menu

Filmdragers en apparatuur / Winkels en webshops / V&D

zoeken in:
bij v&d zijn de dvd's echt belachelijk duur.
b.v 'romancing the stone' bij v&d maar liefst 32.95, bij free record shop 15.90 en bij media markt 11.90.
'k-9 p.i' bij v&d 27.90 bij overige winkels 10.95.
en zo nog veel meer.
de mensen die geregeld dvd's kopen zullen dit waarshijnlijk al weten.
voor de anderen is dit een waarschuwing,dus let op!

V&D heeft ook aanbiedingen. En het zou, vind ik, ook erg zijn als V&D dicht moet. Want dat gaat waarschijnlijk gebeuren! Ze hebben daar vaak goede aanbiedingen in combinatie met air-miles en wat oudere films die je nergens meer tegenkomt.

heb je aandelen ofzo?

v&d is toch bezig met restylen (jan de bouvrie heeft utrecht en maastricht al veranderd), denk niet dat het dan ZO slecht zou gaan. goed gaat het natuurlijk niet...

in zwolle heeft de V&D nog 2 jaar de tijd als er dan geen winst wordt gemaakt gaat hij dicht dus uhhh

yosemite44 schreef:

v&d is toch bezig met restylen (jan de bouvrie heeft utrecht en maastricht al veranderd), denk niet dat het dan ZO slecht zou gaan. goed gaat het natuurlijk niet...

Heerlen ook, maar als v&d failiet gaat hebben ze dat grootendeels aan zichzelf te wijten.
op sommige bestbuy dvd's staat een prijs van 31.euro, hetzelfde bij big deal titels.
en wat die aanbiedingen betreft, dat zijn over het algemeen van die onbekende b-titels.
voor dvd's Quido, raad ik je mediamarkt heerlen aan.

Dvd's koop ik ook meestal bij Mediamarkt, FRS of Van Leest. Maar V&D in Heerlen heeft vaak Nederlandse films op VHS, en dat vind ik wel leuk... En als ze nou dicht gaan, waar moet ik dan heen???

dttom schreef:

in zwolle heeft de V&D nog 2 jaar de tijd als er dan geen winst wordt gemaakt gaat hij dicht dus uhhh

hebben ze dat naar nieuws naar buiten gebracht?!

krant van zwolle geloof ik

Stond ook in het Limburgs Dagblad, Yosemite.

beetje vreemd PR beleid dan.
(de v&d in maastricht is trouwens prachtig geworden, vooral la place en het dakterras!)

yosemite44 schreef:

beetje vreemd PR beleid dan.
(de v&d in maastricht is trouwens prachtig geworden, vooral la place en het dakterras!)

ja dat is waar.
de v&d in Geleen ziet er niet uit, die zal denk ik ook als eerste dicht gaan denk ik, ook al omdat er bijna nooit een mens loopt.

starbright boy (moderator)
Bij het aantreden van het nieuwe bestuur (het oude is ontslagen) werd gezegd (door moederbedrijf KBB ook van hema en de bijenkorf, lopen beide vele malen beter) dat dit de laatste kans voor V&D was. Als dit bestuur V&D niet op de rails zou krijgen zouden zelfs alle winkels gaan sluiten. V&D is nu echt heel zwaar verliesgevend. Restyling is meestal ook een teken dat het erg slecht gaat.

restylen wel, maar niet als het gepaard gaat met zo'n enorme investering...

Quido schreef:

V&D heeft ook aanbiedingen.

veel dvd's zijn duur bij de v&d, maar ze hebbe idd ook aanbiedingen die erg veel verschillen van andere winkels. de meeste van de aanbiedingen zijn troep, maar af en toe zitten er wel een paar goeie tussen. ik heb laatst bijvoorbeeld 'hurlyburly' en 'pups' samen voor 11 euro gekocht (5,50 per film als je er 2 kocht, anders 6 euro los) dit zijn allebei aardige films en vooral voor die prijs.

kArIzMa_TuRk
je kan heel seizoen 1 van 'Prison Break' halen in Purmerend voor maarliefst '€59,95'

Iets van tweederde van de omzet van V&D schijnt uit de inkomsten van La Place te komen, wat een groot succes moet zijn. Dus slecht gaat het niet. Ze gaan zich de komende jaren vooral op eten richten. V&D Heerlen verkoopt vrijwel geen electronica meer, en ja, de DVD's zullen er wel niet goedkoper op worden als ze die nog blijven verkopen.

Ik loop meestal de V&D in Tilburg binnen omdat er altijd zo'n hele knappe meid werkt.

Verder zitten er zo nu en dan leuke dvd-aanbiedingen tussen.

Laatste uit de 2 voor 12 euro bak The Notebook en 7 Seconds aangeschaft.

De V&D blijft gewoon een goede warenhuis. De dvd's worden ook alleen maar goedkoper.

Ze konden dan ook niet echt veel duurder worden .

Nou, de nieuwe Kubrik SE's (overal 20+ euro) 2 voor 22 bij V&D.

Bij de V&D is momenteel een actie rondom DVD's en BR's --> 3 halen 2 betalen. Maar dat assortiment komt niet verder een handvol titels. Heb uiteindelijk toch drie titels kunnen vinden:

Life (BR)
Heat (BR)
Braveheart (BR)

Maar wanneer gaat de prijs van de derde BR ervan af? Als ik blijf doorklikken moet ik namelijk gewoon het volle pond betalen!
Gisteren was Life nog leverbaar maar nu staat er op de site: Dit artikel is momenteel niet voorradig.

Oftewel is er iemand bekend met de site?

Paar leuke boxen 2 van Quitin Tarantino voor 6 euro (3 films per box) Kill Bill 1/2 Sincity, from dusk till dawn, Pulp fiction, Jacky Brown verder voor een tientje boxen van Sergio Leone (Fistfull of dollars/a few dollars more/The good the bad and the ugly) en ook Jean de Florette/Manon des Source + nog 1 franse titel. Nog meer boxen voor 10 aanwezig maar die zijn me even ontschoten.

kappeuter (crew)
Vanwege definitief faillissement van V&D topic gesloten.

Dit topic is gesloten. Alleen moderators kunnen nog berichten plaatsen.

Gast
geplaatst: vandaag om 13:57 uur

geplaatst: vandaag om 13:57 uur

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.