• 15.742 nieuwsartikelen
  • 177.917 films
  • 12.203 series
  • 33.971 seizoenen
  • 646.932 acteurs
  • 198.970 gebruikers
  • 9.370.278 stemmen

Media Markt

zoeken in:

Webby

• 861 berichten
  • 846 stemmen

€ 45,00!! HUH!?

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

Dat is echt extreem duur voor een DVD, zo heb ik ze nog niet eens ooit gezien. Voor € 45,00 koop ik er minstens 4.

Edit: na een beetje surfen vind ik hem ook niet boven de €23,00. Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?

V

• 8369 berichten
  • 3362 stemmen

Moet gewoon een grapje zijn. Ik heb nog nooit een dvd van meer dan 30 euro gezien. Hannibal, please tell us you're joking

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Nou Selma, Bij die Boudisque in N'gen vond ik er aardig wat .

Djeezus, wat een dure (wel erg mooie) dvd's heb je daar.

jordybeukeboom

• 6797 berichten
  • 2423 stemmen

Ach voor een fan is het wel leuk om te zeggen dat hij de duurst mogelijke uitgave van een van zijn lievelingsfilms thuis heeft liggen ...

starbright boy (moderator films)

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Of hij heeft de DVD gekocht in de begindagen van de DVD en er 100 gulden voor betaald. Volgens mij zijn dat wel ooit de prijzen geweest.

roger

• 206 berichten
  • 55 stemmen

De Chaplin Collectie met de belangrijkste films van de meester van euro 40 lijkt me ook niet gek

SelmaDuim

• 4907 berichten
  • 732 stemmen

kos schreef:

Nou Selma, Bij die Boudisque in N'gen vond ik er aardig wat .

Djeezus, wat een dure (wel erg mooie) dvd's heb je daar.

Klopt, maar dan hebben we het wel over import DVD's die verder niet in de reguliere winkels te krijgen zijn. Silence of the Lambs ligt bij de meeste winkels in de aanbiedingenbakken (o.a. FRS 9.99) en is een goed te verkrijgen film. Voor import DVD's leg ik over het algemeen ook wat meer neer maar meer dan 25 Euro is nooit nodig geweest. 'Gewone' DVD's koop ik meestal onder de 10 Euro en nooit boven de 15 Euro.

Hannibal

• 9358 berichten
  • 3273 stemmen

V schreef:

Moet gewoon een grapje zijn. Ik heb nog nooit een dvd van meer dan 30 euro gezien. Hannibal, please tell us you're joking

Echt waar, bij e-plaza op de dag dat hij op DVD verscheen, en het was inderdaad nog in het gulden-tijdperk, en dit sinterklaaskado voor mezelf kostte mij destijds 99,95(gulden).

(Ik heb ook toen 70 gulden voor 'The Patriot' betaald, en 100 gulden voor Hannibal )

In de tijd voor de euro waren de DVD prijzen gewoon zo hoog, maar dat is bijna iedereen vergeten.

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Zag net bij de media Markt, een dvd met 5 japanse films erin voor iets van 3 euro. Heete iets van Japanese promotion DvD. Weet niet of het wat is, maar wellicht interesant voor de liefhebber.

Art

• 13507 berichten
  • 3658 stemmen

Dat is een dvd met alleen maar trailers als ik het goed heb gezien

moviefreak#1

• 14390 berichten
  • 25163 stemmen

Maar daar zit dacht ik nog wel één hele film bij. Ben de titel even kwijt.

Media Markt is 1 grote kansloze winkel...veel te duur ivm online shops en de service die je er krijgt is gewoon slecht. Vriendin van mij was laatst een oplader ve camera kwijt en ging terug naar Media Markt: "tja, daar kunnen wij niets aan doen, gaat u maar naar de site van de fabrikant"

hoppa....dat is pas service.

kos

• 46685 berichten
  • 8843 stemmen

Tja, dat is helaas bij al dat soort winkels.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Kan iemand vertellen welke stad/dorp rondom Zuid-Holland de grootste MediaMarkt heeft?

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

Rotterdam volgens mij. Dat is in ieder geval een erg grote.

RRRenetjuh

• 1 berichten
  • 0 stemmen

hallo,

weet iemand of er morgen een actie is bij media-markt?

er zeiden mensen dat er morgen 19% korting was.

kan dat?

groetjes

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

BTW loze dag bij Media Markt. Maar geld volgens mij alleen voor Platte tv's

roger

• 206 berichten
  • 55 stemmen

Klopt, alleen voor de tv's. Heb ik vandaag ook in Heerlen gezien.

Ik heb me trouwens weer verbaasd over het assortiment bij de Mediamarkt. Dat wordt steeds slechter. Duurder dan van Leest en de FRS zijn ze ook nog. De mediamarkt is alleen interessant als er een speciale aanbieding is zoals de Chaplin collectie voor 40 euro die ik medio vorig jaar bij hen kocht.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Vind ze ook steeds duurder worden, en steeds minder (nieuwe) keuzes hebben in Heerlen. Die 'aanbiedinsbanken' zijn volgens mij al ruim een half jaar niet vernieuwd. Normaal liep ik er altijd met een aantal dvd's de deur uit, tegenwoordig slaag ik eerder bij E-Plaza, FRS of Van Leest.

roger

• 206 berichten
  • 55 stemmen

@ Quido: goed te horen dat iemand de achteruitgang bij de Mediamarkt ook heeft opgemerkt. En inderdaad op de stapels aanbiedingen ligt bijna nooit iets nieuws.

Bij E-plaza in Heerlen kom ik eigenlijk nooit hoewel het in dezelfde straat als de FRS en Van Leest ligt. Is E-plaza niet gewoon erg duur?

SuperSideSwipe

• 4464 berichten
  • 2890 stemmen

Ik vind E-Plaze in ieder geval vrij duur, alleen de aanbieding bakken zijn redelijk, maar daar zit weinig boeiends in over het algemeen.

Media Markt is inderdaad slecht bezig de laatste tijd. Niet alleen met DvD's maar het gehele assortiment. In het begin onderschijde ze zich echt door een enorme aanbod en een beduidend lagere prijs als de concurenten. Tegenwoordig is de prijs steeds duurder aan het worden, en is het bijna gelijk aan overige zaken. Het assortiment op sommige vlakken is nog wel redelijk, maar niet super. Ze blijven in ieder geval de goede openingstijden houden, en het grote gemak om ook in drukke dagen gewoon je spullen van de palet te pakken en niet te hoeven wachten en wachten op een schaarse verkoper.

• 22396 berichten
  • 5068 stemmen

MediaMarkt is oppassen, behoorlijk veel van wat ik daar zie (buiten de aanbiedingsbakken) is zelfs een stuk duurder dan andere winkels.

RWL

• 872 berichten
  • 832 stemmen

En als je er dan bij optelt dat de klantenservice zeer slecht is, dan heeft de Mediamarkt zoals ze nu bezig zijn, niet veel toekomst.

Eerst kwam ik nog regelmatig daar, ondertussen ben ik er maanden niet meer geweest.

Halcyon

• 9952 berichten
  • 0 stemmen

Slechte service inderdaad. Het enige wat me nog in mediamarkt brengt is het grote aanbod. Voor de prijs doe ik het niet.

Quido

• 14649 berichten
  • 6106 stemmen

Verschil met de aanbiedingen van E-Plaza en die van de Mediamarkt is dat het bij E-Plaza ook echt aanbiedingen zijn, wat bij de Mediamarkt al een tijdje niet meer zo is. Voor de normale dvd's hoef je het bij E-Plaza ook niet te doen.

jaspertje3

• 578 berichten
  • 1466 stemmen

En E-plaza is hetzelfde als Bart Smit

kort0235

• 605 berichten
  • 480 stemmen

Ben in de nieuwe Mediamarkt in Arnhem wezen kijken.

In de bakken met aanbiedingen lag niet veel soeps, alleen de Cider House Rules voor 2.99. De Godfather trilogie lag er voor 34.99. Ik zei tegen de verkoper dat hij bij Blokker en Van Leest te koop was voor 29,95. Na ruggespraak met zijn chef kreeg ik hem ook voor 29,95 als feestaanbieding.

Ik ben geen fan van MediaMarkt omdat de prijzen helemaal niet zo gunstig liggen. Dan kan je beter voor aanbiedingen naar Kruitvat of Blokker gaan!

jaspertje3

• 578 berichten
  • 1466 stemmen

In de bakken bij de Mediamarkt in Arnhem ligt inderdaad niet veel soeps. Heb What Woman Want er voor 2 euro nog uit kunnen vissen.

Er zaten wel een hoop interessante titels van 5 tot 7 euro bij in de stapels vond ik.

U-96

• 11875 berichten
  • 2062 stemmen

Bij heel veel van die plastig DVD-verpakkingen zie je zo'n wit roldraad met een bruin dingetje aan de binnenkant zitten. Wat is dat toch?

Gast

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.