Media Markt

kappeuter (crew films)
-
- 74561 berichten
- 5936 stemmen
Mijn voorkeur gaat tegenwoordig ook uit naar BOL en Coolblue, en Amazon.
Als Amazon mij de beste prijs biedt dan ga ik voor Amazon.
Als de prijs hetzelfde is dan kies ik Coolblue of BOL.
De aankleding en inrichting van de MediaMarkt winkels heeft me nooit aangesproken. Jaren geleden vergeleek ik altijd MediaMarkt en BCC maar vaak ging dat niet omdat ze andere modellen aanboden.
Coolblue heeft wel een beperkter assortiment en heeft niet altijd alles op voorraad als je een specifiek model zoekt.
Coolblue's keuze vind ik wel een goed concept.

starbright boy (moderator films)
-
- 21949 berichten
- 4782 stemmen
Eens, toen coolblue vol ging inzetten op service en info op de website waar je wat aan hebt en vriendelijk personeel in de winkels die ook nog een stuk meer weten dan de nitwits bij mediamarkt leek het bij mediamarkt wel minder te worden. (Nog) minder service. Minder scherpe aanbiedingen en winkels die een zootje zijn. Voor films hoef je er ook niet meer heen (dat snap ik vanuit hun oogpunt ook nog wel).
Wat bijna revolutionair was is dat Coolblue minpunten van apparaten op hun website ging zetten in vergelijking met anderen. Dat is later her en der wel geïmiteerd. Maar de informatievoorziening op de website van Coolblue blijft onovertroffen. Bovendien woon ik in een stad waar ze een winkel hebben. Dat maakt het nog fijner. Vrijwel al mijn aankopen van de pakweg 8 of 9 jaar kwamen van hen. Onder meer twee laptops,twee printers, een blu ray speler en een wasmachine.
Ik woon in Rotterdam (waar het hoofdkantoor is) en waar verschillende bedrijven vechten om personeel is mijn indruk dat zij een populaire werkgever zijn. Ook dat zegt iets.

The Oceanic Six
-
- 60319 berichten
- 4066 stemmen
Mijn voorkeur gaat tegenwoordig ook uit naar BOL en Coolblue, en Amazon.
Als Amazon mij de beste prijs biedt dan ga ik voor Amazon.
Als de prijs hetzelfde is dan kies ik Coolblue of BOL.
De aankleding en inrichting van de MediaMarkt winkels heeft me nooit aangesproken. Jaren geleden vergeleek ik altijd MediaMarkt en BCC maar vaak ging dat niet omdat ze andere modellen aanboden.
Coolblue heeft wel een beperkter assortiment en heeft niet altijd alles op voorraad als je een specifiek model zoekt.
Coolblue's keuze vind ik wel een goed concept.
Vroeger vond ik MM qua winkel best fijn om in te lopen. Zeker hun filmafdelingen waren ruim opgezet. Maar nu is dat bijna weg en zijn die winkels enorm volgepropt en druk binnen. Ik was een paar weken terug nog in een vestiging voor iets kleins te halen en ik ergerde me gewoon aan alle drukte en de weinige loopruimte.
Zaken als BCC sloeg ik al langer over, die zijn meestal zoveel duurder dan de bedrijven met goede prijzen.

The Oceanic Six
-
- 60319 berichten
- 4066 stemmen
Eens, toen coolblue vol ging inzetten op service en info op de website waar je wat aan hebt en vriendelijk personeel in de winkels die ook nog een stuk meer weten dan de nitwits bij mediamarkt leek het bij mediamarkt wel minder te worden. (Nog) minder service. Minder scherpe aanbiedingen en winkels die een zootje zijn. Voor films hoef je er ook niet meer heen (dat snap ik vanuit hun oogpunt ook nog wel).
Wat bijna revolutionair was is dat Coolblue minpunten van apparaten op hun website ging zetten in vergelijking met anderen. Dat is later her en der wel geïmiteerd. Maar de informatievoorziening op de website van Coolblue blijft onovertroffen. Bovendien woon ik in een stad waar ze een winkel hebben. Dat maakt het nog fijner. Vrijwel al mijn aankopen van de pakweg 8 of 9 jaar kwamen van hen. Onder meer twee laptops,twee printers, een blu ray speler en een wasmachine.
Ik woon in Rotterdam (waar het hoofdkantoor is) en waar verschillende bedrijven vechten om personeel is mijn indruk dat zij een populaire werkgever zijn. Ook dat zegt iets.
Eens, die analyses op hun site zijn echt goed. Plussen en minnen en sowieso eerlijke feiten waardoor jij kan bepalen wat voor jou het handigste is. Die Mediamarkt website is echt achterhaald. Ik kom niet vaak in een Coolblue winkel maar als ik er ben valt me op dat hun personeel gewoon kundig en vriendelijk is, bij een Mediamarkt lopen meestal scholieren of van die aalgladde oudere verkopers.