Zavvi.nl
Pitakaas
-
- 2962 berichten
- 246 stemmen
Misschien kennen jullie al de koopjessite Zavvi.co.uk. Echt mega goedkope Blurays, games en DVD's, en nu hebben ze ook een Nederlandse variant!
Gratis bezorgen ook nog, ik weet nu wel waar ik mijn stuff vandaan ga halen.
Spotgoedkoop, en ze bezorgen GRATIS.
www.zavvi.nl - Goedkoop games, films en muziek on-line bij zavvi.nl | Zavvi.nl
Leviwosc
-
- 883 berichten
- 335 stemmen
Hij heeft vast aandelen in die toko.
Veel films zijn zelfs nog duurder dan bij bol.com.
Ik moet wel toegeven dat ze een mooi aanbod van wereldcinema hebben waar vele andere online bedrijven nog een punt aan mogen zuigen.
Lefgozer
-
- 3491 berichten
- 2256 stemmen
Hij werkt er niet. Is gewoon een goede site. Ik bestel er ook regelmatig. Vooral games en (oude) dvd's zijn er vaak spotgoedkoop.
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
Hij is gewoon erg enthousiast over die website...
Ik ga een kijkje nemen...ben benieuwd!
FillumGek
-
- 8987 berichten
- 3398 stemmen
Koop er ook van. Zeer goedkoop, en gewoon goede kwaliteit. Heb er al films, games en merchandise van gekocht. Was destijds van de Engelse site.
Verzendtijd is wat langer omdat het nog steeds uit Engeland moet komen. Heb wel een keer gehad dat het pakketje 3 weken bij de douane bleef liggen en ik de rekening kreeg. Dat was wel minder.
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
Jammer had 2 dvd's gevonden voor relaxte prijs maar kan alleen betalen met creditcard of paypal.
Nou... dan geef ik m'n geld wel ergens anders uit.
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
ik lees net op hun voorwaardenpagina:
Betaling kan worden gedaan middels alle belangrijke betaalkaarten
Een website die zich op Nederlandse klanten richt...toch?
En dan kan ik mijn simpele ING kaart niet gebruiken (om bijvoorbeeld met ideal te betalen)
jammer zeg
flipsyde
-
- 858 berichten
- 1712 stemmen
Via paypal kan je gewoon met je ING rekening betalen.
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
via een omweg dus...
Dan moet ik eerst bij hun weer een rekening openen, duurt weer tijd, bevestiging enz. dan mijn ING rekening aan die van hun koppelen enz. circus.
Ik ben het zat om 1001 inschrijvingen overal te doen...
ik wil gewoon iets kopen en afrekenen..
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er een nachtje over geslapen... 
Toch maar even regelen via paypal, staan gewoon een aantal dvd's op die website die ik verder nooit meer kan vinden.
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
Inmiddels is het geld afgeschreven van mijn ING rekening via paypal, nu kreeg ik een e-mail met de mededeling:
Payment Problem
Beste ###### ######, Een of meer artikelen uit onderstaande bestelling zijn beschikbaar voor verzending in ons magazijn, maar helaas is er een probleem opgetreden bij de verwerking van je betaling.
Je bestelling: ########
Graag willen wij je verzoeken in te loggen op je account van de Zavvi Nederland website en daar je creditcard gegevens bij te werken. Je kan ook contact opnemen met ons Klantenservice Team op nummer 0844 243 9097. Zij zijn je graag van dienst op dit probleem op te lossen. Wacht ongeveer 30 minuten na ontvangst van deze e-mail voordat je contact met ons opneemt. In dat geval kun je ervan verzekerd zijn dat ons systeem geactualiseerd is. Om veiligheidsredenen vragen wij je geen details per e-mail naar ons toe te sturen. We hopen snel van je te horen, Zavvi Nederland
Iemand ook deze ervaring?
Kan schijnbaar niet soepel verlopen, wat een gedoe joh.
Zit ik niet op te wachten.
.
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
Heb nu een e-mail met automatisch antwoord terug gekregen, wat een waardeloos bedrijfje dat zavvi.nl.
Ben er gelijk klaar mee, nu maar actie ondernemen om mijn geld terug te krijgen.
zavvi
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
ZAVVI
Ziet er naar uit dat ik mijn geld kwijt ben...
Het is een klein bedrag gelukkig maar toch...
rond uit asociaal zavvi
krijg geen bericht meer terug van ZAVVI
Ik had op een forum voor gamers ook al negatieve ervaringen gelezen over zavvi, mensen die hun geld kwijt zijn, niks geleverd en slechte of geen communicatie van zavvi
Nu maar procedure proberen via paypal
ZAVVI
.
magnifique
-
- 206 berichten
- 0 stemmen
Zavvi
Ik had een klacht ingediend over zavvi bij paypal om mijn geld terug te krijgen, nog steeds geen reactie en ook mijn geld niet terug.
Vandaag heb ik op de paypal website deze kwestie opgewaardeerd naar een claim, nu maar afwachten wat dit oplevert.
Ik voel me opgelicht door zavvi
K*D
-
- 240 berichten
- 653 stemmen
Ik heb er in het verleden 1 dvd besteld en hij was binnen een week binnen en ook in goede staat. Ik ben tevreden hoor.
nedbed
-
- 77 berichten
- 0 stemmen
ik ben ook erg tevreden over deze site ze hebben een groot aanbod en erg veel dvd's die ik nergens anders kan vinden. Bezorgen zou 10-15 dagen duren volgens mij duurde het uiteindelijk zelfs nog niet eens tien dagen. 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Noem eens wat bijzondere titels dan, want ik tref er op het eerste gezicht niets uitzonderlijks...?
nedbed
-
- 77 berichten
- 0 stemmen
Ik heb er zelf haute tension en a l'interieur gekocht deze films kon ik verder nergens anders op nederlandse sites vinden. Ook zag ik er verschillende titels van lucio fulci. Ik heb er nog wel meer gevonden maar daar kom ik zo niet op. En er staan ook nog wat complete boxen van series die ik leuk vind voor een erg lage prijs (sopranos voor zo'n 60 euro) In ieder geval ik ben erg tevreden maar als jij andere tips hebt hoor ik het graag hoor. 
Meneer Bungel
-
- 13163 berichten
- 0 stemmen
Heb er niet uitgebreid (of met mijn verlanglijst erbij) naar gekeken, maar dat klinkt goed hoor. Ga ik nog even die Fulci's checken, thanks. 
Tonypulp
-
- 21231 berichten
- 4608 stemmen
Hier ook maar eens een keer wat spul gaan bestellen. Zie mooie prijzen voor enkele games die ik nog wil oppikken. Ook het horror aanbod ziet er prima uit.
nedbed
-
- 77 berichten
- 0 stemmen
ja inderdaad ik ben zelf van plan max payne 3 daar te gaan halen voor maar 46,95
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Tegenwoordig ook betalen via iDeal.
daxclusive
-
- 2560 berichten
- 2409 stemmen
Ik heb 2 bestellingen gedaan in 1 week tijd.
Keurig mail gehad dat het verstuurd is (binnen 10 werkdagen) moet het binnen zijn, met uitzondering (30 werkdagen). Ik vind het niet deur, uit de 3 voor 13 dvd bak heb ik prachtige titels gehaald en bij de 2 voor 12 blurays ook, voor weinig centen een hoop mooi spul.
Nu zijn de bluray prijzen naar de 2 voor 15 gegaan (dat valt ook mee), er zitten veel met Dutch sub tussen, erg fijn en een paar met Engelse subs.. naja dat is niet zo'n groot probleem. Ik ben heel benieuwd, ze hebben ook de Real heroes sleeves die ik in Nederland nooit gezien hebt en maar 12 films van zijn bedrukt op dvd en blu-ray. Als het allemaal binnen is ga ik zeker meer en vaker bestellen bij Zavvi.nl. iDeal is echt ideaal.
Combustibility
-
- 1287 berichten
- 345 stemmen
Ben nog aan het wachten op een blu-ray die de 12e verstuurd is
Een die later verzonden is is wel al binnen gekomen. Jammer, want de film die de 12e verstuurd is wou ik graag zien
Afwachten afwachten afwachten.
j0enne
-
- 9606 berichten
- 3773 stemmen
Ik heb één vraagje:
Hoe zien jullie welke ondertitels erop zitten? Bij veel films staat dat namelijk niet vermeld.
Sasja
-
- 1338 berichten
- 120 stemmen
Soms kun je het nazoeken op bluray sites, alles daar komt namelijk uit de UK
Malick
-
- 9142 berichten
- 640 stemmen
Paar leuke prijsjes om te noemen. 
- Stanley Kubrick Collection Blu-ray (€26,75)
- The Louis Malle Collection - Volume 1 (€16,05)
- The Louis Malle Collection - Volume 2 (€17,39)
- Jean-Pierre Melville - Collection DVD (€20,05)
- The Theo Angelopoulos Collection - Volume 1 (€20,05)
- The Theo Angelopoulos Collection - Volume 3 (€20,05)
- The Mizoguchi Collection - DVD (€17,39) / Blu-ray (€30,79)
Gebruik Ztien als code en er gaat nog eens 10 procent af!
Inland Rabbit
-
- 3286 berichten
- 2159 stemmen
Kotoko (Shinya Tsukamoto's laatste)
Redline (veel goedkoper dan de Nederlandse DVD en zelfs goedkoper dan op Play.com)
Dark Horse (Wacht niet tot deze in de bios komt, dat duurt nog eeuwen)