1117000/1117922.200.jpg?cb=1551606467
BOL: € 17,99
Proxis: € 14,55
BOL: € 7,99
Proxis: € 5,22
Verzendkosten:
BOL: € 2,99 (gratis vanaf €20,-)
Proxis: € 2,80 (gratis vanaf €30,-)