menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Zavvi.nl

zoeken in:
Een creditcard en PayPal heb ik niet, dus heb ik weinig andere opties dan Ideal. En dit is pas de eerste keer in ruim 200+ transacties via Ideal, dus safe vind ik het op zich wel. Ligt het probleem bij Adyen, bij de bank of toch bij Zavvi? Wat nu het probleem is, dat zal ik waarschijnlijk nooit te weten komen vermoed ik. In de loop van de dag maar even een nieuw mailtje naar Zavvi sturen, qua klantenservice lijken ze daar wel goede service te bieden gelukkig.

Edit 11:47

Stuur ik een mail dat ik geen bevestiging had ontvangen, zie ik opeens daarna in mijn account dat er alsnog een actieve bestelling open staat. Dus weer een mailtje gestuurd om mijn vorige bericht te negeren. Toch dus in orde gekomen met een flinke vertraging. Het probleem was dus toch een probleem bij zavvi.

Ik heb ooit precies hetzelfde probleem gehad.
Betaald, geen bevestiging of bestelling in m'n account, een bericht gestuurd, en even later stond die er wel plots in.

Heel vreemd ja, maar wat het nog vreemder maakt is dat ik in mijn mailbox geen bestelbevestiging heb gehad (nog steeds niet) maar dat de bestelling wel (alleen daar) zichtbaar is in mijn account. Maar ja, het belangrijkste is dat de bestelling alsnog is doorgekomen

geplaatst:
Ook maar weer eens een bestelling geplaatst: Baby Driver, Goldstone, Good Time en Ethel & Ernest.

geplaatst:
Voor't eerst er ook 4 dvds besteld. Tegelijk verzonden, drie tegelijk al gauw op de mat (afz verpakt, magoe dat kennen we van dit soort grutters) maar de 4e...? Dikke week verder nog steeds niet. Zeggen ze dat je pas 3 week na de geschatte eind-aankomstdatum mag gaan zeuren. Tja...als het er dinsdag nog nie is krijgen ze toch een mailtje.

geplaatst:
Het is dus veilig? Wel stukken goedkoper dan bol..
Heb er net 4 besteld, L'avventura, Blood Simple, Dreams van Akira Kurosawa en de 7 uur durende War en Peace uit Rusland, die komt pas uit eind Juli blijkbaar (?)
Ik ben benieuwd of het goed gaat.

geplaatst:
Het is trouwens de eerste keer dat ik iets van Criterion koop, volgens mij is dat Regio B maar op een Playstation 3 werkt het toch wel?

geplaatst:
Geel schreef:
Het is trouwens de eerste keer dat ik iets van Criterion koop, volgens mij is dat Regio B maar op een Playstation 3 werkt het toch wel?

Volgens mij is alles via Zavvi.nl regio B/2. En ja, PS3 (wel die voor deze regio uiteraard) pakt die.

geplaatst:
Zwolle84 schreef:
(quote)

Volgens mij is alles via Zavvi.nl regio B/2. En ja, PS3 (wel die voor deze regio uiteraard) pakt die.

Jaaaaaa, dat worden er dan meerdere. Ik zag ook een paar van Master of Cinema zoals the human condition voor maar 18 euro ofzo, en Rocco and his brothers voor maar 14 en op bluray.

geplaatst:
Maand geleden War and Piece critereon collection gereserveerd en is nu geannuleerd

geplaatst:
Geel Ziet eruit alsof je gewoon flink pech hebt bij die titel. Als ik via google zoek op die titel dan krijg je pagina niet gevonden op de site van zavvi. Misschien dat ze die titel niet ontvangen door welke reden ook. Zavvi zelf is een prima site namelijk, ook wel geregeld met de klantenservice contact opgenomen als het lang duurde voordat mijn bestelling werd verzonden bijvoorbeeld, maar dat werd altijd snel opgelost. Zelf heb ik vorige week weer een partij Blu-rays van Arrow Video besteld en iets meer dan een week later (verschillende bestellingen over de week verspreid) heb ik al 8 van de 15 titels binnen gekregen vandaag.

Waarom stuur je anders niet gewoon een mail met de vraag naar zavvi met het hoe en wat omtreft War and Peace?

geplaatst:
De film stond er best een tijdje bij om te reserveren alvast.

Thanks voor de tip, ik heb een mail verstuurd.

geplaatst:
Kreeg dit als antwoord in een quote: ''This item is no longer releasing in the UK as the BBFC would not pass it for UK market due to scenes of animal cruelty. Criterion have confirmed this via their twitter channel''

Gewoon terecht dan vind ik, heb alleen deel 1 gezien en weet niet meer of het zo erg was.

geplaatst:
Daar doe je inderdaad niks aan als Zavvi zijnde, dus inderdaad zoals verwacht flink pech.

geplaatst:
Gang_Star schreef:
Daar doe je inderdaad niks aan als Zavvi zijnde, dus inderdaad zoals verwacht flink pech.

Nja pech, ik steun absoluut geen cruelty en anders krijgt het direct een 0.5. Waarschijnlijk was dat dan gebeurd en had ik spijt van de aankoop

geplaatst:
In dat geval zou het dus mazzel zijn, aangezien het je toch heeft geholpen een vermoedelijke miskoop te begaan. In ieder geval gelukkig wel duidelijkheid bij je waarom je pre-order verdween.

geplaatst:
Gang_Star schreef:
In dat geval zou het dus mazzel zijn, aangezien het je toch heeft geholpen een vermoedelijke miskoop te begaan. In ieder geval gelukkig wel duidelijkheid bij je waarom je pre-order verdween.

Hun zijn er inderdaad goed in. Ik heb de site ook pas net ontdekt.

Alle 4 de delen staan trouwens ook gewoon officieel op youtube dus dat scheelt ook, tenminste ik denk dat het wel een officieel Russisch kanaal is, want daar staat echt heel veel op.

geplaatst:
Phenomena en The Cat O'Nine Tails besteld, valt ineens City of the Living Dead in plaats van Phenomena op de mat.

geplaatst:
j0enne schreef:
Phenomena en The Cat O'Nine Tails besteld, valt ineens City of the Living Dead in plaats van Phenomena op de mat.
Heb je waarschijnlijk geluk mee, gewoon even een mailtje sturen naar ze en je mag waarschijnlijk city of the living dead houden en krijgt phenomena opgestuurd.

Hmmm, mijn eerste bestelling is nog geen succes eerlijk gezegd..

The Red Queen Kills Seven Times blijft maar achterwege volgens de site (de geschatte verzenddatum staat op 26/08/2019 maar de status staat nog altijd op "wordt spoedig verzonden") en nu krijg ik net de Sister Streetfighter Collection binnen en blijkt de Blu-Ray doos serieus beschadigt te zijn.. Er is gewoon een hele hap uit de onderkant

Metalfist schreef:
Hmmm, mijn eerste bestelling is nog geen succes eerlijk gezegd..

The Red Queen Kills Seven Times blijft maar achterwege volgens de site (de geschatte verzenddatum staat op 26/08/2019 maar de status staat nog altijd op "wordt spoedig verzonden") en nu krijg ik net de Sister Streetfighter Collection binnen en blijkt de Blu-Ray doos serieus beschadigt te zijn.. Er is gewoon een hele hap uit de onderkant

Ik heb het ook meermaals meegemaakt dat er stond wordt spoedig verzonden maar vervolgens datgene bleef staan. Heb een aantal keer ook een mailtje gestuurd met waarom het niet was verzonden, terwijl het artikel waar het om ging wel beschikbaar was via hun eigen informatie. Met bijvoorbeeld T-shirts ging het hetzelfde, vaak werden die dan alsnog binnen 48 uur verzonden na mijn mail. Als het echt te lang duurt, stuur een mail gewoon. En vooral een mail sturen vanwege de beschadiging (foto's meesturen).

Heb ik inderdaad ondertussen gedaan Gang_Star en ondertussen heb ik al wel opeens een mail gekregen dat The Red Queen verzonden is. Heel vreemd allemaal, op de mail van Sister Streetfighter heb ik nog geen antwoord gekregen. Iemand daar al ervaring mee of dat dat wat vlot loopt?

Metalfist Ik krijg altijd binnen twee dagen wel reactie, vaak zelfs binnen 24 uur en bij beschadigde producten heb ik tot nu toe altijd een vervangend product zonder extra kosten toegezonden gekregen.

Ok perfect, nog even geduld hebben dan. Ik hoop alleen dat ze niet te lastig doen dat hij reeds uit de plastic verpakking doen maar het is pas uiteen gevallen toen ik de plastic er afdeed..

Jeroen deel weer een keer een kortingscode

Je staat nog bij me in het krijt

Metalfist schreef:
Ok perfect, nog even geduld hebben dan. Ik hoop alleen dat ze niet te lastig doen dat hij reeds uit de plastic verpakking doen maar het is pas uiteen gevallen toen ik de plastic er afdeed..
De vrees was dus terecht, maar na veel vijven en zessen dan toch klaargespeeld dat ze een nieuw exemplaar gaan opsturen. Hun eerste oplossing was een terugbetaling van 15%.. Dan zou ik 25 euro in plaats van 30 euro hebben betaald voor een kapotte boxset, zou er iemand dat effectief aanpakken? Alleen geen idee hoe het dan met mijn beschadigd exemplaar moet? Daar hebben ze niets over gezegd.

Metalfist ik heb nog nooit iets hoefen terug sturen, dus denk dat je het mag houden. (naar mij opsturen is natuurlijk ook een optie )

Gast
geplaatst: vandaag om 05:50 uur

geplaatst: vandaag om 05:50 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.