menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / Zavvi.nl

zoeken in:
geplaatst:
Dat is inderdaad op zijn zachts gezegd "niet handig" en uiteraard niet voor niets zo gedaan, zodat het je lastig wordt gemaakt zomaar terug te kunnen reageren.

geplaatst:
Ok, ik bestel nooit meer iets bij Zavvi:
Wij hebben uw vervanging moeten annuleren doordat dit niet meer op voorraad is. Normaal gesproken zouden wij een terugbetaling aanvragen maar u heeft deze kosteloos kunnen bestellen. Om deze reden zouden wij u graag €10,- als credit op uw Zavvi account willen aanbieden.
Nu blijkt opeens de film niet meer leverbaar te zijn en aangezien dat dan mijn derde film is (en dus gratis was) zou ik een 10 euro tegoed krijgen op een film die oorspronkelijk 17 euro kost? Wat is dat voor een zever..

geplaatst:
Je moet daar gewoon tegenin gaan, heb die geintjes ook eens meegemaakt waarin je moet onderhandelen om er iets beters uit te krijgen.

geplaatst:
Ja, dat ben ik ook aan het doen maar dat neemt niet weg dat ik gewoon erg weinig zin begin te hebben om daar überhaupt nog iets te bestellen. Als dat hun service is.. Dan ga ik wel met mijn centjes naar ergens anders. Ik vind het eerlijk gezegd niet normaal dat 2/3 van mijn bestellingen problemen geven en dat ik dan ook 2x al serieus moet wringen om nog tot een acceptabele oplossing te komen.

geplaatst:
Ik heb er de laatste tijd niet meer besteld, maar al die tientallen bestellingen daarvoor, voornamelijk steelbooks, kwamen altijd zonder problemen aan.
Soms iets niet aangekomen, of zwaar beschadigd, maar toen een vervangend exemplaar gekregen of 't bedrag werd teruggestort.

geplaatst:
Na te moeten dreigen met het stappen naar de consumentenbond dat ze met illegale praktijken bezig zijn, heb ik eindelijk een tegoedbon van 16.99 euro gekregen in plaats van 10 euro. Misschien ben ik verwend in mijn andere ervaringen met webshops, maar dit heb ik eerlijk gezegd nog nooit meegemaakt.. Nu nog 1 bestelling doen om mijn tegoedbon dan toch te gebruiken maar dan nooit meer een bestelling meer bij Zavvi.

geplaatst:
En nu is eindelijk mijn boxset die ik met de tegoedbon heb aangekocht aangekomen. Ook daar weer problemen met de levering (je kunt het echt niet voor mogelijk houden..) en opnieuw een klachtenmail moeten sturen. Dat betekent dus dat 3/4 van de bestellingen die ik heb geplaatst problemen hebben gehad. Eind goed, al goed maar mij zien ze er toch niet meer terug.

Het is Criterion Sale bij Zavvi.

2 voor 28

Gast
geplaatst: vandaag om 19:47 uur

geplaatst: vandaag om 19:47 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.